PPC Specialist
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Zdalnie / hybrydowo
Wymagane umiejętności
Meta Ads
Google Ads
Mile widziane umiejętności
Asana
Wynagrodzenie
5985 - 8715 PLN
Jesteś zainteresowany/a
ofertą?
Opis stanowiska
Dlaczego warto do nas dołączyć?
1) Transparentna ścieżka rozwoju i wynagrodzeń, przyjazny i ambitny zespół
2)
Szkolenia i dostęp do platform rozwojowych, opieka mentora na start
3) Benefity: Lux Med, karta Multisport/Medicover Sport, elastyczne godziny pracy, pełna autonomia (tryb home office, hybrydowy lub stacjonarny)
4) Nowoczesne biuro w centrum Wrocławia, kawa, przekąski i miejsce na kreatywne spotkania
5) Budżet na narzędzia, integracje, książki, oraz dodatkowe dni urlopu (w tym dodatkowy urlop w dniu urodzin!)
Czym będziesz się zajmował/a?
1) Tworzenie media planów, prognoz i rekomendacji dla klientów
2) Prowadzenie i optymalizacja kampanii reklamowych (Google Ads, Facebook Ads, TikTok, LinkedIn, DV360)
3) Analiza wyników za pomocą narzędzi: Google Analytics, Tradewatch, CMS oraz CRM
4) Raportowanie i monitorowanie efektywności kampanii (MS Excel, Looker Studio)
5) Wdrażanie nowinek technologicznych i optymalizacji kampanii
Jakie kompetencje są dla nas ważne?
1) Bardzo dobra znajomość Google Ads, Meta Ads i skryptów Google
2) Umiejętność planowania strategii i działania pod kątem pełnego lejka sprzedażowego
3) Doświadczenie w analizie rynku i konkurencji, umiejętność korzystania z danych analitycznych
4) Inicjatywa, kreatywność i zdolność do pracy zespołowej
5) Świetna organizacja pracy i umiejętność priorytetyzacji
Jesteś zainteresowany/a
ofertą?
Nie znalazł*ś
oferty dla siebie?
Wyślij nam swoje CV
lub po prostu zostaw
swojego LinkedIna

Pozostałe oferty pracy
PPC Specialist