Porady, trendy, tricki, newsy, narzędzia i rozwiązania, które usprawnią i przyspieszą wzrost Twojej marki

Czas czytania: 6 min

Pracujesz na 150%, a nie widzisz efektów swoich działań? Jest na to rozwiązanie!

Jak wygląda Twój dzień pracy? Rano spisujesz długą listę zadań do zrobienia, zaczynasz od sprawdzenia skrzynki mailowej, odpisania na kilka wiadomości? Dodatkowo w połowie dnia masz spotkanie, a później ktoś potrzebuje od Ciebie zrobienia czegoś […]

Czas czytania: 20 min

Migracja strony a SEO – jak tego nie zepsuć [artykuł z infografiką]

Zmiany w biznesie to naturalna kolej rzeczy. Wraz z rozwojem firmy właściciele przedsiębiorstw decydują się na nowe, z zasady, lepsze rozwiązania. Procesy optymalizacyjne dotyczą również stron internetowych, które bardzo często wymagają redesignu, przeniesienia na nowy […]

Marka w czasach kryzysu
Czas czytania: 20 min

Marka w czasach kryzysu, czyli jak działać w obliczu nieprzewidzianego

Choć jeszcze do niedawna największą katastrofą gospodarczą naszych czasów był krach z 2008 roku, dziś wydaje się to już nieaktualne. Powód? Koronawirus SARS-CoV-2, który dotarł już niemal do każdego zakątka świata, wpędzając w panikę ludzi […]

Czas czytania: 11 min

Jak poprawić CTR i zwiększyć atrakcyjność wyniku Google

Poniższy artykuł to zestaw podpowiedzi i wskazówek związanych z kluczowym dla monetyzacji ruchu organicznego zagadnieniem – optymalizacji Click-through rate. 2020 rok w SEO to poważne wyzwania – cztery wyniki płatne nad organicznymi oraz wciąż rosnąca […]

Czas czytania: 14 min

O co zadbać, by strona nie kosztowała więcej, niż powinna?

Twój biznes rozwija się zgodnie z oczekiwaniami i podejmujesz decyzję, że już czas na stałe zaistnieć w sieci – pora na nową stronę internetową. Tym razem zwykła “wizytówka” z ładnym zdjęciem i formularzem kontaktowym nie […]

Czas czytania: 14 min

„Nie rób wszystkiego sam”, czyli dlaczego warto wdrożyć Marketing Automation w swojej firmie

Marketing Automation to dziedzina marketingu, która w ciągu kilku ostatnich lat ciągle mocno zyskuje na popularności. Według badań Forrester do 2023 średnie wydatki na technologię Marketing Automation mają wzrastać w tempie co najmniej 14% rocznie. […]