Skuteczna strategia digitalowa, która podwoi Twój przychód [warsztat] →

Sposób na wyróżnienie się w branży nieruchomości, dzięki designowi i technologii!

/

/

Sposób na wyróżnienie się w branży nieruchomości, dzięki designowi i technologii!

Jeśli jesteś deweloperem to zwróć uwagę na sposób prezentowania swojej inwestycji. Pamiętaj, że Twoi użytkownicy mają różne preferencje nie tylko w zakresie poszukiwanych mieszkań, ale także w formie ich wyszukiwania. Zapewnij im różne możliwości dojścia do tego samego mieszkania (różne modele wyszukiwarek) oraz zadbaj o ich dobrą responsywność. Z naszych badań wynika, iż niepoprawnie skonfigurowana responsywność wpływa bezpośrednio na współczynnik bounce rate. M.in. nad tym pracowaliśmy przy tym projekcie.

Poznaj elementy strategii Toscom

Strony www

UX/UI DESIGN

Optymalizacja SEO

Optymalizacja page speed

Kluczowe założenia

1) Wyrazisty, a zarazem lekki design zgodny z wizją Toscom.
2) Intuicyjna obsługa całego portalu zarówno dla użytkowników jak i zespołu Toscom.
3) Lekkość i dynamika.
4) Wykorzystane do tego projektu elementy, tworzące nowy key visual Toscom, miały na celu nadanie mu lekkiej oraz czytelnej formy, którą wzmocniliśmy drobnymi animacjami ładowania się treści.

Wybrane rozwiązania

Czytelne metryczki

Przejrzysta forma informacji, wyróżnienie kolorystyczne statusu apartamentu czy też wyróżnienie wielkościowe numeru apartamentu to tylko niektóre z założeń UI dla tego projektu.

Łatwy dostęp

Dzięki modułowi sugerowanych mieszkań, użytkownik może w szybki sposób przejść do tych produktów, które spełniają jego preferencje wyboru.

Wolność wyboru

Przygotowana przez nas wyszukiwarka daje użytkownikowi 3 warianty przeglądania apartamentów, ale także szybki dostęp do wszystkich inwestycji.

Aktualny stan inwestycji

Dzięki aktywnej sekcji, która przedstawia bieżący stan sprzedaży, użytkownik może zobaczyć od razu ile apartamentów pozostało jeszcze w sprzedaży.

Wyszukiwarka 3D

Interaktywna wyszukiwarka 3D pozwala w lepszym stopniu prezentować użytkownikowi inwestycję oraz ułatwić wybór apartamentu, którego poszukuje.

Ulubione

Zaprojektowany moduł ulubionych apartamentów pozwala na ich łatwiejsze porównanie ze sobą. Dodatkowo 1 kliknięciem użytkownik może pobrać karty wszystkich apartamentów, które polubił.

Jednym z założeń projektu było przygotowanie odpowiedniej wersji mobilnej, która pozwoli użytkownikom na swobodne poruszenie się po stronie. W tym celu zamieniliśmy niektóre z sekcji, które przeniesione wprost na wersję mobilną stanowiłyby problem w postaci zbyt długich widoków.

 

Zastosowane rozwiązania:

CMS WordPress – personalizacja systemu CMS pod oczekiwania klienta, aby obsługa treści była łatwa.

Zastosowanie delikatnych animacji oraz czystego design’u zgodnie z oczekiwaniami Toscom.

Przygotowanie ułatwień UX dla użytkowników w postaci między innymi funkcjonalności “dodaj do ulubionych”.

Autor: Paweł Pałka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

Domar

Jak angażować, by inspirować użytkowników w branży wnętrzarskiej – case study marki Domar

Projektowanie strategii marketingowej w praktyce – Case study Egurrola Dance Studio

Jak w 3 miesiące zwiększyć zaangażowanie użytkowników i uzyskać 2-milionowe zasięgi w Social Mediach?

Jak osiągnąć wzrost zamówień o 42% z płatnych kanałów sprzedaży? Case study GLOV

Jak podnieśliśmy przychód o 58%, zwiększając przy tym zwrot z inwestycji

Jak osiągnęliśmy rekordowo niski koszt konwersji? Case study firmy kurierskiej

Jak w 3 miesiące zwiększyliśmy liczbę formularzy o 81% w branży deweloperskiej, obniżając budżet kampanii o 16,5 tys. – case study

Branża bankowa case study marketing

Jak w 3 miesiące zwiększyliśmy o 120% liczbę założonych lokat bankowych – case study

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.