- Case studies
Kilkukrotne zwiększenie konwersji z Landing Page
Poznaj składowe projektu Mobile Vikings
- Analiza danych
- Strategia digital
- Tworzenie strony www
- Lead-Generation tools
- Testy A/B
- Badania UX

Kluczowe założenia
1) Narzędzie do generowania leadów
2) Zaplecze do stałych działań SEM
Wybrane rozwiązania
Wideo content
Dla wygody użytkowników dodaliśmy do projektu animację, która po uruchomieniu filmu obraca telefon zwiększając jego wielkość.

Konwersja
W celu osiągnięcia jak najlepszych wyników konwersji umieściliśmy na stronie kilka, różnych formularzy kontaktowych oraz bezpośrednich przekierowań do systemu zamówień.

Design
W projekcie wykorzystaliśmy znaczną część elementów identyfikacyjnych.

Pop-up exit intent krok 1 z 3
Exit-intent to rodzaj pop-up, który wyświetla się użytkownikowi przy próbie opuszczenia strony. W kroku pierwszym prosimy użytkownika jedynie o adres mailowy.

Pop-up exit intent krok 2 z 3
Po rozpoczęciu wpisywania adresu, użytkownikowi pojawiają się zgody, które wcześniej były ukryte, aby mocniej zachęcać go do pozostawienia leadu.

Pop-up exit intent krok 3 z 3
Krok ostatni to miejsce w którym zbieramy dodatkowe informacje o użytkowniku. Całość zapisujemy w bazie klienta.

Responsive design
Z danych jakie przeanalizowaliśmy jednoznacznie wynikało, iż znaczną część użytkowników Mobile Vikings stanowią użytkownicy mobilni. W związku z tym wersja ta została odpowiednio dla nich skonfigurowana.

Jak zdobyć więcej leadów?
Rozwiązanie w postaci pop-up exit-intent to bardzo dobre narzędzie, które odpowiednio skonfigurowane przynosi (według naszych danych) dodatkową liczbę leadów. Same pop-up’y mogą zachęcać do zapisu na newsletter, do zostawienia kontaktu w celu skorzystania z wyjątkowej oferty, ale także do wypełnienia kilkuetapowego formularza sprzedażowego.
Zastosowane rozwiązania:
Różne warianty leadowe w postaci formularzy, przekierowań do systemu zamówień oraz pop-up.
Selekcja kluczowych informacji o ofercie oraz zestawienie ich w czytelny sposób.
Charakterystyczny user interface dla marki.


Autor: Paweł Pałka
godzinną konsultację
Pozostałe case studies:
Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?
Pozostałe case studies:
Scrolluj w bok

Jak w 3 miesiące zwiększyliśmy liczbę formularzy o 81% w branży deweloperskiej, obniżając budżet kampanii o 16,5 tys. – case study
