- Case studies
Sposób na wyróżnienie się w branży nieruchomości, dzięki designowi i technologii!
- Case studies
Sposób na wyróżnienie się w branży nieruchomości, dzięki designowi i technologii!
Poznaj elementy strategii Toscom
Strony www
UX/UI DESIGN
Optymalizacja SEO
Optymalizacja page speed
Kluczowe założenia
1) Wyrazisty, a zarazem lekki design zgodny z wizją Toscom.
2) Intuicyjna obsługa całego portalu zarówno dla użytkowników jak i zespołu Toscom.
3) Lekkość i dynamika.
4) Wykorzystane do tego projektu elementy, tworzące nowy key visual Toscom, miały na celu nadanie mu lekkiej oraz czytelnej formy, którą wzmocniliśmy drobnymi animacjami ładowania się treści.
Wybrane rozwiązania
Czytelne metryczki
Przejrzysta forma informacji, wyróżnienie kolorystyczne statusu apartamentu czy też wyróżnienie wielkościowe numeru apartamentu to tylko niektóre z założeń UI dla tego projektu.
Łatwy dostęp
Dzięki modułowi sugerowanych mieszkań, użytkownik może w szybki sposób przejść do tych produktów, które spełniają jego preferencje wyboru.
Wolność wyboru
Przygotowana przez nas wyszukiwarka daje użytkownikowi 3 warianty przeglądania apartamentów, ale także szybki dostęp do wszystkich inwestycji.
Aktualny stan inwestycji
Dzięki aktywnej sekcji, która przedstawia bieżący stan sprzedaży, użytkownik może zobaczyć od razu ile apartamentów pozostało jeszcze w sprzedaży.
Wyszukiwarka 3D
Interaktywna wyszukiwarka 3D pozwala w lepszym stopniu prezentować użytkownikowi inwestycję oraz ułatwić wybór apartamentu, którego poszukuje.
Ulubione
Zaprojektowany moduł ulubionych apartamentów pozwala na ich łatwiejsze porównanie ze sobą. Dodatkowo 1 kliknięciem użytkownik może pobrać karty wszystkich apartamentów, które polubił.
Jednym z założeń projektu było przygotowanie odpowiedniej wersji mobilnej, która pozwoli użytkownikom na swobodne poruszenie się po stronie. W tym celu zamieniliśmy niektóre z sekcji, które przeniesione wprost na wersję mobilną stanowiłyby problem w postaci zbyt długich widoków.
Zastosowane rozwiązania:
CMS WordPress – personalizacja systemu CMS pod oczekiwania klienta, aby obsługa treści była łatwa.
Zastosowanie delikatnych animacji oraz czystego design’u zgodnie z oczekiwaniami Toscom.
Przygotowanie ułatwień UX dla użytkowników w postaci między innymi funkcjonalności “dodaj do ulubionych”.
Autor: Paweł Pałka
godzinną konsultację
Pozostałe case studies:
- kampanie reklamowe, Sport
- kampanie reklamowe, Wnętrza
- E-commerce, kampanie reklamowe
Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?
Pozostałe case studies:
Scrolluj w bok
- kampanie reklamowe, Sport
Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? – Case Study Well Fitness
- kampanie reklamowe, Wnętrza
Jak angażować, by inspirować użytkowników w branży wnętrzarskiej – case study marki Domar
- E-commerce, kampanie reklamowe
Projektowanie strategii marketingowej w praktyce – Case study Egurrola Dance Studio
- E-commerce, social media
Jak w 3 miesiące zwiększyć zaangażowanie użytkowników i uzyskać 2-milionowe zasięgi w Social Mediach?
- Beauty, E-commerce
Jak osiągnąć wzrost zamówień o 42% z płatnych kanałów sprzedaży? Case study GLOV
- E-commerce, kampanie reklamowe
Jak osiągnęliśmy rekordowo niski koszt konwersji? Case study firmy kurierskiej
- E-commerce, Nieruchomości