- Case studies
Jak w 3 miesiące zwiększyliśmy liczbę formularzy o 81% w branży deweloperskiej, obniżając budżet kampanii o 16,5 tys. - case study
- Case studies
Jak w 3 miesiące zwiększyliśmy liczbę formularzy o 81% w branży deweloperskiej, obniżając budżet kampanii o 16,5 tys. – case study
O projekcie
Cel wyznaczony przez klienta zwiększenie liczby wypełnionych formularzy o 50% w pierwszym kwartale 2023 roku w porównaniu do wyników uzyskanych w czwartym kwartale 2022, przy jednoczesnym utrzymaniu tego samego budżetu mediowego.
Wyzwanie
Osiągnięcie wyższej efektywności działań marketingowych i reklamowych, zwiększających konwersję i zaangażowanie potencjalnych klientów, bez zwiększania budżetu promocyjnego.


O marce
Nasz klient realizuje inwestycje mieszkaniowe na terenie całego kraju, dostosowując swoje projekty do indywidualnych potrzeb i oczekiwań swoich klientów, dla których współpraca z architektem, wysoka jakość i estetyka realizacji są czynnikiem wyboru.
Oferta kierowana jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych, zainteresowanych zakupem nieruchomości na własne potrzeby mieszkaniowe lub jako inwestycję. Wśród nich znajdują się młode rodziny i pary, jak i single oraz profesjonaliści, którzy poszukują funkcjonalnych i komfortowych przestrzeni mieszkalnych, blisko miejsca pracy, usług i infrastruktury miejskiej. Firma może również oferować mieszkania dla osób starszych, które pragną zamieszkać w komfortowych i bezpiecznych warunkach, z dostępem do usług i infrastruktury niezbędnej dla ich codziennego funkcjonowania. Ponadto firma kieruje swoją ofertę do inwestorów poszukujących atrakcyjnych nieruchomości na wynajem lub długoterminowe inwestycje.
Rozwiązanie
Aby sprostać wyzwaniu zwiększenia konwersji, bez zwiększania budżetu zaplanowaliśmy szereg działań.
01
Skalowanie potencjału kampanii Performance Max:
wykorzystaliśmy listy klientów w sygnałach kierowania, co pozwoliło na lepsze dopasowanie reklam do potrzeb potencjalnych klientów. Zaskutkowało to zwiększeniem zainteresowania po ich stronie.
02
Stopniowe zwiększanie budżetów kampanii Performance Max
o 29,8% (kosztem innych kampanii) pozwoliło uniknąć fazy uczenia, a tym samym zwiększyć liczbę formularzy o 150% (z 373 na 925) oraz współczynnika konwersji o 68% (z 0,67% na 1,12%).
03
Wydzielenie poszczególnych inwestycji klienta do osobnych kampanii Performance Max:
dzięki temu mieliśmy większą kontrolę i mogliśmy sprawniej optymalizować działania dla poszczególnych inwestycji. Efektem był niższy koszt pozyskania formularza (110 zł w porównaniu do 148 zł bez podziału na inwestycje) oraz pozyskanie 223 formularzy.
04
Redukcja i skalowanie:
ograniczaliśmy najmniej skutecznych kampanie search oraz skalowaliśmy budżet kampanii najbardziej skutecznych, co pozwoliło na zwiększenie liczby formularzy o 61% (z 1039 na 1679), mimo obniżenia budżetu tych kampanii o 20,77%.
05
Analiza zmian rynkowych:
z uwagą monitorowaliśmy zapowiadane na rynku zmiany, aby w odpowiednim momencie móc je wykorzystać. Dodanie informacji o planowanym programie kredytu hipotecznego na 2% do reklam zwiększyło zainteresowanie potencjalnych klientów i przyczyniła się do wzrostu konwersji.
06
Elastyczne zarządzanie budżetem:
rozsądne i systematyczne operowanie budżetem kampanii, (przeprowadzone 152 razy w czasie jej trwania), pozwoliło na utrzymanie jak największej efektywności działań promocyjnych, przy utrzymaniu tego samego budżetu mediowego.
07
Analiza skuteczności i moderowanie częstotliwości reklam:
to dwa kluczowe aspekty, jeśli chcemy, aby dana kampania osiągnęła satysfakcjonujący klienta sukces. W tym wypadku dokonaliśmy ponad 31 300 zmian na koncie reklamowym, co zaowocowało znacznym przekroczeniem założonego przez klienta celu, związanego ze zwiększeniem liczby formularzy.
Scrolluj w bok
01
Skalowanie potencjału kampanii Performance Max:
wykorzystaliśmy listy klientów w sygnałach kierowania, co pozwoliło na lepsze dopasowanie reklam do potrzeb potencjalnych klientów. Zaskutkowało to zwiększeniem zainteresowania po ich stronie.
02
Stopniowe zwiększanie budżetów kampanii Performance Max
o 29,8% (kosztem innych kampanii) pozwoliło uniknąć fazy uczenia, a tym samym zwiększyć liczbę formularzy o 150% (z 373 na 925) oraz współczynnika konwersji o 68% (z 0,67% na 1,12%).
03
Wydzielenie poszczególnych inwestycji klienta do osobnych kampanii Performance Max:
dzięki temu mieliśmy większą kontrolę i mogliśmy sprawniej optymalizować działania dla poszczególnych inwestycji. Efektem był niższy koszt pozyskania formularza (110 zł w porównaniu do 148 zł bez podziału na inwestycje) oraz pozyskanie 223 formularzy.
04
Redukcja i skalowanie:
ograniczaliśmy najmniej skutecznych kampanie search oraz skalowaliśmy budżet kampanii najbardziej skutecznych, co pozwoliło na zwiększenie liczby formularzy o 61% (z 1039 na 1679), mimo obniżenia budżetu tych kampanii o 20,77%.
05
Analiza zmian rynkowych:
z uwagą monitorowaliśmy zapowiadane na rynku zmiany, aby w odpowiednim momencie móc je wykorzystać. Dodanie informacji o planowanym programie kredytu hipotecznego na 2% do reklam zwiększyło zainteresowanie potencjalnych klientów i przyczyniła się do wzrostu konwersji.
06
Elastyczne zarządzanie budżetem:
rozsądne i systematyczne operowanie budżetem kampanii, (przeprowadzone 152 razy w czasie jej trwania), pozwoliło na utrzymanie jak największej efektywności działań promocyjnych, przy utrzymaniu tego samego budżetu mediowego.
07
Analiza skuteczności i moderowanie częstotliwości reklam:
to dwa kluczowe aspekty, jeśli chcemy, aby dana kampania osiągnęła satysfakcjonujący klienta sukces. W tym wypadku dokonaliśmy ponad 31 300 zmian na koncie reklamowym, co zaowocowało znacznym przekroczeniem założonego przez klienta celu, związanego ze zwiększeniem liczby formularzy.
Rezultaty
Dzięki systematycznemu i celowemu procesowi optymalizacji osiągnęliśmy rezultaty, przekraczające pierwotne założenia, przy budżecie niższym o 5,67% (zmniejszenie z 294 150,98 zł na 277 471,86 zł).
Wzrost liczby formularzy kontaktowych o
(z 1450 na 2627)
Wzrost współczynnika konwersji wypełnienia formularza kontaktowego
(z 1% na 1,54%)
Obniżenie kosztu pozyskania formularza o
(z 131,49 zł na 72,56 zł)
Zmniejszenie wartość CPC (koszt za kliknięcie) o
(z 1,48 zł na 1,28 zł)
Wzrost liczby odwiedzających stronę o
(z 90 374 na 97 556)
Umów się na darmową godzinną konsultację
Specjaliści zaangażowani w projekt

Dominika Rozprzak
Paid Media Team Leader

Rusana Holen
Paid Media Specialist

Joanna Piegza
Marketing Specialist

Anna Marasek
Paid Media Specialist
Specjaliści zaangażowani w projekt
Scrolluj w bok

Dominika Rozprzak
Paid Media Team Leader

Rusana Holem
Junior Paid Media Specialist

Joanna Piegza
Marketing Specialist

Anna Marasek
Paid Media Specialist
O nas
adcookie to agencja interaktywna z ponad 10-letnim doświadczeniem w prowadzeniu skutecznych kampanii marketingowych. Nasz zespół to specjaliści w dziedzinie marketingu internetowego, którzy z pasją i zaangażowaniem podejmują się wyzwań każdego klienta. Dzięki indywidualnemu podejściu i zrozumieniu potrzeb biznesowych naszych klientów, potrafimy dostosować strategię reklamową do konkretnych celów biznesowych. Współpracujemy z firmami o różnych profilach działalności i rozmiarach, zarówno z Polski, jak i z zagranicy.


Napisz do nas!
Naszym celem jest osiągnięcie maksymalnej skuteczności kampanii przy minimalnym koszcie, dlatego regularnie analizujemy wyniki i dostosowujemy strategię, aby zapewnić jak najlepszy zwrot z inwestycji.
Jeśli szukasz profesjonalnej agencji marketingowej, która pomoże Ci osiągnąć sukces w internecie, adcookie jest właśnie dla Ciebie. Dołącz do grona naszych zadowolonych klientów i przekonaj się, jak skuteczne mogą być Twoje kampanie reklamowe.
godzinną konsultację
Pozostałe case studies:
- case study, E-commerce, kampanie reklamowe, marketing B2B, Marketing B2C, Willisch
- kampanie reklamowe, Sport
Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?
Pozostałe case studies:
Scrolluj w bok

- case study, E-commerce, kampanie reklamowe, marketing B2B, Marketing B2C, Willisch
Partnerskie wsparcie w marketingu B2C i B2B – case study Willisch

- kampanie reklamowe, Sport
Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? – Case Study Well Fitness

- kampanie reklamowe, Wnętrza
Jak angażować, by inspirować użytkowników w branży wnętrzarskiej – case study marki Domar

- E-commerce, kampanie reklamowe
Projektowanie strategii marketingowej w praktyce – Case study Egurrola Dance Studio

- E-commerce, social media
Jak w 3 miesiące zwiększyć zaangażowanie użytkowników i uzyskać 2-milionowe zasięgi w Social Mediach?

- Beauty, E-commerce
Jak osiągnąć wzrost zamówień o 42% z płatnych kanałów sprzedaży? Case study GLOV

- E-commerce, Wnętrza