Odbierz

Praktyczne porady

Pobieram e-booka

gotowy poradnik

i sprawdź, jak powinna wyglądać dobrze zaplanowana strategia performance marketingowa

Image

Case studies

Opinie ekspertów

ImageImage

Prowadzisz e-commerce?
Odpowiadasz za wyniki prowadzonych kampanii reklamowych?

ImageImage

Nie przegap okazji do strategicznego poukładania performance marketingu

Image

Administratorem danych osobowych jest adcookie Sp. z o.o. Jeśli chcesz otrzymać e-booka bez konieczności podawania swoich danych i zapisu do naszego newslettera, możesz go kupić za 99 zł netto. Wyślij w tym celu e-mail na adres: kontakt@adcookie.pl.

Klikając "Wyślij" wyrażam zgodę na zapis do newslettera adcookie, który może zawierać informacje marketingowe, w tym wysyłkę treści freemium. Jednocześnie wyrażam zgodę na Politykę prywatności oraz Regulamin Newslettera.


Administratorem danych osobowych jest adcookie Sp. z.o.o.

Chcę więcej

Pozwoli Ci ono spojrzeć krytycznym okiem na skuteczność Twoich działań i zdefiniować obszary do optymalizacji, które przełożą się na bardziej świadome wykorzystywanie budżetów reklamowych.

O publikacji

W tym poradniku poznasz holistyczne podejście do performance marketingu.

Dowiedz się, czym jest performance marketing, a czym nie jest

01

04

Poznaj fundamenty

performance marketingu

Chcę e-booka

Sprawdź, na jakie elementy performance marketingu warto postawić

02

Dowiedz się, dlaczego performance marketing to nieodłączna cześć e-commerce

03

Odkryj te i wiele innych informacji w naszym ebooku – pobierz teraz i poszerzaj swoją wiedzę na temat performance marketingu!

Poznaj konkretne strategie działania w performance marketingu z licznymi komentarzami ekspertów i case studies

06

05

Sprawdź powody, dla których performance marketing nie działa

04

50 stron

Zajrzyj do środka!

Chcę więcej

stratę w wysokości

96 000 złotych.

1. Zwiększona efektywność prowadzonych kampanii
Precyzyjniej zoptymalizujesz swoje kampanie marketingowe, co doprowadzi CIę do lepszego wykorzystania budżetu reklamowego i zwiększenia liczby konwersji przy niższych kosztach. 
2. Precyzyjne targetowanie
Dzięki analizie danych i segmentacji rynku, dotrzesz do najbardziej wartościowych klientów, co zwiększy prawdopodobieństwo konwersji i poprawia ROI. 
3. Lepsza analiza i raportowanie
Zapewni Ci dokładne monitorowanie wyników kampanii i dostosowywanie działań na bieżąco. Regularne raportowanie i analiza danych pomo Ci zidentyfikować działania, które przynoszą najlepsze rezultaty. 
4. Budowanie długoterminowej wartości klienta (LTV)
Strategiczne działania z obszaru performacne marketingu pozwalają na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i budowanie długotrwałych relacji, co zwiększa wartość LTV i lojalność klientów. 
5. Synergia działań marketingowych
Integracja różnych kanałów marketingowych (np. SEO, PPC, social media) w spójną strategię pozwoli Ci na osiągnięcie efektu synergii, gdzie wyniki z jednego kanału wspierają i potęgują efekty innych działań. 
7. Transparentność i kontrola
Posiadanie jasnej strategii performance marketingowej zapewni Ci przejrzystość w działaniach, co ułatwi kontrolę nad kampaniami i szybką identyfikację potencjalnych problemów. 

płynących ze strategicznego poukładania działań z obszaru performance marketingu

7 kluczowych korzyści

Pobieram e-booka

Jeśli zależy Ci na bardzo dobrym przygotowaniu do kampanii reklamowych w digitalu i wzrostu sprzedaży, posłuchaj, co ma Ci do przekazania Ewa, autorka e-booka.

Image
Click to play video
ImageImage

Kogo zaprosiliśmy do współtworzenia ebooka

EKSPERCI

ImageImage

Przemysław Tylka,

Alina Lysychkina

COO,

adcookie

ImageImage

Co-Owner & Strateg,

adcookie

Paweł Pałka

Image

Paid Media Specialist,

adcookie

Design Team Leader,

adcookie

Rusana Holen

Monika Bagińska-Majewicz

ImageImage

Mariusz Serafin

Image

Growth Specialist,

adcookie

Ewa Jąkała

Image

Autorka e-booka

Inspiracją do powstania tego materiału były liczne rozmowy z klientami adcookie, którzy na nowo musieli spojrzeć na strategie wykorzystywane w swoich sklepach internetowych, ponieważ ostatnie innowacje zmieniły zasady gry i wymagają nowego podejścia. W tym poradniku znajdziesz nie tylko agencyjne best practices, ale również liczne case studies i wypowiedzi ekspertów oraz reprezentantów sklepów internetowych.

E-commerce marketing manager,

Eveline Cosmetics

Dominika Puk

Image

Performance Marketing Manager, Sportofino

Karolina Wierzchołowska

Senior Paid Media Specialist,

adcookie

Dyrektor Marketingu i E-commerce

G8 S.A (Lancerto/Próchnik 1948)

Image

Head of ECommerce,

Verima Moda

Image

Paweł Głuszak

Patryk Antczak

Image

Head of eCommerce,

MARO HOME

Piotr Maroszek

Digital Marketing Specialist,

SunewMed+

General Manager,

Tytka Fit

Co-founder,

GLOV

Anna Ferenc

Ewa Dudzic

Image

CMO, eCommerce Factory S.A (wOkularach.pl / weargepetto.pl / Bezokularow.pl / DentiLove.pl)

Digital Marketing Director

Sportano / Owner MediaWIN

Bartek Grabowski

Michał Barczyk

ImageImageImageImage

Nie przegap okazji do strategicznego poukładania performance marketingu

Administratorem danych osobowych jest adcookie Sp. z o.o. Jeśli chcesz otrzymać e-booka bez konieczności podawania swoich danych i zapisu do naszego newslettera, możesz go kupić za 99 zł netto. Wyślij w tym celu e-mail na adres: kontakt@adcookie.pl.

Image

Klikając "Wyślij" wyrażam zgodę na zapis do newslettera adcookie, który może zawierać informacje marketingowe, w tym wysyłkę treści freemium. Jednocześnie wyrażam zgodę na Politykę prywatności oraz Regulamin Newslettera.


Administratorem danych osobowych jest adcookie Sp. z.o.o.

Image

Partner marketingowy 360 digital, wspierający budowanie wzrostu firm za pomocą zewnętrznych zespołów marketingowych lub w modelu rev share. 6 lat z rzędu w TOP3 najlepiej ocenianych agencji digital w Polsce [MMP], wyróżniony tytułem „Agencja Digital Roku 2021” oraz dwukrotnie Diamentem Forbesa [2021/2022]. Laureat Global Search Awards 2022 za kampanię zwiększającą przychód w e-commerce o 800%. Blisko 50. osobowy zespół ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów dla ponad 100 marek, na 12 rynkach.

Dowiedz się o nas więcej

Image

Jesteśmy dostępni:

pn.-pt. 9:00-17:00


t: +48 534 608 592

e: biuro@adcookie.pl

Image
Co zawiera publikacja
Eksperci
Polityka prywatności
Polityka cookies
Regulamin
O e-booku

Baked by adcookie

www.adcookie.pl