Senior PPC Specialist (Senior Paid Media Specialist)
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Wymagane umiejętności
Meta Ads
Google Ads
paid media
Mile widziane
Asana
Wynagrodzenie
8 000 - 12 000 PLN
Jesteś zainteresowany/a
ofertą?
adcookie – pomóż nam zmieniać świat na lepsze!
Kreujemy odważne kampanie i skuteczny performance marketing – to nasza pasja! Jesteśmy adcookie, agencją digital marketingu, która wspiera rozwój marek, w które naprawdę wierzymy. Skalowaliśmy ponad 100 firm, zrealizowaliśmy 1000+ projektów na 12 rynkach i zdobyliśmy nagrody, takie jak Global Search Awards, Golden Arrow, Złote Spinacze, oraz od 6 lat jesteśmy w TOP 3 najlepszych partnerów digital w Polsce (MMP).
Ale naszą największą dumą są ludzie. Mamy coraz więcej ekscytujących projektów, dlatego szukamy Senior PPC Specialist (Senior Paid Media Specialist), który pomoże nam tworzyć kampanie, które robią różnicę.
Kogo szukamy?
Specjalisty, który:
- Ma minimum 4-letnie doświadczenie w Paid Media (w tym co najmniej 2 lata w agencji).
- Świetnie zarządza kampaniami w Google Ads, Meta Ads i zna narzędzia analityczne, takie jak Google Analytics czy CRM.
- Rozumie lejek sprzedażowy i potrafi planować media z myślą o maksymalnej efektywności.
- Skrypty w Google Ads są dla Ciebie łatwizną.
Czym będziesz się zajmował/a?
- Tworzeniem strategii i media planów dla kampanii
- Prowadzeniem i optymalizacją kampanii w Google Ads, Meta Ads, TikTok, LinkedIn, DV360
- Analizą wyników w Google Analytics, Tradewatch, CMS oraz CRM
- Monitorowaniem wskaźników efektywności (w tym KPI) w Excelu i Looker Studio
- Wdrażaniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych (w tym AI) i najlepszych praktyk
- Komunikacją z klientami i współpracą między działami
- Tworzeniem treści reklamowych oraz dokumentowaniem procesów
- Dzieleniem się wiedzą – szkoleniami lub materiałami eksperckimi
Co jest dla Nas ważne?
- Znajomość Google Ads, Meta Ads i skryptów Google na zaawansowanym poziomie
- Doświadczenie w planowaniu strategii mediowych dla całego lejka sprzedażowego
- Umiejętność optymalizacji kampanii pod KPI i znajomość modelowania atrybucji
- Kreatywność, inicjatywa i otwartość na eksperymentowanie z nowymi technologiami
- Świetna organizacja pracy i priorytetyzacja zadań
- Znajomość narzędzi takich jak Asana czy Clockify będzie dodatkowym atutem
Dlaczego warto do Nas dołączyć
- Transparentna ścieżka rozwoju i wynagrodzeń, przyjazny i ambitny zespół
- Szkolenia i dostęp do platform rozwojowych, narzędzi, opieka mentora na start
- Benefity: opieka medyczna, karty sportowe, wsparcie psychologiczne, integracje, książki, dodatkowe dni urlopu (w tym np. dodatkowy urlop w dniu urodzin!), świętowanie rocznic i ważnych wydarzeń 🙂
- Duża autonomia, elastyczne godziny pracy (rozpoczynamy pracę między godz. 8.00 a 10.00), możliwość pracy zdalnie (home office), hybrydowo lub stacjonarnie – jak Ci wygodnie, sam wybierasz tryb pracy
- Nowoczesne biuro w centrum Wrocławia, kawa i miejsce na kreatywne spotkania
Aplikuj!
Czekamy na Twoje CV. Jeśli masz na koncie udane projekty i osiągnięcia, opisz je w aplikacji!
Jesteś zainteresowany/a
ofertą?
Pozostałe ogłoszenia
Senior PPC Specialist (Senior Paid Media Specialist)
PPC Specialist
Nie znalazł*ś
oferty dla siebie?
Wyślij nam swoje CV
lub po prostu zostaw
swojego LinkedIna
Pozostałe oferty pracy
Senior PPC Specialist (Senior Paid Media Specialist)
PPC Specialist