Wiem, że rozwój Twojego biznesu to proces, który nie ma końca. Jeśli jesteś właścicielem sklepu internetowego lub nim zarządzasz, pokażę Ci w kilkadziesiąt minut, jak zwiększyć przychód co najmniej dwukrotnie.
Mam dla Ciebie konkretny framework pracy, dzięki któremu zaoszczędzisz czas i skupisz się na rozwoju swojego biznesu.
Kilkadziesiąt firm skorzystało z mojej pomocy i wdrożyło mój autorski framework pracy ze strategią marketingową.
Projektowanie strategii marketingowej nie musi być trudne
Nazywam się Paweł Pawłka i od 14 lat optymalizuję procesy biznesowe i digitalowe w e-commerce. Prowadzę autorskie warsztaty i szkolenia dla managerów na poziomie C-Level z obszaru projektowania i wdrażania strategii marketingowo-biznesowej, w których wzięło udział ponad 200 właścicieli oraz e-commerce dyrektorów z największych marek w Polsce. A dziś oferuję Ci darmową konsultację strategiczną w ramach moich kompetencji i doświadczenia. Mam dla Ciebie wiele praktycznych przykładów problemów oraz ich rozwiązań - sama konsultacja jest już jak mastermind.
Szczegóły znajdziesz na moim profilu:
Mówię Twoim językiem - jestem praktykiem, testuję, optymalizuję - czasem znam rozwiązanie, a czasem kierunek, gdzie go szukać.
Kliknij tutaj dwukrotnie aby edytować tekst
Przeanalizuję szczegółowo Twój biznes pod kątem działań marketingowo-sprzedażowych i pokażę Ci, gdzie tracisz czas i pieniądze.
01
Wiedz, że układanie strategii zaczynam zawsze od analizy biznesowej - często to tutaj są problemy i udrożnienie ich powoduje, że można iść dalej.
Mój autorski
to także lista kilkudziesięciu kontrolnych punktów w e-commerce, które musisz uwzględnić w procesie projektowania strategii i wdrożenia jej w Twoim biznesie.
Po konsultacji ze mną zyskasz strategiczne podstawy do ułożenia swojego biznesu.
Pracuję na danych więc potrafię wyeliminować subiektywne opinie od faktów. Często wydaje się, że coś działa, ale po głębszej analizie wychodzi na to, że jednak nie działa i nie ma co do tego żadnych wątpliwości.
02
Mam świeże spojrzenie, więc łatwiej dostrzec mi to, czego Ty nie widzisz.
03
Potrafię w prosty sposób tłumaczyć skomplikowane rzeczy, ale o tym przekonasz się podczas konsultacji.
04
Wstępną analizę Twoich działań digitalowych
Zyskasz pewność, że to co zrobisz, przełoży się na cele, które chcesz osiągnąć
01
Jasne wskazówki, co warto zbadać głębiej
02
Konkretną propozycję pracy strategicznej
03
Przydatną wiedzę podpartą praktycznymi przykładami
04
Hello❤️
Polecam Wam Pawła , super persona 👍
Super podejście , kreatywne pomysły w marketingu.
Mega doświadczenie. Jeśli poszukujesz osoby, która zadba o marketingową stronę Twojej firmy to śmiało polecam Pawła 📈
Joanna Maciejewska
Właścicielka marki Boska Nails
Paweł posiada dogłębną wiedzę na temat strategii marek oraz digital marketingu. Potrafi w jasny i zrozumiały sposób przekazać skomplikowane zagadnienia, angażując przy tym słuchaczy i motywując ich do działania. Jego szkolenia oraz indywidualne porady są pełne praktycznych wskazówek i case study, które pomagają wdrażać, ulepszać oraz egzekwować strategie w firmach. Polecam współpracę z Pawłem, z czystym sumieniem! :)
Mikołaj Nowak
Marketing & Partnerships - Cognize
Wieloletnie doświadczenie strategicznego konsultanta mówi mi, że większość błędów w sklepach internetowych ma podłoże w podstawach. Po analizie kilkuset sklepów internetowych zauważyłem, że prawie WSZYSTKIE popełniają te same 3 błędy strategiczne:
To, że coś działa nie znaczy, że działa dobrze / Nie wszystko co wydaje się, że działa - działa odpowiednio. Przykładowo, możesz mieć zaopiekowane wszystkie działania marketingowe, ale jeśli nie dążą one do tego, aby wspierać 1 cel, to mogą się wręcz wykluczać, a na pewno nie wspierają siebie nawzajem.
Owner musi mieć czas na rozwój biznesu. Jeśli większość czasu poświęcasz na operacyjne kwestie, to kto ma zająć się rozwojem całej firmy? Wiem, jak udrożnić Twój czas, abyś skupił się na tym, co przyniesie największą korzyść dla twojej firmy.
Nie musisz znać się na wszystkim! Aby firma działała efektywniej i się rozwijała - musisz za mieć odpowiednio rozłożone kompetencje oraz miejsce, z którego jesteś w stanie sprawdzić czy cały zespół realizuje swoje plany, a jeśli nie, to który obszar wymaga wzmocnienia. Dane to podstawa - dają spokój, pozwalają przewidywać dobre, ale też trudne sytuacje.
Błąd 1
Błąd 2
Błąd 3
Uczestnictwo w warsztatach prowadzonych przez Pawła, okazało się świetną decyzją! Paweł nie tylko wykazał się ogromną wiedzą i umiejętnościami przekazywania zaawansowanych koncepcji w przystępny sposób, ale także jest fantastycznym organizatorem, który stworzył dynamiczne i angażujące środowisko do nauki w samym sercu łódzkiej Manufaktury. Sesja o lejkach sprzedażowych, budowaniu person i efektywnym zarządzaniu procesami pokazuje, jak te elementy są ważne w naszych działach marketingu. Warsztaty te nie tylko dały nowe perspektywy na optymalizację strategii marketingowych, ale także szansę na nawiązanie wartościowych kontaktów. Gorąco polecam każdemu, kto chce jeszcze efektywniej działać w świecie marketingu cyfrowego, dzięki wiedzy i doświadczeniu Pawła.
Piotr Kiljański
Head of e-commerce | Cross border | Strefa Tenisa & Tennis Zone
Jestem typowym analitykiem i od 14 lat pracy w branży online mam obsesję na punkcie tego, co naprawdę działa, a co można schować do szuflady. Wiem, które zmiany mają realny wpływ na rozwój Twojego biznesu, a co jest tylko gadaniem internetowych ekspertów. Po prostu powiem Ci wprost jak jest i na co możesz liczyć w kontekście rozwoju Twojej firmy, a na co trzeba będzie jeszcze chwilę poczekać.
Bardzo chętnie podzielę się z Tobą całą tą wiedzą i doświadczeniem i pokażę Ci elementy, które realnie wpływają na sprzedaż i zyski.
03
02
Pomagam właścicielom sklepów internetowych zrealizować cele, uwolnić ich potencjał
i odciągnąć od pracy, której nie powinni już wykonywać
Zbudowałem i prowadzę z powodzeniem agencję marketingową
Zaprojektowałem kilkadziesiąt strategii
e-commerce
01
Pierwszy krok nie musi być wielki - czasem poukładanie struktury i obowiązków spowoduje, że spojrzysz na biznes z innej perspektywy.
Paweł Pałka
Co-Owner & Digital Strategy Advisor, adcookie
Rozpocznijmy od darmowej konsultacji
Jeśli uznasz, że konsultacja to dla Ciebie zbyt mało, zapraszam Cię na mój autorski warsztat poświęcony projektowaniu strategii marketingowej. Termin w poznaniu już za mną, ale planuję kolejne edycje jesienią, więc porozmawiajmy o Twoim udziale w tym merytorycznym spotkaniu.
A może...
Relacja z moich ostatnich warsztatów
FAQ
Dla kogo jest warsztat?
Dla każdego przedsiębiorcy, który stworzył swój biznes, rozwija go, ale poszukuje nowych ścieżek wzrostu. Warsztat idealnie pasuje też osób kierujących działaniami marketingowymi oraz e-commerce.
Czy muszę znać się na marketingu, aby w pełni wykorzystać potencjał warsztatów?
Nie, wystarczy Twoja obecność oraz otwarte podejście do wykonywanych ćwiczeń. Poprowadzimy cały proces za Ciebie wyciągając wszystkie niezbędne informacje.
Nie mam zespołu, czy mimo to mogę zrobić warsztaty?
Tak, rozumiemy to doskonale, że nie masz zespołu strategicznego, który razem z Tobą mógłby myśleć o przyszłości. Od tego właśnie jesteśmy, aby wcielić się w taka role i dostosować formę warsztatu do takiej, w której zbudujemy efektywny plan działania.
Ile osób powinien liczyć zespół na warsztacie?
Rekomendujemy min. 3 oraz max. 5 osób najmocniej zaangażowane w Twój biznes, które też mają dużą styczność z klientami. Przy mniejszej ilości osób zmieniamy framework pracy. Przy większej ilości osób warsztaty muszą być realizowane dwa dni.
Jak długo trwa warsztat?
W zależności od grupy i docelowej formy jest to jeden, bardzo intensywny dzień ok 8h + przerwy lub dwa dni podzielone na odpowiednie bloki. W przypadku większych grup są to 2 dni o średniej intensywności.
Czy warsztat może odbyć się u mnie w firmie?
Tak. Choć standardowo warsztaty prowadzone są w siedzibie adcookie we Wrocławiu, to jednak część warsztatów realizujemy u naszych klientów. Wiąże się to z dodatkową opłatą jednak zostaniesz o tym poinformowany zanim podejmiesz decyzje o współpracy.
Co w sytuacji, gdy otrzymam materiał, który będzie odbiegał od moich potrzeb?
Nie ma takiej możliwości. Framework pracy zakłada, że wszystkie kierunki rozwoju omawiamy wspólnie, drążąc i badając wiele powiązanych obszarów. W ten sposób otrzymujesz plan działania, który uwzględnia Twoje potrzeby, sytuacje oraz oczekiwania. Co więcej jest on zestawiony z ekspercką wiedzą kilku specjalistów oraz Twoim wewnętrznym zespołem.
Czy w mojej branży ten model się sprawdzi?
Spokojnie pozwól, że sami to ocenimy 😊 Famework pracy jest bardzo uniwersalny i jeszcze nie trafiliśmy na branże, w której by się nie sprawdził. Umów darmową konsultacje i sam się przekonaj.
Jak długo trwa cały proces?
W zależności od wielu czynników oraz finalnego wyboru wariantu oferty, prace trwają od 3 do 6 tygodni, gdzie mówimy już o podsumowaniu warsztatów i opracowaniu strategii komunikacji.
Co po warsztatach, nie mam czasu, aby zająć się wdrażaniem tych rzeczy
Spokojnie, nasz zespół go ma. Odpadną Ci rekrutacje i poszukiwanie freelancerów. Jesteśmy w stanie pokryć wszystkie obszary marketingu i realizować plan zgodnie ze strategiczną road mapą, którą dla Ciebie przygotujemy. Ty będziesz decydował o zakresie i tempie zmian.
Jesteśmy dostępni:
pn.-pt. 9:00-17:00
t: +48 534 608 592
e: biuro@adcookie.pl
Baked by adcookie