Już wkrótce: "Warsztaty ze skalowania celów biznesowych ".

TELEKOMUNIKACJA
Kilkukrotne zwiększenie konwersji z Landing Page

/

/

TELEKOMUNIKACJA
Kilkukrotne zwiększenie konwersji z Landing Page

Jak zwiększyć konwersję dzięki odpowiedniej budowie landing page'a? Odpowiedź na to pytanie znaleźliśmy po analizie szeregu danych i ułożeniu na ich podstawie strategii działań.

Poznaj składowe projektu Mobile Vikings

  • Analiza danych
  • Strategia digital
  • Tworzenie strony www
  • Lead-Generation tools
  • Testy A/B
  • Badania UX

Kluczowe założenia

1) Narzędzie do generowania leadów

2) Zaplecze do stałych działań SEM

Wybrane rozwiązania

Wideo content

Dla wygody użytkowników dodaliśmy do projektu animację, która po uruchomieniu filmu obraca telefon zwiększając jego wielkość.

 

Konwersja

W celu osiągnięcia jak najlepszych wyników konwersji umieściliśmy na stronie kilka, różnych formularzy kontaktowych oraz bezpośrednich przekierowań do systemu zamówień.

Design

W projekcie wykorzystaliśmy znaczną część elementów identyfikacyjnych.

Pop-up exit intent krok 1 z 3

Exit-intent to rodzaj pop-up, który wyświetla się użytkownikowi przy próbie opuszczenia strony. W kroku pierwszym prosimy użytkownika jedynie o adres mailowy.

Pop-up exit intent krok 2 z 3

Po rozpoczęciu wpisywania adresu, użytkownikowi pojawiają się zgody, które wcześniej były ukryte, aby mocniej zachęcać go do pozostawienia leadu.

Pop-up exit intent krok 3 z 3

Krok ostatni to miejsce w którym zbieramy dodatkowe informacje o użytkowniku. Całość zapisujemy w bazie klienta.

 

Responsive design

Z danych jakie przeanalizowaliśmy jednoznacznie wynikało, iż znaczną część użytkowników Mobile Vikings stanowią użytkownicy mobilni. W związku z tym wersja ta została odpowiednio dla nich skonfigurowana.

Jak zdobyć więcej leadów?

Rozwiązanie w postaci pop-up exit-intent to bardzo dobre narzędzie, które odpowiednio skonfigurowane przynosi (według naszych danych) dodatkową liczbę leadów. Same pop-up’y mogą zachęcać do zapisu na newsletter, do zostawienia kontaktu w celu skorzystania z wyjątkowej oferty, ale także do wypełnienia kilkuetapowego formularza sprzedażowego.

Zastosowane rozwiązania:

Różne warianty leadowe w postaci formularzy, przekierowań do systemu zamówień oraz pop-up.

Selekcja kluczowych informacji o ofercie oraz zestawienie ich w czytelny sposób.

Charakterystyczny user interface dla marki.

Autor: Paweł Pałka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

FMCG
2-krotny wzrost przychodu w e-commerce dzięki 360 digital

NIERUCHOMOŚCI
Dodatkowe 1,4 mln zł przychodu ze sprzedaży apartamentów

PARENTING/E-commerce
Wzrost przychodu o 264% po rebrandingu marki!

WNĘTRZA/E-commerce
Zwiększenie przychodu o 800% w 6 miesięcy przy ROAS 1874%

FASHION/E-commerce
Wzrost przychodu o 258% w ciągu roku i 13’krotny ROAS!

OZE
3-krotne obniżenie kosztu pozyskania zapytania w 5 miesięcy

HORECA
Wzrost widoczności w Google o 1400%

WNĘTRZA
Niskobudżetowe zbudowanie świadomości marki w social media (Pinterest)

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów się na
spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki

Co jeszcze dla Ciebie
przygotowaliśmy?

Pobierz kwartalnik z inspiracjami z całego świata digital!

Umów się na
spotkanieee

Umów się na spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki.