Skuteczne wyznaczanie
i realizacja celów biznesowych
w e-commerce

czyli jak zwiększać sprzedaż
bieżącymi działaniami nawet o 230%

Najlepiej oceniany warsztat na E-commerce Challenge oraz Retail Challenge w 2022 roku

Czy jesteś wystarczająco
elastyczny, by przetrwać
na zmiennym rynku?

Od kilku lat jako branża jesteśmy świadkami
drastycznych zmian. Covid sprawdził
umiejętność adaptacji i przełożył się na olbrzymi
wzrost konkurencji w segmencie e-commerce.
Już rozpoczął się drugi sprawdzian – w trakcie
recesji kluczowa będzie identyfikacja oraz
rozwój najważniejszych obszarów. Pomoże
w tym umiejętność planowania procesów poprzez
ustalenie celów biznesowych.

Od kilku lat jako branża jesteśmy świadkami drastycznych zmian. Covid sprawdził umiejętność adaptacji i przełożył się na olbrzymi wzrost konkurencji w segmencie e-commerce. Już rozpoczął się drugi sprawdzian – w trakcie tym umiejętność planowania procesów poprzez
ustalenie celów biznesowych.

WARSZTAT

Dzięki codziennej pracy z dyrektorami i managerami e-commerce znamy potrzeby i wyzwania związane z rozwojem. Wiemy, jak im pomóc, bo wielokrotnie robiliśmy to sami. Mnóstwo firm utyka na pewnym etapie rozwoju przez nieumiejętność odpowiedniego określenia celów. My nauczymy Cię, jak to robić skutecznie.
I - co najważniejsze - jak wyznaczone cele realizować!

5

godzin

merytorycznej pracy z
sesją networkingową

Grupy 6-8 osobowe,
łącznie max

30

uczestników

3

ekspertów

zaangażowanych
podczas warsztatu

Poznaj agendę warsztatów:

9:30 – 9:45
Przywitanie gości
9:45 – 11:15
Potęga celów – czyli jak nie pracować na złudnych marzeniach
11:15 – 11:35
Przerwa kawowa
11:35 – 13:35
Kaskadowanie celów i taktyki (nie tylko) marketingowe, które angażują i rozwijają biznes
13:35 – 13:55
Przerwa kawowa
13:55 – 15:25
Budowanie rutyn i egzekucja strategii
15:25 - 17:30
Networking przy lunchu
Skorzystaj z doświadczenia agencji, która codziennie odpowiada za wyniki marketingowe oraz biznesowe swoich klientów!
Podczas warsztatu dowiesz się jak unikać najczęściej występujących błędów, które powodują, że nie realizujemy swoich celów. Poznasz metodę oraz przećwiczysz w jaki sposób ustalić swój cel, który będzie wspierał realizację celu całej organizacji. Dowiesz się również w jaki sposób wybierać najlepsze cele oraz działania do ich realizacji. A to wszystko z pomocą zaangażowanego zespołu podczas cyklicznych spotkań.

Podczas warsztatu
dowiesz się:

Scrolluj w bok

Jak poprawnie ustalić cele biznesowe i uniknąć najczęstszych błędów.
Jak skalować cele biznesowe na marketingowe, a te – na konkretne działania.

Jak pracować na celach zgodnie z metodą, która angażuje zespół i pozwala wspólnie mierzyć wyniki.

Skorzystasz z doświadczenia agencji, która odpowiada za wyniki marketingowe wielu marek.
Tego i jeszcze więcej dowiesz się w trakcie angażujących ćwiczeń. Dzięki temu poznasz powyższą metodę w praktyce!
Jak poprawnie ustalić cele biznesowe i uniknąć najczęstszych błędów.
Jak skalować cele biznesowe na marketingowe, a te – na konkretne działania.
Jak pracować na celach zgodnie z metodą, która angażuje zespół i pozwala wspólnie mierzyć wyniki.
Skorzystasz z doświadczenia agencji, która odpowiada za wyniki marketingowe wielu marek.

Każdy uczestnik warsztatu otrzyma

CERTYFIKAT

w formie drukowanej lub elektronicznej.

ZAPISZ SIĘ

Sprawdź czy będziemy w Twoim mieście

wrocław


21 czerwiec 2023
9:30 - 17:00
1 799 zł netto
1 799 zł netto

WARSZAWA


23 czerwiec 2023
9:30 - 17:00
1 799 zł netto
1 799 zł netto

Kto poprowadzi
warsztat?

Paweł Pałka
Paweł Pałka – Partner i Head of Strategy w adcookie, w marketingu internetowym od ponad 10 lat. Certyfikowany coach wewnętrzny i praktyk metody 4DX. Publikował m.in. w ICAN Review, prelegent na Internet Beta, E-commerce Challenge, Retail Challenge. Pracę z markami zaczyna od wyznaczenia celu, często wychodząc poza zakres standardowego briefu. Doświadczony warsztatowiec
 – w ramach współpracy z klientami organizował warsztaty strategiczne, połączone z technikami UX.

Paweł Pałka – Partner i Head of Strategy w adcookie, w marketingu internetowym od ponad 10 lat. Certyfikowany coach wewnętrzny i praktyk metody 4DX. Publikował m.in. w ICAN Review, prelegent na Internet Beta, E-commerce Challenge, Retail Challenge. Pracę z markami zaczyna od wyznaczenia celu, często wychodząc poza zakres standardowego briefu. Doświadczony warsztatowiec – w ramach współpracy z klientami organizował warsztaty strategiczne, połączone z technikami UX.

Poznaj 

opinie

uczestników

Poznaj opinie uczestników

Od każdego czegoś się nauczyliśmy.
Teraz tę wiedzę możemy przekazać Tobie!

FAQ

Chcesz przeszkolić swój
team w osiąganiu celów?

Zostaw swój adres email,
i umów się na bezpłatną
konsultację.

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.
Chcesz szybko się z nami
skontaktować?
Zadzwoń lub napisz!

Jesteśmy dostępni: pn.-pt.
9:00-17:00

t: +48 534 608 592
e: biuro@adcookie.pl

WROCŁAW

Wypełnij dane uczestnika

Po wysłaniu zgłoszenia poinformujemy Cię niezwłocznie o dostępności miejsc w danej lokalizacji.




Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych jak również w celach wynikających z treści zapytania.


Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych jak również w celach wynikających z treści zapytania.

WARSZAWA

Wypełnij dane uczestnika

Po wysłaniu zgłoszenia poinformujemy Cię niezwłocznie o dostępności miejsc w danej lokalizacji.




Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych jak również w celach wynikających z treści zapytania.


Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych jak również w celach wynikających z treści zapytania.