Więcej o nas

AdCookie to jedna z najlepszych agencji interaktywnych w Polsce! Najwyższe oceny, aż w 4 kategoriach w raporcie Media & Marketing Polska, laureat nagrody głównej Golden Arrow i Google Partner Premier. Specjalizujemy się w nowych, innowacyjnych technologiach marketingowych i indywidualnej obsłudze każdego projektu.

Aktualne oferty

Junior Social Media Specialist

AdCookie to jedna z najlepszych agencji interaktywnych w Polsce! Najwyższe oceny w aż 4 kategoriach w raporcie Media & Marketing Polska, laureat nagrody głównej Golden Arrow i Google Partner Premier.

Specjalizujemy się w nowych, innowacyjnych technologiach marketingowych i indywidualnej obsłudze każdego projektu. Nie prowadzimy masowo projektów, do każdego podchodzimy indywidualnie z dużym zaangażowaniem.

Szukamy osoby, która dołączy do naszego zgranego zespołu i uzupełni kompetencje z zakresu Social Media.

Masz doświadczenie, ambicje oraz śledzisz nowinki z zakresu marketingu oraz Social Media? Dołącz do nas! Nie zasypiemy Cię mnóstwem małych projektów oraz nudnymi, odtwórczymi zadaniami! Możesz liczyć na różnorodne, ciekawe projekty, możliwość testowania nowych narzędzi, szybki rozwój i otwartych na Twoje pomysły Klientów. W zamian oczekujemy wysokich kompetencji, inicjatywy i zaangażowania w każdy realizowany projekt.

Czym będziesz się zajmować?

  • Współtworzeniem i wdrażaniem strategii we wszystkich kanałach Social Media.
  • Prowadzeniem i moderacją profili społecznościowych.
  • Reklamą na portalach społecznościowych.
  • Współtworzeniem firmy i kierunków jej rozwoju.
  • Raportowaniem - dbanie o finalny efekt prowadzonych działań i komunikacja z Klientem.

Na co możesz liczyć?

  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności
  • Prywatna opieka medyczna
  • Multisport
  • Praca nad ciekawymi, ambitnymi projektami – nie prowadzimy kampanii masowo, w każdy projekt wkładamy maximum zaangażowania!
  • Rozwój – zarówno kompetencyjny jak i w strukturze firmy.
  • Inspirującą i przyjazną atmosferę w pracy
  • Poznawanie nowych narzędzi oraz pozostałych obszarów e-marketingu (dostaniesz zielone światło na test narzędzi, które zawsze chciałeś wdrożyć).
  • Smaczne ciasteczka i inne rarytasy☺!
  • Co miesiąc szansa na zostanie milionerem☺!

Czego oczekujemy?

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Strategicznego myślenia i znajomości całego rynku, platform Social Media (nie tylko Facebook☺).
  • Znajomości narzędzi: Brand24, Sotrender, panel reklamowy Facebooka; Google Analytics - mile widziany☺!
  • Umiejętności reagowania w sytuacjach kryzysowych – tzw. cięta riposta☺, ale z klasą.
  • Ambicji i samodzielności.
  • Pasji, zaangażowania i chęci doskonalenia się.
  • Niestandardowych, przełamujących konwencje pomysłów.
  • Komunikatywnej znajomość Języka angielskiego.

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ADC Group sp. z o.o. sp.k. , z siedzibą ul. Ruska 37/38 50-079 Wrocław dla potrzeb procesu tej i przyszłych rekrutacji na stanowisko Junior Social Media Specialist przez okres 12 miesięcy od daty przesłania dokumentów aplikacyjnych".

Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko wybranym osobom.

Front-end Developer

adCookie to jedna z najlepszych agencji interaktywnych w Polsce, a na pewno najbardziej lubianych przez klientów! Najwyższe oceny w aż 4 kategoriach w raporcie Media & Marketing Polska, 2 lata z rzędu ulubieniec klientów, laureat nagrody głównej Golden Arrow i Google Partner Premier.

Indywidualne podejście do każdego projektu, partnerska, przyjazna atmosfera w zespole, otwartość na inicjatywę i świetne możliwości rozwoju, testowanie nowych narzędzi i wdrażanie odważnych pomysłów (+ smaczne ciastka) czekają!

Poszukujemy osoby gotowej tworzyć nowoczesne, responsywne strony www, które sprostają niecodziennym oczekiwaniom naszych klientów. Jeśli nie boisz się wyzwań i jesteś gotów współtworzyć innowacyjne projekty webowe - aplikuj już dziś!

Czego oczekujemy:

  • Co najmniej 2-letniego doświadczenia w tworzeniu stron www
  • Sprawne posługiwanie się HTML5, CSS3,
  • Znajomość:
    • preprocesorów CSS (SASS, LESS)
    • JavaScript oraz jQuery,
    • Bootstrapa (lub innego frameworka),
    • CMS Wordpress
  • Dużej samodzielności w realizowaniu projektów WEB
  • Umiejętność pracy w zespole,
  • Umiejętność tworzenia stron od założeń do finalnego projektu,
  • Dbałości o szczegóły oraz odpowiedzialności za prowadzone projekty
  • Wypełnienia ankiety dostępnej tutaj: https://cutt.ly/wrDc6T

Dodatkowo mile widziane:

  • Korzystaniu z Npm oraz Gulp
  • Podstawowej optymalizacji stron pod kątem SEO

Na co możesz liczyć:

  • Budżet szkoleniowy do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, budżet na narzędzia, które chcesz przetestować, książki, które masz w planie przeczytać,
  • Prywatną opiekę medyczną oraz kartę Multisport
  • Przestronne, przyjazne biuro, industrialny klimat w samym centrum Wrocławia
  • Unikalną i przyjazną atmosferę w pracy,
  • Smaczne ciasteczka i inne rarytasy!
  • Co miesiąc szansa na zostanie milionerem!
  • Pracę nad ciekawymi projektami

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ADC Group sp. z o.o. sp.k. , z siedzibą ul. Ruska 37/38 50-079 Wrocław dla potrzeb procesu tej i przyszłych rekrutacji na stanowisko Front-end Developera przez okres 12 miesięcy od daty przesłania dokumentów aplikacyjnych".

Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko wybranym osobom.

Media Planning Assistant

Planowanie, Zakup, Optymalizacja - Dynamicznie zmieniający się świat mediów wymaga ciągłej nauki i chęci rozwoju. Jeżeli interesujesz się marketingiem online i planujesz rozwój w tej dziedzinie to właśnie Ciebie szukamy 😊

Zadania:

  • Wsparcie w planowaniu i realizacji strategii mediowych dla ogólnopolskich marek oraz zagranicznych klientów
  • Przygotowywanie raportów i analiz
  • Współpraca z Wydawcami mediowymi
  • Poszerzanie wiedzy z różnych dziedzin marketingu online

Czego oczekujemy:

  • Interesujesz się marketingiem, nowymi formami, trendami reklamy
  • Bardzo dobrze znasz pakiet office (z naciskiem na power point i excel – umiesz tworzyć i analizować tabele czy wykresy)
  • Myślisz analitycznie i masz talent do cyferek, nie mylisz się w liczbach
  • Szybko się uczysz, potrafisz sprawnie rozwiązywać łamigłówki, zadania i problemy
  • Jesteś otwarty na ludzi, dobrze sobie radzisz w negocjacjach i umiesz argumentować
  • Potrafisz zaplanować dzień pracy, wyznaczać priorytety
  • Pełna dyspozycyjność
  • Chęci pracowania i rozwoju w branży online

Dodatkowo mile widziane:

  • Znajomość podstaw marketingu online
  • Znajomość Google Analytics

Na co możesz liczyć:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w innowacyjnej i szybko rozwijającej się branży
  • Raz w miesiącu „Edu czwartki” i „Inspirujące piątki” (gdzie wymieniamy się wiedzą, realizujemy szkolenia wewnętrzne i warsztaty)
  • Przestronne, przyjazne biuro, industrialny klimat w samym centrum Wrocławia
  • Inspirującą i przyjazną atmosferę w pracy – brzmi trywialnie, ale nasz team, jest unikalny pod kątem wzajemnego zaufania, wspierania się i gry zespołowej do jednej bramki😊
  • Poznanie narzędzi analitycznych i reklamowych
  • Wynagrodzenie oraz możliwość zatrudnienia po zakończonym stażu
  • Smaczne ciasteczka i inne rarytasy!
  • Co miesiąc szansa na zostanie milionerem😉

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ADC Group sp. z o.o. sp.k. , z siedzibą ul. Ruska 37/38 50-079 Wrocław dla potrzeb procesu tej i przyszłych rekrutacji na stanowisko Media Planning Assistant przez okres 12 miesięcy od daty przesłania dokumentów aplikacyjnych".

Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko wybranym osobom.

