Zapraszamy na Warsztaty: "Skuteczne wyznaczanie i realizacja celów biznesowych w e-commerce".

Jak generować leady dzięki artykułom eksperckim i ich dystrybucji – czyli wzrost o 30% w 6 miesięcy dla Hekko.pl

/

/

Jak generować leady dzięki artykułom eksperckim i ich dystrybucji – czyli wzrost o 30% w 6 miesięcy dla Hekko.pl

Kiedy marka dzieli się wiedzą, jej klienci zdecydowanie to doceniają. Szczególnie w branży IT, gdzie zarówno terminologia, jak i stopień trudności bywają wyzwaniem dla odbiorców. We wrześniu 2016 rozpoczęliśmy działania dla Hekko.pl, które nadal kontynuujemy. Przy mocnym merytorycznym wsparciu marki Hekko, tworzymy artykuły z oprawą graficzną na blog firmowy, skierowane do dwóch zdefiniowanych segmentów klientów: profi oraz semi-profi.

Sam artykuł, nawet najbardziej merytoryczny, sukcesu nie gwarantuje – stąd włączenie w proces szerokich działań dystrybucyjnych oraz optymalizacyjnych.

CEL GŁÓWNY

Wzrost liczby konwersji z bloga o minimum 30% w ciągu 6 miesięcy.

 

CELE POŚREDNIE

Zwiększenie zaangażowania w obrębie wpisów na blogu oraz produktów będących w ofercie Hekko.pl.

Zbudowanie wizerunku eksperta, również w przypadku nowych nisz, o które zasięg witryny docelowo jest poszerzany.

WYZWANIE

– merytoryczne i praktyczne ujęcie tematów, niosące wymierne korzyści dla każdego ze zdefiniowanych segmentów TG

– dotarcie do grupy docelowej/zwiększenie zasięgu

– dystrybucja contentu dopasowana do potrzeb i problemów użytkowników

ROZWIĄZANIE

– zgodny ze zdefiniowanym potrzebami odbiorców podział artykułów na poszczególne rodzaje

– zastosowanie adekwatnego języka i sposobu prezentacji treści w celu ułatwienia ich konsumpcji

– analiza potencjałów fraz i otoczenia semantycznego

– analiza i dobór miejsc komunikacji, wdrożenie komunikacji odpowiadającej na problemu użytkowników

We współpracy z Content Solutions cenię sobie przede wszystkim samodzielność w tworzeniu wysokiej jakości, specjalistycznych treści oraz ich terminowe dostarczanie.

Po wstępnym okresie, kiedy „docieraliśmy” naszą współpracę, udało nam się osiągnąć bardzo płynne działania, obejmujące fazę planowania, tworzenia oraz dystrybuowania treści. Zarządzając marketingiem Hekko, cenię sobie mierzalność wyników – w tym wypadku nie było problemu z implementacją uczciwych mierników, które potwierdzają wysoką skuteczność tworzonych treści w realizacji naszych celów sprzedażowych.

Ekipa Content Solutions pozwala mi zaoszczędzić czas i jednocześnie korzystać z unikatowych treści tak samo dobrych jakościowo, jakby były wytwarzane wewnętrznie. Szczerze polecam każdemu, komu zależy na dotrzymaniu terminów, mierzalności wyników i wysokiej jakości merytorycznej dostarczanego contentu.

Artur Pajkert, dyrektor marketingu, Hekko.pl

REZULTAT

Po 6 miesiącach:

Poprawa konwersji. 

0 %

Wciągnęliśmy w interakcję czytelników, uzyskując polubienia i przesłania dalej w sieciach społecznościowych oraz komentarze wskazujące na zaangażowanie w odbierane treści

Autor: Katarzyna Sowicka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

Jak w ciągu roku sprawić, by e-commerce wzrósł dwukrotnie i uczynić go niezależnym źródłem przychodu firmy?

1,4 mln zł więcej przychodu ze sprzedaży apartamentów

Jak odświeżyć wizerunek marki i zbudować od podstaw jej kanały sprzedaży online?

Wykraczając poza ROAS: zwiększenie przychodu o 800% za pomocą skalowania płatnych reklam

Jak stworzyliśmy lidera SEO w e-commerce? Case study Castorama Polska

Jak zbudować 13-krotny zwrot z inwestycji w kampanię produktową?

Jak 3-krotnie zredukować koszt pozyskania leada w zaledwie 5 miesięcy w wysoce konkurencyjnej branży – fotowoltaika

Jak zwiększyć widoczność na najważniejsze frazy w Google o 1400 %? Systematyczny wzrost marki Pasibus

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów się na
spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki

Co jeszcze dla Ciebie
przygotowaliśmy?

Pobierz kwartalnik z inspiracjami z całego świata digital!

Umów się na
spotkanieee

Umów się na spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki.