Zapraszamy na Warsztaty: "Skuteczne wyznaczanie i realizacja celów biznesowych w e-commerce".

Strona internetowa idąca w parze z wizerunkiem – sposób na wyróżnienie się na rynku deweloperskim dzięki designowi i technologii

/

/

Strona internetowa idąca w parze z wizerunkiem – sposób na wyróżnienie się na rynku deweloperskim dzięki designowi i technologii

Jeśli jesteś deweloperem to zwróć uwagę na sposób prezentowania swojej inwestycji. Pamiętaj, że Twoi użytkownicy mają różne preferencje nie tylko w zakresie poszukiwanych mieszkań, ale także w formie ich wyszukiwania. Zapewnij im różne możliwości dojścia do tego samego mieszkania (różne modele wyszukiwarek) oraz zadbaj o ich dobrą responsywność. Z naszych badań wynika, iż niepoprawnie skonfigurowana responsywność wpływa bezpośrednio na współczynnik bounce rate. M.in. nad tym pracowaliśmy przy tym projekcie.

Poznaj elementy strategii Toscom

Strony www

UX/UI DESIGN

Optymalizacja SEO

Optymalizacja page speed

Kluczowe założenia

1) Wyrazisty, a zarazem lekki design zgodny z wizją Toscom.
2) Intuicyjna obsługa całego portalu zarówno dla użytkowników jak i zespołu Toscom.
3) Lekkość i dynamika.
4) Wykorzystane do tego projektu elementy, tworzące nowy key visual Toscom, miały na celu nadanie mu lekkiej oraz czytelnej formy, którą wzmocniliśmy drobnymi animacjami ładowania się treści.

Wybrane rozwiązania

Czytelne metryczki

Przejrzysta forma informacji, wyróżnienie kolorystyczne statusu apartamentu czy też wyróżnienie wielkościowe numeru apartamentu to tylko niektóre z założeń UI dla tego projektu.

Łatwy dostęp

Dzięki modułowi sugerowanych mieszkań, użytkownik może w szybki sposób przejść do tych produktów, które spełniają jego preferencje wyboru.

Wolność wyboru

Przygotowana przez nas wyszukiwarka daje użytkownikowi 3 warianty przeglądania apartamentów, ale także szybki dostęp do wszystkich inwestycji.

Aktualny stan inwestycji

Dzięki aktywnej sekcji, która przedstawia bieżący stan sprzedaży, użytkownik może zobaczyć od razu ile apartamentów pozostało jeszcze w sprzedaży.

Wyszukiwarka 3D

Interaktywna wyszukiwarka 3D pozwala w lepszym stopniu prezentować użytkownikowi inwestycję oraz ułatwić wybór apartamentu, którego poszukuje.

Ulubione

Zaprojektowany moduł ulubionych apartamentów pozwala na ich łatwiejsze porównanie ze sobą. Dodatkowo 1 kliknięciem użytkownik może pobrać karty wszystkich apartamentów, które polubił.

Jednym z założeń projektu było przygotowanie odpowiedniej wersji mobilnej, która pozwoli użytkownikom na swobodne poruszenie się po stronie. W tym celu zamieniliśmy niektóre z sekcji, które przeniesione wprost na wersję mobilną stanowiłyby problem w postaci zbyt długich widoków.

 

Zastosowane rozwiązania:

CMS WordPress – personalizacja systemu CMS pod oczekiwania klienta, aby obsługa treści była łatwa.

Zastosowanie delikatnych animacji oraz czystego design’u zgodnie z oczekiwaniami Toscom.

Przygotowanie ułatwień UX dla użytkowników w postaci między innymi funkcjonalności “dodaj do ulubionych”.

Autor: Paweł Pałka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

Jak w ciągu roku sprawić, by e-commerce wzrósł dwukrotnie i uczynić go niezależnym źródłem przychodu firmy?

1,4 mln zł więcej przychodu ze sprzedaży apartamentów

Jak odświeżyć wizerunek marki i zbudować od podstaw jej kanały sprzedaży online?

Wykraczając poza ROAS: zwiększenie przychodu o 800% za pomocą skalowania płatnych reklam

Jak stworzyliśmy lidera SEO w e-commerce? Case study Castorama Polska

Jak zbudować 13-krotny zwrot z inwestycji w kampanię produktową?

Jak 3-krotnie zredukować koszt pozyskania leada w zaledwie 5 miesięcy w wysoce konkurencyjnej branży – fotowoltaika

Jak zwiększyć widoczność na najważniejsze frazy w Google o 1400 %? Systematyczny wzrost marki Pasibus

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów się na
spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki

Co jeszcze dla Ciebie
przygotowaliśmy?

Pobierz kwartalnik z inspiracjami z całego świata digital!

Umów się na
spotkanieee

Umów się na spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki.