Pierwszy w Polsce raport nt. firm

CHALLENGER BRANDS
KTÓRZY ZMIENIAJĄ ŚWIAT

Trendy i strategie budujące wzrost biznesu w 2023

Trendy i strategie
budujące wzrost biznesu
w 2023

TOP10 polskich challengerów z pozytywnym wpływem – skorzystaj z ich doświadczenia!

Pierwszy w Polsce raport
i zestawienie firm typu
challenger brands

adcookie i Forbes.pl zapraszają Cię do świata
challenger brands – firm, które potrafią sobie
radzić wyjątkowo dobrze zarówno na polskim,
jak i globalnym rynku. W raporcie przyglądamy
się temu, co sprawia, że wciąż rosną, i w jaki
sposób inni przedsiębiorcy mogą to wykorzystać w swoim biznesie.

Pobierz raport, poznaj challenger brands i TOP5 trendów, które będą budować wzrost biznesowy w przyszłości.

adcookie i Forbes.pl zapraszają Cię do świata challenger brands – firm, które potrafią sobie radzić wyjątkowo dobrze zarówno na polskim, jak i globalnym rynku. W raporcie przyglądamy się temu, co sprawia, że wciąż rosną, i w jaki sposób inni przedsiębiorcy mogą to wykorzystać w swoim biznesie.

Pobierz raport, poznaj challenger brands i TOP5 trendów, które będą budować wzrost biznesowy w przyszłości.

CHALLENGER BRANDS

CHALLENGER BRANDS to odważne firmy, dążące do szybkiego wzrostu. Zdeterminowane w zdobyciu przewagi konkurencyjnej i lojalności klientów. Rzucają wyzwanie rynkowi poprzez wprowadzenie nowego podejścia, innowacyjnych produktów lub usług, a także kreatywnych strategii marketingowych. Ten raport pozwoli Ci w pełni zrozumieć, kim jest challenger, czy Ty też możesz podążać jego śladem i rosnąć szybciej.

39

firm

ambitnych i odważnych challenger brands

5

trendów

pozytywnego wpływu

10

strategii

challenger brands
z przykładami

Dlaczego challenger brands często rosną szybciej niż kategoria lub rynek?

Inteligentna naiwność
Bardzo często kwestionują konwencje przyjęte dla danej kategorii.
Latarnia morska
Budują swoją tożsamość na wartościach mocno zakorzenionych w organizacji.
Protagonista
Zaskakują komunikacją, zachowaniem, które łamie zasady obowiązujące w branży.
Symbole przewartościowania
Symbole prze - wartościowania
Wytrącają odbiorców ze stanu komfortowej szczęśliwości
i skłaniają do przemyśleń.
Nie dla wszystkich
Wybierają określoną i najważniejszą dla swojego produktu/usługi grupę odbiorców.
Totalne zaangażowanie
Totalne
zaanga - żowanie
Potrafią konsekwentnie realizować wybraną strategię, skupiając się na niej na 100%.
Sieci społecznościowe
Sieci społeczności
Budują wysoki poziom atrakcyjności interakcji peer to peer, nawet z mniejszym niż lider budżetem.
Idea
Podstawą ich relacji z odbiorcami jest stały strumień pomysłów, pobudzających komunikację.

Tworzymy przyszłość marek, które tworzą przyszłość
świata i na co dzień wspieramy challenger brands.

Tworzymy przyszłość marek, które tworzą przyszłość świata i na co dzień wspieramy challenger brands.

Razem z nimi budujemy strategie marketingowe, które realnie przekładają się na wyniki biznesowe. W raporcie pokazujemy, czego Twoja firma może nauczyć się od challengerów, a także na jakie trendy zwracać uwagę, by wykorzystać rynkowe szanse.

Wykorzystaj wiedzę z raportu do stworzenia

marketingowej, która wyróżni Twoją firmę.

Wypełnij formularz
i pobierz Raport
Challanger Brands

Jeśli chcesz otrzymać raport, a nie chcesz zapisywać się do naszego newslettera możesz go kupić. Napisz do nas na adres: katarzyna.sowicka@adcookie.pl

AUTORZY RAPORTU

WIĘCEJ O RAPORCIE:

Raport “Challenger Brands, którzy zmieniają świat” powstał z myślą o przedsiębiorcach, którzy szukają inspiracji, chcą dowiedzieć się więcej o strategiach rozwoju biznesu, które są naprawdę skuteczne. Challenger brands potrafią prześcignąć rynek, zasługują na wyróżnienie i radzą sobie nawet w trudnych warunkach, dlatego tym bardziej warto się im przyjrzeć.

Jest on podzielony na kilka części, m.in. listę 39 Challengers Brands z Polski, TOP5 trendów pozytywnego wpływu, które budują wzrost biznesowy czy 10 strategii, którymi posługują się challengerzy w budowaniu wzrostu biznesowego. Pobierz raport i przekonaj się, która z jego części będzie dla Ciebie najbardziej inspirująca.

Zaprosiliśmy kilkadziesiąt polskich firm do wypełnienia ankiety, dzięki której zdobyliśmy informację o tym, w jaki sposób potencjalnie wpisują się w profil challenger brands. Następnie wyboru finałowej 10 dokonaliśmy z pomocą Kapituły Raportu w składzie:

  • Greg Albrecht, Albrecht&Partners
  • Krzysztof Domaradzki, Forbes
  • Katarzyna Dębek, Forbes
  • Paweł Niziński, BETTER.
  • Maciej Otrębski, RoślinnieJemy
  • Misza Piosik, AC/VC Impact Fund
  • Bolesław Rok, Akademia Leona Koźmińskiego
  • Wiktor Schmidt, Netguru
  • Mateusz Sobieraj, adcookie
  • Konrad Wawruch, 7Bulls, True Global Ventures
  • Arkadiusz Żarowski, Obvious Ventures. 

Twórcą pojęcia oraz towarzyszącej mu metodologii budowania wzrostu jest Adam Morgan. Użył go w wydanej w 1999 roku książce “Eating a big fish: How challenger brands can compete against brand leaders”, w której po raz pierwszy zdefiniował i opisał tego typu marki. Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu: https://adcookie.pl/challenger-brands-kim-sa-marki-ktore-redefiniuja-swoje-branze/

Chcesz dowiedzieć się więcej o challenger brands i skutecznych strategiach marketingowych?

Zostaw swój adres email,
a skontaktujemy się z Tobą.

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.

Chcesz szybko się z nami
skontaktować?

Zadzwoń lub napisz!


Jesteśmy dostępni: pn.-pt.
9:00-17:00


t: +48 533 306 131
e: katarzyna.sowicka@adcookie.pl