Jak dzięki społeczności zwiększyć ruch w serwisie contentowym? Case study kampanii, która zdobyła Złoty Spinacz

Content dopasowany do grupy docelowej to klucz do osiągnięcia sukcesu mierzonego liczbą wejść na serwis. Żeby mieć pewność, że tworzone treści na stronę domifikacje.pl będą pożądane przez nasz target, zastosowaliśmy innowacyjny sposób na pozyskiwanie insightów i badanie zainteresowań internautów – testy A/B dostępne w aplikacji Qute. Przeczytaj case study kampanii, dzięki której zdobyliśmy brąz z konkursie Złote Spinacze 2017.

CELE GŁÓWNE:

1. Zwiększenie ruchu organicznego w serwisie

CELE POŚREDNIE:

1. Zwiększenie zaangażowania w kanałach social media

2. Zbadanie potrzeb użytkowników

3. Zminimalizowanie kosztów dotarcia do konsumenta w ramach płatnej promocji

4. Odrzucenie tematów nieistotnych z punktu widzenia grupy docelowej

W projekcie Domifikacje.pl szczególnie spodobało mi się wykorzystanie w marketingu treści podejścia charakterystycznego dla marketingu analitycznego, z testami A/B na czele. Zwraca uwagę także umiejętne wykorzystanie nowych technologii, bez których nie ma obecnie efektywnego marketingu treści.

Dr Jan Zając, prezes zarządu Sotrender i członek jury konkursu Złote Spinacze.

WYZWANIE

ROZWIĄZANIE

REZULTATY

Zobacz video case study:

 

Zapytaj Autora

Katarzyna Sowicka

Katarzyna Sowicka

Chcesz porozmawiać o szczegółach?
Napisz do naszego eksperta!

fala-gora

Porozmawiajmy!

Chcesz szybko się z nami skontaktować? Zadzwoń! Jesteśmy dostępni w godz. 9:00 – 17:00 w dni robocze

+ 48 534 608 592

Wolisz do nas napisać? Skorzystaj z poniższego adresu:

biuro@adcookie.pl

Masz marketingowy problem lub wyzwanie? Formularz obok jest do Twojej dyspozycji

fala-dol