Porady, trendy, tricki, newsy, narzędzia i rozwiązania, które usprawnią i przyspieszą wzrost Twojej marki

Czas czytania: 9 min

Jak dzięki reklamie video dotrzeć do pokolenia „Y”?

Podczas gdy jeszcze kilka lat temu wszyscy marketerzy byli bombardowani prognozami o rosnącym znaczeniu reklamy wideo – dziś, w 2019 rok stanowi to już niepodważalny fakt. Nie da się ukryć, że dzięki content marketingowi przekazywanemu […]

Czas czytania: 11 min

8 sposobów, dzięki którym przepalisz budżet na kampanię Google Ads.

Planujesz kampanię online, skrupulatnie liczysz wydatki, sprawdzasz ustawienia w Google Ads i nagle okazuje się, że Twój budżet został przepalony jeszcze przed momentem, kiedy kampania na dobre się rozkręciła. Co mogło pójść nie tak? Okazuje […]

Czas czytania: 12 min

Wyciągnij jak najwięcej z Google Ads, czyli 6 najlepszych strategii PPC.

Kampanie PPC wymagają przemyślanego zaplanowania i jeszcze dokładniejszej realizacji. Wszelkie działania w Google należy rozpocząć od dogłębnej analizy marki i docelowej grupy odbiorców, bo to da Ci cenne spostrzeżenia. Na tej podstawie zdecydujesz, jakie są […]

Czas czytania: 20 min

Festiwal SEO 2019 w Katowicach – relacja i opinie uczestników

Liczby, daty, wspominki… Każdy, kto pracuje w branży pozycjonowania, wie jedno – maj to czas największej imprezy w Polsce skupiającej specjalistów z tej dziedziny – Festiwalu SEO, który już od lat organizuje dr Artur Strzelecki. […]

Czas czytania: 7 min

Jak zamienić użytkowników w klientów?

Jeśli analizujesz ruch na swojej stronie, wiesz, że 98% użytkowników podczas pierwszej wizyty nie podejmuje żadnej akcji. Co zrobić, żeby przekonać ich, że nie tylko warto Cię obserwować, ale i kupić Twoje produkty? Musisz opracować […]

Czas czytania: 9 min

Transparentność w branży PR – czy warto?

O przejrzystości czy transparentności branż takich jak public relations lub marketing, mówi się od dawna i to w różnych kontekstach. Choć zazwyczaj wszyscy są wówczas zgodni i chętnie przytakują, że rzetelne informowanie mediów oraz klientów […]