Porady, trendy, tricki, newsy, narzędzia i rozwiązania, które usprawnią i przyspieszą wzrost Twojej marki

Czas czytania: 20 min

Migracja strony a SEO – jak tego nie zepsuć [artykuł z infografiką]

Zmiany w biznesie to naturalna kolej rzeczy. Wraz z rozwojem firmy właściciele przedsiębiorstw decydują się na nowe, z zasady, lepsze rozwiązania. Procesy optymalizacyjne dotyczą również stron internetowych, które bardzo często wymagają redesignu, przeniesienia na nowy […]

Marka w czasach kryzysu
Czas czytania: 20 min

Marka w czasach kryzysu, czyli jak działać w obliczu nieprzewidzianego

Choć jeszcze do niedawna największą katastrofą gospodarczą naszych czasów był krach z 2008 roku, dziś wydaje się to już nieaktualne. Powód? Koronawirus SARS-CoV-2, który dotarł już niemal do każdego zakątka świata, wpędzając w panikę ludzi […]

Czas czytania: 11 min

Jak poprawić CTR i zwiększyć atrakcyjność wyniku Google

Poniższy artykuł to zestaw podpowiedzi i wskazówek związanych z kluczowym dla monetyzacji ruchu organicznego zagadnieniem – optymalizacji Click-through rate. 2020 rok w SEO to poważne wyzwania – cztery wyniki płatne nad organicznymi oraz wciąż rosnąca […]

Czas czytania: 14 min

O co zadbać, by strona nie kosztowała więcej, niż powinna?

Twój biznes rozwija się zgodnie z oczekiwaniami i podejmujesz decyzję, że już czas na stałe zaistnieć w sieci – pora na nową stronę internetową. Tym razem zwykła “wizytówka” z ładnym zdjęciem i formularzem kontaktowym nie […]

Czas czytania: 14 min

„Nie rób wszystkiego sam”, czyli dlaczego warto wdrożyć Marketing Automation w swojej firmie

Marketing Automation to dziedzina marketingu, która w ciągu kilku ostatnich lat ciągle mocno zyskuje na popularności. Według badań Forrester do 2023 średnie wydatki na technologię Marketing Automation mają wzrastać w tempie co najmniej 14% rocznie. […]

Czas czytania: 9 min

Deweloperze! Na te pułapki w kampaniach online musisz uważać – Google Ads i E-mail marketing

Czy miałeś kiedyś wrażenie, że inwestujesz w kampanię, a nie widzisz wyraźnych efektów? Wydawanie pieniędzy w błoto potrafi mocno zniechęcić do tego medium, ale nie musi tak być. Przyczyna często nie leży po stronie samego […]