Zapraszamy na Warsztaty: "Skuteczne wyznaczanie i realizacja celów biznesowych w e-commerce".

Jak dzięki społeczności zwiększyć ruch w serwisie contentowym? Case study kampanii, która zdobyła Złoty Spinacz

/

/

Jak dzięki społeczności zwiększyć ruch w serwisie contentowym? Case study kampanii, która zdobyła Złoty Spinacz

Content dopasowany do grupy docelowej to klucz do osiągnięcia sukcesu mierzonego liczbą wejść na serwis. Żeby mieć pewność, że tworzone treści na stronę domifikacje.pl będą pożądane przez nasz target, zastosowaliśmy innowacyjny sposób na pozyskiwanie insightów i badanie zainteresowań internautów – testy A/B dostępne w aplikacji Qute. Przeczytaj case study kampanii, dzięki której zdobyliśmy brąz z konkursie Złote Spinacze 2017.

CELE GŁÓWNE:

Zwiększenie ruchu organicznego w serwisie

CELE POŚREDNIE:

1. Zwiększenie zaangażowania w kanałach social media

2. Zbadanie potrzeb użytkowników

3. Zminimalizowanie kosztów dotarcia do konsumenta w ramach płatnej promocji

4. Odrzucenie tematów nieistotnych z punktu widzenia grupy docelowej

W projekcie Domifikacje.pl szczególnie spodobało mi się wykorzystanie w marketingu treści podejścia charakterystycznego dla marketingu analitycznego, z testami A/B na czele. Zwraca uwagę także umiejętne wykorzystanie nowych technologii, bez których nie ma obecnie efektywnego marketingu treści.

Dr Jan Zając, prezes zarządu Sotrender i członek jury konkursu Złote Spinacze.

 

WYZWANIE

Tworzenie ściśle dopasowanego do grupy docelowej contentu, identyfikacja pożądanych tematów i minimalizacja kosztów promocji płatnej.

ROZWIĄZANIE

1) Stworzenie darmowych testów A/B w aplikacji Qute, badających reakcję społeczności na poszczególne tematy i grafiki;

2) w oparciu o wyniki testów stworzenie tekstów pod wybrane tematy;

3) wybór najatrakcyjniejszych grafik w zgodzie z wynikami testów do bezpłatnej promocji w social media.

REZULTATY

Więcej wyświetleń artykułów stworzonych na bazie testów A/B.

0 %

Wzrost liczby powracających użytkowników.

0 %

Wzrost interakcji w mediach społecznościowych.

0 %

Autor: Katarzyna Sowicka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

Jak w ciągu roku sprawić, by e-commerce wzrósł dwukrotnie i uczynić go niezależnym źródłem przychodu firmy?

1,4 mln zł więcej przychodu ze sprzedaży apartamentów

Jak odświeżyć wizerunek marki i zbudować od podstaw jej kanały sprzedaży online?

Wykraczając poza ROAS: zwiększenie przychodu o 800% za pomocą skalowania płatnych reklam

Jak stworzyliśmy lidera SEO w e-commerce? Case study Castorama Polska

Jak zbudować 13-krotny zwrot z inwestycji w kampanię produktową?

Jak 3-krotnie zredukować koszt pozyskania leada w zaledwie 5 miesięcy w wysoce konkurencyjnej branży – fotowoltaika

Jak zwiększyć widoczność na najważniejsze frazy w Google o 1400 %? Systematyczny wzrost marki Pasibus

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów się na
spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki

Co jeszcze dla Ciebie
przygotowaliśmy?

Pobierz kwartalnik z inspiracjami z całego świata digital!

Umów się na
spotkanieee

Umów się na spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki.