Zapraszamy na Warsztaty: "Skuteczne wyznaczanie i realizacja celów biznesowych w e-commerce".

Jak zbudować zaangażowanie wśród klubowiczów dzięki innowacyjnej platformie do ćwiczeń i śledzenia postępów?

/

/

Jak zbudować zaangażowanie wśród klubowiczów dzięki innowacyjnej platformie do ćwiczeń i śledzenia postępów?

My Fitness World - dedykowany portal, stworzony na potrzebę klienta w związku z dużą fluktuacją klubowiczów. Portal powstał w 2018 roku i był rozwijany przez 2 lata. W trakcie naszych prac nagraliśmy ponad 20 filmów instruktażowych, przygotowaliśmy explainer wideo opisujący czym jest program czy też przeprowadziliśmy kilkanaście akcji specjalnych. Nasza platforma stała się inspiracją do stworzenia aplikacji mobilnej, która została wdrożona w całej sieci klienta (Polska oraz Dania).

Poznaj elementy strategii Fitness World

1) Strategia digital

2) Analiza konkurencji

3) Tworzenie strony www

4) Lead-Generation tools

5) Testy A/B

6) Niestandardowe rozwiązania WEB

7) Animacje, ilustracje, grafiki

Kluczowe założenia:

1) Zatrzymanie użytkowników w okresie wakacyjnym
2) Zwiększenie zaangażowania obecnych klubowiczów

Projekt powstał w oparciu o podejście mobile first design, ponieważ zgodnie z założeniami, platforma miała być prosta w obsłudze nawet podczas treningu. Zgodnie z tym założeniem dostosowaliśmy między innymi skróty w formie piktogramów, które znajdują się zawsze w zasięgu kciuka (są przyklejone do dolnej części ekranu).

Wybrane rozwiązania:

Stawiam na cel

W naszej platformie dodaliśmy możliwość dodania celu jaki klubowicz chciałby zrealizować w trakcie swojego wyzwania.

 

Twój trener osobisty

Dzięki filmom instruktażowym, klubowicze mogli w prosty sposób przeprowadzić swój trening wybierając jeden z przygotowanych przez nas wariantów.

 

Let's the game begin

To seria wyzwań, podczas których klubowicze mogli rywalizować ze sobą, ale również wspierać swój klub, aby ten otrzymał nagrodę specjalną.

Meet MyFW

Explainer wideo to materiał filmowy, który w prosty sposób wyjaśnia mechanikę działania całej platformy. Materiał został wykorzystany również w kampanii online.

Profil klubowicza

Dla wszystkich klubowiczów udostępniliśmy ich profil, w którym mogą zobaczyć swoją częstotliwość uczęszczania na treningi oraz aktualizować swoje pomiary.

 

Wsparcie żywieniowe

Dla wszystkich początkujących klubowiczów umieściliśmy na portalu podstawowe zalecenia żywieniowe, dzięki którym mogli rozpocząć swoją przygodę ze zdrowym żywieniem.

Niestandardowe rozwiązanie

Pamiętaj, że nie zawsze kampania może rozwiązać Twój problem. W przypadku tego case’u, kluczem była dokładna analiza problemu oraz weryfikacja możliwości, aby mu przeciwdziałać. Efektem końcowym jest dedykowana platforma, która zbudowała społeczność Fitness World i wprowadziła nowy standard na polskim rynku klubów fitness.

Zastosowane rozwiązania

  • Niestandardowe podejście do problemu oraz wnikliwa analiza połączona z badaniami fokusowymi.
  • Stworzenie dedykowanej platformy mającej na celu zbudowanie społeczności klubowiczów Fitness World.
  • Podejście mobile first design wraz z kilkoma dodatkowymi ułatwieniami dla użytkowników mobilnych (UX).

Autor: Paweł Pałka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

Jak w ciągu roku sprawić, by e-commerce wzrósł dwukrotnie i uczynić go niezależnym źródłem przychodu firmy?

1,4 mln zł więcej przychodu ze sprzedaży apartamentów

Jak odświeżyć wizerunek marki i zbudować od podstaw jej kanały sprzedaży online?

Wykraczając poza ROAS: zwiększenie przychodu o 800% za pomocą skalowania płatnych reklam

Jak stworzyliśmy lidera SEO w e-commerce? Case study Castorama Polska

Jak zbudować 13-krotny zwrot z inwestycji w kampanię produktową?

Jak 3-krotnie zredukować koszt pozyskania leada w zaledwie 5 miesięcy w wysoce konkurencyjnej branży – fotowoltaika

Jak zwiększyć widoczność na najważniejsze frazy w Google o 1400 %? Systematyczny wzrost marki Pasibus

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów się na
spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki

Co jeszcze dla Ciebie
przygotowaliśmy?

Pobierz kwartalnik z inspiracjami z całego świata digital!

Umów się na
spotkanieee

Umów się na spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki.