Strona internetowa idąca w parze z wizerunkiem – sposób na wyróżnienie się na rynku deweloperskim dzięki designowi i technologii

Poznaj elementy strategii Toscom

  • Strony www
  • UX/UI DESIGN
  • Optymalizacja SEO
  • Optymalizacja page speed

Lekkość i dynamika

Wykorzystane do tego projektu elementy, tworzące nowy key visual Toscom, miały na celu nadanie mu lekkiej oraz czytelnej formy, którą wzmocniliśmy drobnymi animacjami ładowania się treści.

Wybrane rozwiązania

Czytelne metryczki

Przejrzysta forma informacji, wyróżnienie kolorystyczne statusu apartamentu czy też wyróżnienie wielkościowe numeru apartamentu to tylko niektóre z założeń UI dla tego projektu.

Łatwy dostęp

Dzięki modułowi sugerowanych mieszkań, użytkownik może w szybki sposób przejść do tych produktów, które spełniają jego preferencje wyboru.

Wolność wyboru

Przygotowana przez nas wyszukiwarka daje użytkownikowi 3 warianty przeglądania apartamentów, ale także szybki dostęp do wszystkich inwestycji.

Aktualny stan inwestycji

Dzięki aktywnej sekcji, która przedstawia bieżący stan sprzedaży, użytkownik może zobaczyć od razu ile apartamentów pozostało jeszcze w sprzedaży.

Wyszukiwarka 3D

Interaktywna wyszukiwarka 3D pozwala w lepszym stopniu prezentować użytkownikowi inwestycję oraz ułatwić wybór apartamentu, którego poszukuje.

Ulubione

Zaprojektowany moduł ulubionych apartamentów pozwala na ich łatwiejsze porównanie ze sobą. Dodatkowo 1 kliknięciem użytkownik może pobrać karty wszystkich apartamentów, które polubił.

Responsive design

Mobilna wersja strony

Jednym z założeń projektu było przygotowanie odpowiedniej wersji mobilnej, która pozwoli użytkownikom na swobodne poruszenie się po stronie. W tym celu zamieniliśmy niektóre z sekcji, które przeniesione wprost na wersję mobilną stanowiłyby problem w postaci zbyt długich widoków.

Zainteresował Cię ten case?

Napisz do nas

Uważaj na to w swoim projekcie:

Jeśli jesteś deweloperem to zwróć uwagę na sposób prezentowania swojej inwestycji. Pamiętaj, że Twoi użytkownicy mają różne preferencje nie tylko w zakresie poszukiwanych mieszkań, ale także w formie ich wyszukiwania. Zapewnij im różne możliwości dojścia do tego samego mieszkania (różne modele wyszukiwarek) oraz zadbaj o ich dobrą responsywność. Z naszych badań wynika, iż niepoprawnie skonfigurowana responsywność wpływa bezpośrednio na współczynnik bounce rate.

Zastosowane rozwiązania:

Zapytaj Autora

Paweł Pałka

Paweł Pałka

Chcesz porozmawiać o szczegółach?
Napisz do naszego eksperta!

fala-gora

Porozmawiajmy!

Chcesz szybko się z nami skontaktować? Zadzwoń! Jesteśmy dostępni w godz. 9:00 – 17:00 w dni robocze

+ 48 534 608 592

Wolisz do nas napisać? Skorzystaj z poniższego adresu:

biuro@adcookie.pl

Masz marketingowy problem lub wyzwanie? Formularz obok jest do Twojej dyspozycji

fala-dol