SEM Assistant (płatny staż)

Jeżeli chcesz poznać narzędzia reklamy PPC od podszewki, interesujesz się marketingiem online i planujesz rozwój w tej dziedzinie to właśnie Ciebie szukamy 😊

Zadania:

  • Wsparcie w planowaniu i optymalizacji kampanii PPC (zwłaszcza Google Ads / Facebook Ads)
  • Przygotowywanie raportów, analiz efektywności kampanii online
  • Poszerzanie wiedzy z dziedziny reklamy płatnej

Czego oczekujemy:

  • Interesujesz się marketingiem, nowymi formami, trendami reklamy
  • Chcesz się rozwijać w obszarach marketingu takich jak Google Ads czy Facebook Ads.
  • Bardzo dobrze znasz pakiet office (z naciskiem na excel – umiesz tworzyć i analizować tabele czy wykresy)
  • Myślisz analitycznie i masz talent do cyferek, nie mylisz się w liczbach
  • Szybko się uczysz, potrafisz sprawnie rozwiązywać łamigłówki, zadania i problemy
  • Potrafisz zaplanować dzień pracy, wyznaczać priorytety
  • Jesteś w Pełni dyspozycyjny

Dodatkowo mile widziane:

  • Znajomość podstaw marketingu online
  • Znajomość Google Analytics
  • Podstawy Google Ads lub Facebook Ads

Na co możesz liczyć:

  • Możliwość zdobycia doświadczenia w innowacyjnej i szybko rozwijającej się branży
  • Raz w miesiącu „Edu czwartki” i „Inspirujące piątki” (gdzie wymieniamy się wiedzą, realizujemy szkolenia wewnętrzne i warsztaty)
  • Przestronne, przyjazne biuro, industrialny klimat w samym centrum Wrocławia
  • Inspirującą i przyjazną atmosferę w pracy – brzmi trywialnie, ale nasz team, jest unikalny pod kątem wzajemnego zaufania, wspierania się i gry zespołowej do jednej bramki😊
  • Poznanie narzędzi analitycznych i reklamowych
  • Wynagrodzenie oraz możliwość zatrudnienia po zakończonym stażu
  • Smaczne ciasteczka i inne rarytasy!
  • Co miesiąc szansa na zostanie milionerem😉

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ADC Group sp. z o.o. sp.k. , z siedzibą ul. Ruska 37/38 50-079 Wrocław dla potrzeb procesu tej i przyszłych rekrutacji na stanowisko SEM Assistant przez okres 12 miesięcy od daty przesłania dokumentów aplikacyjnych".

Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko wybranym osobom.

SEM Manager

Szukamy osoby która zjadła zęby na kampaniach Google Ads. Jeżeli jesteś ekspertem, przed którym narzędzia Google Ads nie mają żadnych tajemnic, stały rozwój i poszukiwanie wiedzy to dla Ciebie standard pracy, lubisz testować nowe narzędzia i rozwiązania, a do tego potrafisz wyciągać z nich wnioski to ta praca jest dla Ciebie 😊

U nas nie będziesz musiał prowadzić dziesiątek kampanii a skupisz się na kilku dużych projektach, będziesz miał dostęp do najnowszych funkcji BETA, bezpośredniego supportu ekspertów z Google Dublin, możliwość uczestniczenia w międzynarodowych konferencjach.

Zadania:

  • Praca na wybranych, najważniejszych projektach
  • Przygotowywanie analiz, wycen, audytowanie kont
  • Przygotowywanie strategii oraz prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads
  • Wdrażanie nowych produktów reklamowych, w tym narzędzi Beta
  • Poszukiwanie i testowanie narzędzi wspomagających pracę i optymalizację kampanii
  • Analiza ruchu i wyciąganie wniosków w oparciu o Google Analytics
  • Zarządzanie i rozwój zespołu specjalistów
  • Monitorowanie i wdrażanie najnowszych trendów reklamowych

Czego oczekujemy:

  • Co najmniej 3-letniego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads
  • Wysokiej motywacji do ciągłego rozwoju, aktualizacji wiedzy oraz śledzenia rynku i najnowszych trendów reklamy online
  • Doświadczenia w planowaniu i realizacji dużych ogólnopolskich kampanii
  • Wysokich umiejętności strategicznych, zdolności wyznaczania i realizacji celów
  • Bardzo wysokich umiejętności analitycznych, biegłej znajomości Google Analytics
  • Gotowości do uczestnictwa w szkoleniach, konferencjach - w tym zagranicznych
  • Języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym (min. B2)

Mile widziane jest doświadczenie w:

  • Przeprowadzaniu testów A/B (np. z wykorzystaniem Google Optimize)
  • Google Tag Manager
  • Search Ads 360
  • Google Ads Scripts
  • Google Ads API
  • Facebook Ads

Na co możesz liczyć:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności + premie
  • Ogromne szanse rozwoju – wolna ręka przy realizacji Twoich inicjatyw, testowanie nowych narzędzi, realizacja projektów o zasięgu ogólnopolskim jak i międzynarodowym. Rozbudowa działu i zarządzanie zespołem specjalistów
  • Edukacja: budżet szkoleniowy do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, budżet na narzędzia, które chcesz przetestować, książki, które masz w planie przeczytać. Raz w miesiącu „Edu czwartki” i „Inspirujące piątki” (gdzie wymieniamy się wiedzą, realizujemy szkolenia wewnętrzne i warsztaty)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę multisport
  • Przestronne, przyjazne biuro, industrialny klimat w samym centrum Wrocławia
  • Inspirującą i przyjazną atmosferę w pracy – brzmi trywialnie, ale nasz team jest zaiste unikalny pod kątem wzajemnego zaufania, wspierania się i gry zespołowej do jednej bramki😊
  • Smaczne ciasteczka i inne rarytasy!
  • Co miesiąc szansa na zostanie milionerem!

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ADC Group sp. z o.o. sp.k. , z siedzibą ul. Ruska 37/38 50-079 Wrocław dla potrzeb procesu tej i przyszłych rekrutacji na stanowisko SEM Manager przez okres 12 miesięcy od daty przesłania dokumentów aplikacyjnych".

Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko wybranym osobom.

SEM Specialist

Jeżeli jesteś ekspertem, przed którym narzędzia Google Ads nie mają żadnych tajemnic, stały rozwój i poszukiwanie wiedzy to dla Ciebie standard pracy, lubisz testować nowe narzędzia i rozwiązania, a do tego potrafisz wyciągać z nich wnioski to ta praca jest dla Ciebie 😊 U nas nie będziesz musiał prowadzić dziesiątek kampanii, będziesz miał dostęp do najnowszych funkcji BETA, bezpośredniego supportu ekspertów z Google Dublin, możliwość uczestniczenia w międzynarodowych konferencjach.

Zadania:

  • Przygotowywanie analiz, wycen, audytowanie kont
  • Przygotowywanie strategii oraz prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads
  • Wdrażanie nowych produktów reklamowych, w tym narzędzi Beta
  • Poszukiwanie i testowanie narzędzi wspomagających pracę i optymalizację kampanii
  • Analiza ruchu i wyciąganie wniosków w oparciu o Google Analytics
  • Monitorowanie i wdrażanie najnowszych trendów reklamowych

Czego oczekujemy:

  • Co najmniej rocznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads
  • Wysokiej motywacji do ciągłego rozwoju, aktualizacji wiedzy oraz śledzenia rynku i najnowszych trendów reklamy online
  • Doświadczenia w planowaniu i realizacji dużych ogólnopolskich kampanii
  • Wysokich umiejętności strategicznych, zdolności wyznaczania i realizacji celów
  • Bardzo wysokich umiejętności analitycznych, biegłej znajomości Google Analytics
  • Gotowości do uczestnictwa w szkoleniach, konferencjach - w tym zagranicznych
  • Języka angielskiego na poziomie min. komunikatywnym (min. B2)

Mile widziane jest doświadczenie w:

  • Przeprowadzaniu testów A/B (np. z wykorzystaniem Google Optimize)
  • Google Tag Manager
  • Search Ads 360
  • Google Ads Scripts
  • Facebook Ads

Na co możesz liczyć?

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do Twoich umiejętności + premie
  • Ogromne szanse rozwoju – wolna ręka przy realizacji Twoich inicjatyw, testowanie nowych narzędzi, realizacja projektów o zasięgu ogólnopolskim jak i międzynarodowym. Rozbudowa działu i zarządzanie zespołem specjalistów
  • Edukacja: budżet szkoleniowy do wykorzystania na wybrane przez Ciebie szkolenia, budżet na narzędzia, które chcesz przetestować, książki, które masz w planie przeczytać. Raz w miesiącu „Edu czwartki” i „Inspirujące piątki” (gdzie wymieniamy się wiedzą, realizujemy szkolenia wewnętrzne i warsztaty)
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Kartę multisport
  • Przestronne, przyjazne biuro, industrialny klimat w samym centrum Wrocławia
  • Inspirującą i przyjazną atmosferę w pracy – brzmi trywialnie, ale nasz team jest zaiste unikalny pod kątem wzajemnego zaufania, wspierania się i gry zespołowej do jednej bramki😊
  • Smaczne ciasteczka i inne rarytasy!
  • Co miesiąc szansa na zostanie milionerem!

Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: „Zgodnie z RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez ADC Group sp. z o.o. sp.k. , z siedzibą ul. Ruska 37/38 50-079 Wrocław dla potrzeb procesu tej i przyszłych rekrutacji na stanowisko SEM Specialist przez okres 12 miesięcy od daty przesłania dokumentów aplikacyjnych".

Firma zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko wybranym osobom.

Ciastek

Nie widzisz wymarzonego stanowiska?

Odezwij się do nas na rekrutacja@adcookie.pl załączając wszystkie niezbędne dokumenty, a na pewno coś wymyślimy!

X