Skuteczna strategia digitalowa, która podwoi Twój przychód [warsztat] →

Co by było, gdybyś znalazł* pracę, w której naprawdę się rozwiniesz?

/

/

Co by było, gdybyś znalazł* pracę, w której naprawdę się rozwiniesz?

Przyszłość już jest. Opublikowany kilka lat temu przez ekspertów z Uniwersytetu Oxfordzkiego raport „Future of skills. Employment in 2030” przewidywał, że do 2030 zniknie 47% istniejących zawodów. Bez obaw, nie dotyczy to naszej specjalizacji, digital 360 ma się doskonale. Jesteś w dobrym miejscu, w którym hołdujemy zasadzie, że praca jest formą samorealizacji i drogą do Twojego rozwoju. Jest tym co robisz, a nie miejscem, gdzie spędzasz 8 godzin.

Zanim doszliśmy do kluczowego słowa, definiującego pracę w adcookie spędziliśmy mnóstwo godzin na rozmowach z ekspertami i wewnętrznych dyskusjach, żeby mieć pewność, że ustawiamy focus na to, co i dla Ciebie, i dla nas jest ważne.

To ROZWÓJ.

W adcookie praca to przestrzeń wspierająca zdobywanie nowych doświadczeń i rozwijanie nowych umiejętności. Uważamy oba te aspekty za najważniejsze czynniki decydujące o poziomie satysfakcji pracowników. Są częścią naszej kultury organizacyjnej i polityki wynagrodzeń. Co zrobiliśmy w tym zakresie?

  • Zidentyfikowaliśmy poziomy kompetencji dla poszczególnych stanowisk
  • Zgodnie z poziomem rynkowym (raporty płacowe) ustaliliśmy poziomy wynagrodzeń
  • Doprecyzowaliśmy zasady awansu
  • Zdefiniowaliśmy możliwości rozwojowe
  • Zbudowaliśmy kulturę feedbacku

 

„Przygotowanie i publikacja siatek wynagrodzeń były początkiem procesu. W dalszej kolejności, w ramach warsztatów i przy aktywnym współudziale członków poszczególnych teamów, rozpisaliśmy, co oznacza i z czym się wiąże etap bycia juniorem, samodzielnym specjalistą, seniorem i ekspertem. Określiliśmy również dwie możliwe ścieżki rozwoju – specjalistyczną i managerską.

Kacper Skorupski – COO adcookie 

Kluczowym aspektem, spinającym w całość powyższe elementy okazały się rozmowy rozwojowe i ewaluacyjne. Wiedzieliśmy, że bez nich przygotowane siatki wynagrodzeń, opisane poziomy seniority i ścieżki rozwoju oraz matryce kompetencji będą jedynie martwą deklaracją. Rozmowy rozwojowe (o kompetencjach, motywacji, relacjach, współpracy, postawach, wartościach i wszystkim tym, co się na rozwój w pracy składa) odbywają się u nas średnio co 8 tygodni, a rozmowy ewaluacyjne (o podwyżkach, awansach, jakości pracy) – dwa razy do roku.

Liderzy jutra, czyli Akademia lidera adcookie

Silni liderzy, to silna organizacja. Wszyscy nasi managerowie to bardzo mocni merytorycznie eksperci. Są partnerami dla swoich zespołów, wspierającymi ich rozwój. Zależało nam również, żeby poza głęboką znajomością danego obszaru, mieli także silne kompetencje i narzędzia managerskie. Dzięki nim mogą jeszcze lepiej radzić sobie w rozwoju swoim i swoich zespołów. Dlatego opracowaliśmy prawdopodobnie najbardziej kompleksowy program managerski w branży. Trwa 12 miesięcy i obejmuje:  

  • 10 merytorycznych warsztatów z najlepszymi ekspertami z branży, na takie tematy jak: układanie ścieżek rozwoju i prowadzenie rozmów ewaluacyjnych, docenianie i feedback, zarządzanie coachingowe, sztuka podejmowania decyzji i wiele innych, 
  • 12 spotkań wewnętrznych, na których managerowie wymieniają się wiedzą i pomagają w swoich wyzwaniach,
  • Dedykowane kursy online na platformie Leanovatica, dodatkowo autorsko dopasowanych pod naszą ścieżkę, 
  • Spotkania Masterminds – z liderami z innych, podobnych organizacji w celu wymiany wiedzy między firmami, 
  • Dostęp do ogromnej, stale powiększanej bazy wiedzy i biblioteczki.

Nadrzędnym zadaniem kompetentnych liderów jest definiowane jasnych celów, dzięki którym każdy w adcookie może pracować na indywidulany sukces i spełniać się zawodowo w warunkach pozytywnie wpływających na dobrostan życia. Bo…

Atmosfera w pracy jest tak samo ważna, jak wspieranie rozwoju i talentów!

Wiemy doskonale, jak ważne jest poczucie niezależności i możliwość elastycznego wyboru miejsca pracy. Dużo na temat nauczyliśmy się podczas pandemii, kiedy praktycznie z marszu, tuż po wyjazdowej imprezie integrującej połączone zespoły, musieliśmy się przesiąść na pracę zdalną. Przekonaliśmy się, że adaptacja do nowych warunków i charakteru pracy nie musi być trudna, jeśli się do niej przygotujemy i będziemy uważni. Doceniliśmy wagę dobrego samopoczucia, dlatego oprócz benefitów rozwojowych, mamy w firmie szereg innych “umilaczy”, które można podzielić na kilka kategorii. Na nasz firmowy wellbeing składa się autorski program, pakiet medyczny, multisport oraz wsparcie psychologa. Wprowadziliśmy również benefity związane z kolejnymi rocznicami pracy w adcookie – po 3. latach urlop już na stałe wydłuża się o dodatkowe 5 dni. Rozumiemy i wspieramy potrzebę bycia razem i spotykania się nie tylko w biurze. Każdy z zespołów ma swój budżet integracyjny, który wydaje zgodnie z własną decyzją, co oczywiście nie wyklucza, że całą firmą spotykamy się dwa razy w roku na wspólnych imprezach wyjazdowych. Ostatnio byliśmy na raftingu 😊

Troska o nas jako ludzi była fundamentem i bezpośrednią przyczyną stworzenia od podstaw autorskiego, rocznego programu wspierającego. Obejmuje on:

 

  1. Budowanie nawyków – łatwo, przyjemnie i bez używania silnej woli!
  2. Eko-friendly cookies
  3. Zarządzanie swoim czasem w chaosie
  4. Sen
  5. Stres – friend or enemy?
  6. Mindfulness i medytacja
  7. Zdrowe odżywanie
  8. Zarządzanie osobistymi finansami
  9. Szczęście i well-being
  10. Wielka, Zdrowa Gra! – podsumowanie projektu

„Dbanie o siebie i zdrowe nawyki to kluczowe umiejętności podnoszące jakość życia. Niestety nigdzie nas tego nie uczą ani w pracy, ani na uczelniach. Stworzyliśmy więc program wdrażania zdrowych nawyków z troski o nas samych. Kompleksowy program obejmuje takie zagadnienia jak: programowanie i budowanie zdrowych nawyków, efektywne zarządzanie czasem i zadaniami, reedukacja stresu, dbanie o zdrowy sen, dietę czy finanse osobiste. Jestem przekonany, że kolejną edycję wzbogacimy o następne moduły, bo zaangażowanie jak tak duże, że co chwilę pojawiają się nowe pomysły.”

Mateusz Sobieraj, CEO adcookie

W adcookie wierzymy, że to, jakim markom pomagamy we wzroście teraz, przekłada się na to, jak będzie wyglądać przyszłość. Wywieramy wpływ. Przez marketing na marki. Przez marki na ludzi. Przez ludzi na świat. Jak powiedział Seth Godin: Marketing is the act of making change happen. Chcesz razem z nami tworzyć tę zmianę?

Zapraszamy!

Autor: Katarzyna Sowicka

Umów darmową
godzinną konsultację

Zobacz podobne wpisy na
blogu:

Scrolluj w bok

Employer branding — czyli dlaczego najlepszym wabikiem na nowego pracownika, jest ten, którego już zatrudniasz

Jak zaplanować proces onboardingu, żeby oszczędzić stresu pracownikowi i pracodawcy, i dlaczego zacząć jeszcze przed rozpoczęciem pracy

Zobacz podobne
wpisy na blogu:

Scrolluj w bok

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.