Zapraszamy na Warsztaty: "Skuteczne wyznaczanie i realizacja celów biznesowych w e-commerce".

Wielokrotny wzrost konwersji w branży telekomunikacyjnej z wykorzystaniem kompleksowej budowy landing page’y

/

/

Wielokrotny wzrost konwersji w branży telekomunikacyjnej z wykorzystaniem kompleksowej budowy landing page’y

Jak zwiększyć konwersję dzięki odpowiedniej budowie landing page'a? Odpowiedź na to pytanie znaleźliśmy po analizie szeregu danych i ułożeniu na ich podstawie strategii działań.

Poznaj składowe projektu Mobile Vikings

  • Analiza danych
  • Strategia digital
  • Tworzenie strony www
  • Lead-Generation tools
  • Testy A/B
  • Badania UX

Kluczowe założenia

1) Narzędzie do generowania leadów

2) Zaplecze do stałych działań SEM

Wybrane rozwiązania

Wideo content

Dla wygody użytkowników dodaliśmy do projektu animację, która po uruchomieniu filmu obraca telefon zwiększając jego wielkość.

 

Konwersja

W celu osiągnięcia jak najlepszych wyników konwersji umieściliśmy na stronie kilka, różnych formularzy kontaktowych oraz bezpośrednich przekierowań do systemu zamówień.

Design

W projekcie wykorzystaliśmy znaczną część elementów identyfikacyjnych.

Pop-up exit intent krok 1 z 3

Exit-intent to rodzaj pop-up, który wyświetla się użytkownikowi przy próbie opuszczenia strony. W kroku pierwszym prosimy użytkownika jedynie o adres mailowy.

Pop-up exit intent krok 2 z 3

Po rozpoczęciu wpisywania adresu, użytkownikowi pojawiają się zgody, które wcześniej były ukryte, aby mocniej zachęcać go do pozostawienia leadu.

Pop-up exit intent krok 3 z 3

Krok ostatni to miejsce w którym zbieramy dodatkowe informacje o użytkowniku. Całość zapisujemy w bazie klienta.

 

Responsive design

Z danych jakie przeanalizowaliśmy jednoznacznie wynikało, iż znaczną część użytkowników Mobile Vikings stanowią użytkownicy mobilni. W związku z tym wersja ta została odpowiednio dla nich skonfigurowana.

Jak zdobyć więcej leadów?

Rozwiązanie w postaci pop-up exit-intent to bardzo dobre narzędzie, które odpowiednio skonfigurowane przynosi (według naszych danych) dodatkową liczbę leadów. Same pop-up’y mogą zachęcać do zapisu na newsletter, do zostawienia kontaktu w celu skorzystania z wyjątkowej oferty, ale także do wypełnienia kilkuetapowego formularza sprzedażowego.

Zastosowane rozwiązania:

Różne warianty leadowe w postaci formularzy, przekierowań do systemu zamówień oraz pop-up.

Selekcja kluczowych informacji o ofercie oraz zestawienie ich w czytelny sposób.

Charakterystyczny user interface dla marki.

Autor: Paweł Pałka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

Jak w ciągu roku sprawić, by e-commerce wzrósł dwukrotnie i uczynić go niezależnym źródłem przychodu firmy?

1,4 mln zł więcej przychodu ze sprzedaży apartamentów

Jak odświeżyć wizerunek marki i zbudować od podstaw jej kanały sprzedaży online?

Wykraczając poza ROAS: zwiększenie przychodu o 800% za pomocą skalowania płatnych reklam

Jak stworzyliśmy lidera SEO w e-commerce? Case study Castorama Polska

Jak zbudować 13-krotny zwrot z inwestycji w kampanię produktową?

Jak 3-krotnie zredukować koszt pozyskania leada w zaledwie 5 miesięcy w wysoce konkurencyjnej branży – fotowoltaika

Jak zwiększyć widoczność na najważniejsze frazy w Google o 1400 %? Systematyczny wzrost marki Pasibus

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów się na
spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki

Co jeszcze dla Ciebie
przygotowaliśmy?

Pobierz kwartalnik z inspiracjami z całego świata digital!

Umów się na
spotkanieee

Umów się na spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki.