Premiera pierwszego w Polsce raportu nt. challenger brands - TOP10, 5 mega trendów, 10 strategii - sprawdź! →

Sposób na wyróżnienie się w branży nieruchomości, dzięki designowi i technologii!

/

/

Sposób na wyróżnienie się w branży nieruchomości, dzięki designowi i technologii!

Jeśli jesteś deweloperem to zwróć uwagę na sposób prezentowania swojej inwestycji. Pamiętaj, że Twoi użytkownicy mają różne preferencje nie tylko w zakresie poszukiwanych mieszkań, ale także w formie ich wyszukiwania. Zapewnij im różne możliwości dojścia do tego samego mieszkania (różne modele wyszukiwarek) oraz zadbaj o ich dobrą responsywność. Z naszych badań wynika, iż niepoprawnie skonfigurowana responsywność wpływa bezpośrednio na współczynnik bounce rate. M.in. nad tym pracowaliśmy przy tym projekcie.

Poznaj elementy strategii Toscom

Strony www

UX/UI DESIGN

Optymalizacja SEO

Optymalizacja page speed

Kluczowe założenia

1) Wyrazisty, a zarazem lekki design zgodny z wizją Toscom.
2) Intuicyjna obsługa całego portalu zarówno dla użytkowników jak i zespołu Toscom.
3) Lekkość i dynamika.
4) Wykorzystane do tego projektu elementy, tworzące nowy key visual Toscom, miały na celu nadanie mu lekkiej oraz czytelnej formy, którą wzmocniliśmy drobnymi animacjami ładowania się treści.

Wybrane rozwiązania

Czytelne metryczki

Przejrzysta forma informacji, wyróżnienie kolorystyczne statusu apartamentu czy też wyróżnienie wielkościowe numeru apartamentu to tylko niektóre z założeń UI dla tego projektu.

Łatwy dostęp

Dzięki modułowi sugerowanych mieszkań, użytkownik może w szybki sposób przejść do tych produktów, które spełniają jego preferencje wyboru.

Wolność wyboru

Przygotowana przez nas wyszukiwarka daje użytkownikowi 3 warianty przeglądania apartamentów, ale także szybki dostęp do wszystkich inwestycji.

Aktualny stan inwestycji

Dzięki aktywnej sekcji, która przedstawia bieżący stan sprzedaży, użytkownik może zobaczyć od razu ile apartamentów pozostało jeszcze w sprzedaży.

Wyszukiwarka 3D

Interaktywna wyszukiwarka 3D pozwala w lepszym stopniu prezentować użytkownikowi inwestycję oraz ułatwić wybór apartamentu, którego poszukuje.

Ulubione

Zaprojektowany moduł ulubionych apartamentów pozwala na ich łatwiejsze porównanie ze sobą. Dodatkowo 1 kliknięciem użytkownik może pobrać karty wszystkich apartamentów, które polubił.

Jednym z założeń projektu było przygotowanie odpowiedniej wersji mobilnej, która pozwoli użytkownikom na swobodne poruszenie się po stronie. W tym celu zamieniliśmy niektóre z sekcji, które przeniesione wprost na wersję mobilną stanowiłyby problem w postaci zbyt długich widoków.

 

Zastosowane rozwiązania:

CMS WordPress – personalizacja systemu CMS pod oczekiwania klienta, aby obsługa treści była łatwa.

Zastosowanie delikatnych animacji oraz czystego design’u zgodnie z oczekiwaniami Toscom.

Przygotowanie ułatwień UX dla użytkowników w postaci między innymi funkcjonalności “dodaj do ulubionych”.

Autor: Paweł Pałka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

2-krotny wzrost przychodu w e-commerce dzięki 360 digital

Dodatkowe 1,4 mln zł przychodu ze sprzedaży apartamentów

Wzrost przychodu o 264% po rebrandingu marki!

Zwiększenie przychodu o 800% w 6 miesięcy przy ROAS 1874%

3-krotne obniżenie kosztu pozyskania zapytania w 5 miesięcy

Wzrost widoczności w Google o 1400%

Niskobudżetowe zbudowanie świadomości marki w social media (Pinterest)

36 510 konwersji z katalogiem online w 4 miesiące

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów się na
spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki

Co jeszcze dla Ciebie
przygotowaliśmy?

Pobierz kwartalnik z inspiracjami z całego świata digital!

Umów się na
spotkanieee

Umów się na spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki.