Jak AI i automatyzacje mogą rozwinąć Twój e-commerce [webinar] →

Kilkukrotne zwiększenie konwersji z Landing Page

/

/

Kilkukrotne zwiększenie konwersji z Landing Page

Jak zwiększyć konwersję dzięki odpowiedniej budowie landing page'a? Odpowiedź na to pytanie znaleźliśmy po analizie szeregu danych i ułożeniu na ich podstawie strategii działań.

Poznaj składowe projektu Mobile Vikings

  • Analiza danych
  • Strategia digital
  • Tworzenie strony www
  • Lead-Generation tools
  • Testy A/B
  • Badania UX

Kluczowe założenia

1) Narzędzie do generowania leadów

2) Zaplecze do stałych działań SEM

Wybrane rozwiązania

Wideo content

Dla wygody użytkowników dodaliśmy do projektu animację, która po uruchomieniu filmu obraca telefon zwiększając jego wielkość.

 

Konwersja

W celu osiągnięcia jak najlepszych wyników konwersji umieściliśmy na stronie kilka, różnych formularzy kontaktowych oraz bezpośrednich przekierowań do systemu zamówień.

Design

W projekcie wykorzystaliśmy znaczną część elementów identyfikacyjnych.

Pop-up exit intent krok 1 z 3

Exit-intent to rodzaj pop-up, który wyświetla się użytkownikowi przy próbie opuszczenia strony. W kroku pierwszym prosimy użytkownika jedynie o adres mailowy.

Pop-up exit intent krok 2 z 3

Po rozpoczęciu wpisywania adresu, użytkownikowi pojawiają się zgody, które wcześniej były ukryte, aby mocniej zachęcać go do pozostawienia leadu.

Pop-up exit intent krok 3 z 3

Krok ostatni to miejsce w którym zbieramy dodatkowe informacje o użytkowniku. Całość zapisujemy w bazie klienta.

 

Responsive design

Z danych jakie przeanalizowaliśmy jednoznacznie wynikało, iż znaczną część użytkowników Mobile Vikings stanowią użytkownicy mobilni. W związku z tym wersja ta została odpowiednio dla nich skonfigurowana.

Jak zdobyć więcej leadów?

Rozwiązanie w postaci pop-up exit-intent to bardzo dobre narzędzie, które odpowiednio skonfigurowane przynosi (według naszych danych) dodatkową liczbę leadów. Same pop-up’y mogą zachęcać do zapisu na newsletter, do zostawienia kontaktu w celu skorzystania z wyjątkowej oferty, ale także do wypełnienia kilkuetapowego formularza sprzedażowego.

Zastosowane rozwiązania:

Różne warianty leadowe w postaci formularzy, przekierowań do systemu zamówień oraz pop-up.

Selekcja kluczowych informacji o ofercie oraz zestawienie ich w czytelny sposób.

Charakterystyczny user interface dla marki.

Autor: Paweł Pałka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

Partnerskie wsparcie w marketingu B2C i B2B – case study Willisch 

Partnerskie wsparcie w marketingu B2C i B2B – case study Willisch 

Rewolucja w wizerunku Tytka Fit – odświeżenie brandu i strategii mediowej

Rewolucja w wizerunku Tytka Fit – odświeżenie brandu i strategii mediowej

Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? - Case Study Well Fitness

Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? – Case Study Well Fitness  

Domar

Jak angażować, by inspirować użytkowników w branży wnętrzarskiej – case study marki Domar

Projektowanie strategii marketingowej w praktyce – Case study Egurrola Dance Studio

Jak w 3 miesiące zwiększyć zaangażowanie użytkowników i uzyskać 2-milionowe zasięgi w Social Mediach?

Jak osiągnąć wzrost zamówień o 42% z płatnych kanałów sprzedaży? Case study GLOV

Jak podnieśliśmy przychód o 58% podczas Black Week, zwiększając przy tym zwrot z inwestycji

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.