News

Mistrzowie burgerów rozpoczynają współpracę z cyfrowymi ciastkami

Czas czytania: 3 min

Pionier wrocławskiego street foodu, firma Pasibus zdecydowała się rozpocząć współpracę z wrocławską agencją digitalową adCookie. Kooperację tych dwóch firm można niezaprzeczalnie potraktować jako zapowiedź pysznej współpracy, zwłaszcza że zaplanowane działania mają doprowadzić do prawdziwej, internetowej ekspansji.

Od lokalnego food trucka po największe miasta w Polsce

Firma powstała w 2013 roku w wyniku połączenia energii, pasji i zaangażowania trzech wrocławian: Dawida Bojarojcia, Piotra Staszczyńskiego i Jana Kulisiewicza. Chociaż na początku tej drogi, food trucki z logiem Pasibusa znaleźć można było tylko i wyłączenie we Wrocławiu, aktualnie sieć posiada swoje lokale w 14. największych miastach w Polsce i ma apetyt na więcej. Szybki rozwój oferty skierowanej do wielbicieli outdoorowej kuchni sprawił, iż Pasibus postanowił zająć się kolejnym obszarem pozyskania ruchu, aby jeszcze szerzej  zaistnieć w Internecie. Ma im w tym pomóc wrocławska agencja adCookie, która znana jest nie tylko ze swoich skutecznych metod, ale też nieszablonowego podejścia do biznesu.

adCookie w DNA ma wpisane wyzwania i aktywną współpracę

Agencja może pochwalić się bogatym portfolio, w którym znajdują się największe i najbardziej rozpoznawalne marki w Polsce. Do każdej współpracy podchodzi indywidualnie, stawiając na partnerstwo relacji oraz wykorzystując swoje kompetencje pod konkretne potrzeby klienta. Z nieukrywaną radością powitała więc Pasibusa w gronie swoich partnerów, oferując pomoc w ustaleniu strategii SEO oraz dystrybucji treści.

Pasibusa raczej nikomu nie trzeba przedstawiać, jest znany i lubiany przez każdego wielbiciela burgerów. Pamiętam ich pierwszy food truck, którym zapoczątkowali boom na „uliczną kuchnię”. Nasze siedziby mieszczą się w tym samym mieście i to właśnie z Wrocławia Pasibus rozpoczął swoją ekspansję na Polskę. Bardzo się cieszę, że teraz wspólnie powalczymy o jeszcze szerszy zasięg organiczny w Internecie. Strategię SEO mamy już wypracowaną, pomysł na rozbudowę serwisu również jest. Współpraca będzie na pewno smaczna! – podkreślił Michał Turek SEO Specialist adCookie.

Umowa pomiędzy adCookie i Pasibusem w dużej mierze ma pomóc marce trafić do nowych klientów. Dzięki wykorzystaniu odpowiedniej analityki, optymalizacji oraz dopasowanej strategii SEO do grona Pasibrzuchów już niedługo dołączą nowi fani.

O naszej pysznej współpracy mówią:

Nowymarketing.pl

MMPonline.pl

Zapytaj Autora

Daria Rek

Daria Rek

Chcesz porozmawiać o szczegółach?
Napisz do naszego eksperta!

Podobne wpisy

Czas czytania: 2 min

adCookie wśród najlepszych agencji marketingowych w międzynarodowym rankingu Clutch

Mamy wielką przyjemność podzielić się z Wami informacją, że w tegorocznej [2020] edycji rankingu Clutch kolejny raz jesteśmy w czołówce polskich agencji. Zajęliśmy trzecie miejsce jako najlepsza agencja digital marketingu w Polsce. Na rynku wrocławskim […]

Czas czytania: 6 min

Pracujesz na 150%, a nie widzisz efektów swoich działań? Jest na to rozwiązanie! [POBIERZ EBOOKA]

Jak wygląda Twój dzień pracy? Rano spisujesz długą listę zadań do zrobienia, zaczynasz od sprawdzenia skrzynki mailowej, odpisania na kilka wiadomości? Dodatkowo w połowie dnia masz spotkanie, a później ktoś potrzebuje od Ciebie zrobienia czegoś […]

Czas czytania: 14 min

„Nie rób wszystkiego sam”, czyli dlaczego warto wdrożyć Marketing Automation w swojej firmie

Marketing Automation to dziedzina marketingu, która w ciągu kilku ostatnich lat ciągle mocno zyskuje na popularności. Według badań Forrester do 2023 średnie wydatki na technologię Marketing Automation mają wzrastać w tempie co najmniej 14% rocznie. […]

fala-gora

Porozmawiajmy!

Chcesz szybko się z nami skontaktować? Zadzwoń! Jesteśmy dostępni w godz. 9:00 – 17:00 w dni robocze

+ 48 534 608 592

Wolisz do nas napisać? Skorzystaj z poniższego adresu:

biuro@adcookie.pl

Masz marketingowy problem lub wyzwanie? Formularz obok jest do Twojej dyspozycji

fala-dol