

Marka vs nowe nawyki konsumenckie – strategia na nowe czasy
You never let a serious crisis go to waste. And what I mean by that it’s an opportunity to do things you think you could not do before. Rahm Emanuel Od ponad roku działamy w nieustającym kryzysie. Zmieniły się wartości i priorytety. Izolacja wymusiła nie tylko reorganizację modeli konsumpcji, ale także nawyków konsumenckich. Przymuszeni okolicznościami wiele naszych aktywności […]

Od czego zacząć budowanie nowej tożsamości marki, czyli refreshing Brief.pl w 2 tygodnie
Kreatywność jest nieograniczona, ale potrzebuje odpowiedniej oprawy. Słownej i wizualnej. W przypadku Brief.pl warstwa słowna jest już odpowiednio dopracowana. A design? Tu już mogliśmy wkroczyć my! Tym razem podjęliśmy się odświeżenia komunikacji wizualnej 11. rankingu „50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie” tworzonego przez Brief.pl. W tej współpracy nie […]

Core Web Vitals, czyli ranking Google’a w nowym ujęciu
Na początku grudnia 2020 działy SEO dostały niespodziewany “prezent” od Google, czyli update algorytmu. To dopiero zapowiedź większych zmian. Od maja 2021 roku ranking Google’a będzie uwzględniał nowe sygnały, dotyczące jakości strony. Cel? Zwiększenie satysfakcji […]

adCookie + Leżę i Pracuję = marketing, który zmienia świat na lepsze
Marketing to pojęcie, zyskujące na znaczeniu dzięki działaniu. Razem z Leżę i Pracuję, fundacją i agencją marketingową, stawiamy na marketing, który popycha świat do przodu, wychodzi poza sztywne ramy i szuka rozwiązań. W myśl zasady […]

Jak mądrze inwestować ograniczony budżet marketingowy?
Uwaga spoiler: budżet marketingowy zawsze jest ograniczony! Masz do dyspozycji kilka milionów, a może kilka tysięcy? To tylko liczby. Najważniejszym punktem odniesienia są cele Twojej firmy. Potem wystarczy tylko mądrze inwestować. Jak to zrobić? Zanim […]

Nowy wspólnik w adCookie
Mamy powody do świętowania – do grona wspólników agencji dołącza Paweł Pałka, Head of Client Service. W adCookie odpowiada za relacje z klientami spółki oraz ich strategiczny rozwój. Paweł Pałka ma 10-letnie doświadczenie marketingowe, które nabył […]