Już wkrótce: "Warsztaty ze skalowania celów biznesowych ".

FITNESS
Skuteczna aktywizacja użytkowników w branży Fitness

/

/

FITNESS
Skuteczna aktywizacja użytkowników w branży Fitness

My Fitness World - dedykowany portal, stworzony na potrzebę klienta w związku z dużą fluktuacją klubowiczów. Portal powstał w 2018 roku i był rozwijany przez 2 lata. W trakcie naszych prac nagraliśmy ponad 20 filmów instruktażowych, przygotowaliśmy explainer wideo opisujący czym jest program czy też przeprowadziliśmy kilkanaście akcji specjalnych. Nasza platforma stała się inspiracją do stworzenia aplikacji mobilnej, która została wdrożona w całej sieci klienta (Polska oraz Dania).

Poznaj elementy strategii Fitness World

1) Strategia digital

2) Analiza konkurencji

3) Tworzenie strony www

4) Lead-Generation tools

5) Testy A/B

6) Niestandardowe rozwiązania WEB

7) Animacje, ilustracje, grafiki

Kluczowe założenia:

1) Zatrzymanie użytkowników w okresie wakacyjnym
2) Zwiększenie zaangażowania obecnych klubowiczów

Projekt powstał w oparciu o podejście mobile first design, ponieważ zgodnie z założeniami, platforma miała być prosta w obsłudze nawet podczas treningu. Zgodnie z tym założeniem dostosowaliśmy między innymi skróty w formie piktogramów, które znajdują się zawsze w zasięgu kciuka (są przyklejone do dolnej części ekranu).

Wybrane rozwiązania:

Stawiam na cel

W naszej platformie dodaliśmy możliwość dodania celu jaki klubowicz chciałby zrealizować w trakcie swojego wyzwania.

 

Twój trener osobisty

Dzięki filmom instruktażowym, klubowicze mogli w prosty sposób przeprowadzić swój trening wybierając jeden z przygotowanych przez nas wariantów.

 

Let's the game begin

To seria wyzwań, podczas których klubowicze mogli rywalizować ze sobą, ale również wspierać swój klub, aby ten otrzymał nagrodę specjalną.

Meet MyFW

Explainer wideo to materiał filmowy, który w prosty sposób wyjaśnia mechanikę działania całej platformy. Materiał został wykorzystany również w kampanii online.

Profil klubowicza

Dla wszystkich klubowiczów udostępniliśmy ich profil, w którym mogą zobaczyć swoją częstotliwość uczęszczania na treningi oraz aktualizować swoje pomiary.

 

Wsparcie żywieniowe

Dla wszystkich początkujących klubowiczów umieściliśmy na portalu podstawowe zalecenia żywieniowe, dzięki którym mogli rozpocząć swoją przygodę ze zdrowym żywieniem.

Niestandardowe rozwiązanie

Pamiętaj, że nie zawsze kampania może rozwiązać Twój problem. W przypadku tego case’u, kluczem była dokładna analiza problemu oraz weryfikacja możliwości, aby mu przeciwdziałać. Efektem końcowym jest dedykowana platforma, która zbudowała społeczność Fitness World i wprowadziła nowy standard na polskim rynku klubów fitness.

Zastosowane rozwiązania

  • Niestandardowe podejście do problemu oraz wnikliwa analiza połączona z badaniami fokusowymi.
  • Stworzenie dedykowanej platformy mającej na celu zbudowanie społeczności klubowiczów Fitness World.
  • Podejście mobile first design wraz z kilkoma dodatkowymi ułatwieniami dla użytkowników mobilnych (UX).

Autor: Paweł Pałka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

FMCG
2-krotny wzrost przychodu w e-commerce dzięki 360 digital

NIERUCHOMOŚCI
Dodatkowe 1,4 mln zł przychodu ze sprzedaży apartamentów

PARENTING/E-commerce
Wzrost przychodu o 264% po rebrandingu marki!

WNĘTRZA/E-commerce
Zwiększenie przychodu o 800% w 6 miesięcy przy ROAS 1874%

FASHION/E-commerce
Wzrost przychodu o 258% w ciągu roku i 13’krotny ROAS!

OZE
3-krotne obniżenie kosztu pozyskania zapytania w 5 miesięcy

HORECA
Wzrost widoczności w Google o 1400%

WNĘTRZA
Niskobudżetowe zbudowanie świadomości marki w social media (Pinterest)

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów się na
spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki

Co jeszcze dla Ciebie
przygotowaliśmy?

Pobierz kwartalnik z inspiracjami z całego świata digital!

Umów się na
spotkanieee

Umów się na spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki.