News

Pracujesz na 150%, a nie widzisz efektów swoich działań? Jest na to rozwiązanie! [POBIERZ EBOOKA]

Czas czytania: 6 min

Jak wygląda Twój dzień pracy? Rano spisujesz długą listę zadań do zrobienia, zaczynasz od sprawdzenia skrzynki mailowej, odpisania na kilka wiadomości? Dodatkowo w połowie dnia masz spotkanie, a później ktoś potrzebuje od Ciebie zrobienia czegoś na już? I nagle orientujesz się,  że minął cały dzień, a Ty nie skreśliłeś z listy połowy zaplanowanych rzeczy, a te największe zadania jeszcze przed Tobą! Dobra wiadomość jest taka, że to nie musi tak wyglądać. Zła – będzie to wymagało zmiany kilku nawyków.

Praca nad produktywnością osobistą to kluczowa umiejętność, której niestety nikt nas nie uczy ani na uczelni, często też nie w pracy. W adCookie szkolenie z zakresu zasad produktywności przechodzi każda osoba z zespołu. W naszym teamie to standard, który pomaga poznać najlepsze techniki i sposoby na produktywną, a nie ciężką pracę.  Dodatkowo pomaga zrozumieć mechanizmy, które kierują naszymi przyzwyczajeniami i jednocześnie obniżają produktywność. Chętnie podzielimy się nimi także z Tobą! 

Zapytasz zapewne: “Jasne, to może pomóc komuś, kto ma czas. U mnie przy takiej ilości pracy nic nie pomoże.”   To całkiem naturalne zjawisko opisane jako Prawo Parkinsona – “praca rozszerza się tak, aby wypełnić czas dostępny na jej ukończenie”. Oznacza ono, że jeżeli mamy określony czas na wykonanie danego zadania, zadanie to zostanie wykonane w możliwie najpóźniejszym terminie. Co ciekawe, okazuje się, że skrócenie czasu na wykonanie zadania, bardzo często wpływa wręcz na wzrost produktywności i lepszy efekt! Ta motywacja związana ze skróconym czasem niejednokrotnie pokazuje, że pracujemy wtedy w większym skupieniu, eliminujemy wszelkie rozpraszacze i działamy tylko z tym jednym zadaniem. Może więc warto pomyśleć o wprowadzeniu takiego motywatora samemu sobie? Tu ujawnia się też zasada Pareto – 20% najistotniejszych kwestii będzie odpowiadać za 80% efektu końcowego.  Jeżeli dołożymy do tego pracę w blokach, umiejętne wyznaczanie priorytetów, eliminacje dystraktorów i kilka innych sposobów, to może okazać się, że pracujemy mniej, wydajniej i z większą satysfakcją.

Oto pięć najprostszych technik:

Jeśli jesteś ciekaw jakie jeszcze techniki i narzędzia możesz zastosować do poprawienia swojej produktywności podczas pracy – zapraszamy do zerknięcia na nasz Poradnik Produktywności! Oprócz praktycznych wskazówek przetestowanych na każdym członku zespołu adCookie znajdziesz tam też zbiór źródeł dodatkowych, które pomogą Ci zgłębić to zagadnienie. Powodzenia! 

 

Zapytaj Autora

Mateusz Sobieraj

Mateusz Sobieraj

Chcesz porozmawiać o szczegółach?
Napisz do naszego eksperta!

Podobne wpisy

Czas czytania: 2 min

adCookie wśród najlepszych agencji marketingowych w międzynarodowym rankingu Clutch

Mamy wielką przyjemność podzielić się z Wami informacją, że w tegorocznej [2020] edycji rankingu Clutch kolejny raz jesteśmy w czołówce polskich agencji. Zajęliśmy trzecie miejsce jako najlepsza agencja digital marketingu w Polsce. Na rynku wrocławskim […]

Czas czytania: 14 min

„Nie rób wszystkiego sam”, czyli dlaczego warto wdrożyć Marketing Automation w swojej firmie

Marketing Automation to dziedzina marketingu, która w ciągu kilku ostatnich lat ciągle mocno zyskuje na popularności. Według badań Forrester do 2023 średnie wydatki na technologię Marketing Automation mają wzrastać w tempie co najmniej 14% rocznie. […]

Czas czytania: 9 min

Jak dzięki reklamie video dotrzeć do pokolenia „Y”?

Podczas gdy jeszcze kilka lat temu wszyscy marketerzy byli bombardowani prognozami o rosnącym znaczeniu reklamy wideo – dziś, w 2019 rok stanowi to już niepodważalny fakt. Nie da się ukryć, że dzięki content marketingowi przekazywanemu […]

fala-gora

Porozmawiajmy!

Chcesz szybko się z nami skontaktować? Zadzwoń! Jesteśmy dostępni w godz. 9:00 – 17:00 w dni robocze

+ 48 534 608 592

Wolisz do nas napisać? Skorzystaj z poniższego adresu:

biuro@adcookie.pl

Masz marketingowy problem lub wyzwanie? Formularz obok jest do Twojej dyspozycji

fala-dol