- Case studies
Skuteczna aktywizacja użytkowników w branży Fitness
Poznaj elementy strategii Fitness World
1) Strategia digital
2) Analiza konkurencji
3) Tworzenie strony www
4) Lead-Generation tools
5) Testy A/B
6) Niestandardowe rozwiązania WEB
7) Animacje, ilustracje, grafiki
Kluczowe założenia:
1) Zatrzymanie użytkowników w okresie wakacyjnym
2) Zwiększenie zaangażowania obecnych klubowiczów
Projekt powstał w oparciu o podejście mobile first design, ponieważ zgodnie z założeniami, platforma miała być prosta w obsłudze nawet podczas treningu. Zgodnie z tym założeniem dostosowaliśmy między innymi skróty w formie piktogramów, które znajdują się zawsze w zasięgu kciuka (są przyklejone do dolnej części ekranu).
Wybrane rozwiązania:
Stawiam na cel
W naszej platformie dodaliśmy możliwość dodania celu jaki klubowicz chciałby zrealizować w trakcie swojego wyzwania.
Twój trener osobisty
Dzięki filmom instruktażowym, klubowicze mogli w prosty sposób przeprowadzić swój trening wybierając jeden z przygotowanych przez nas wariantów.
Let's the game begin
To seria wyzwań, podczas których klubowicze mogli rywalizować ze sobą, ale również wspierać swój klub, aby ten otrzymał nagrodę specjalną.
Meet MyFW
Explainer wideo to materiał filmowy, który w prosty sposób wyjaśnia mechanikę działania całej platformy. Materiał został wykorzystany również w kampanii online.
Profil klubowicza
Dla wszystkich klubowiczów udostępniliśmy ich profil, w którym mogą zobaczyć swoją częstotliwość uczęszczania na treningi oraz aktualizować swoje pomiary.
Wsparcie żywieniowe
Dla wszystkich początkujących klubowiczów umieściliśmy na portalu podstawowe zalecenia żywieniowe, dzięki którym mogli rozpocząć swoją przygodę ze zdrowym żywieniem.
Niestandardowe rozwiązanie
Pamiętaj, że nie zawsze kampania może rozwiązać Twój problem. W przypadku tego case’u, kluczem była dokładna analiza problemu oraz weryfikacja możliwości, aby mu przeciwdziałać. Efektem końcowym jest dedykowana platforma, która zbudowała społeczność Fitness World i wprowadziła nowy standard na polskim rynku klubów fitness.
Zastosowane rozwiązania
- Niestandardowe podejście do problemu oraz wnikliwa analiza połączona z badaniami fokusowymi.
- Stworzenie dedykowanej platformy mającej na celu zbudowanie społeczności klubowiczów Fitness World.
- Podejście mobile first design wraz z kilkoma dodatkowymi ułatwieniami dla użytkowników mobilnych (UX).
Autor: Paweł Pałka
godzinną konsultację
Pozostałe case studies:
- kampanie reklamowe, Sport
- kampanie reklamowe, Wnętrza
- E-commerce, kampanie reklamowe
Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?
Pozostałe case studies:
Scrolluj w bok
- kampanie reklamowe, Sport
Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? – Case Study Well Fitness
- kampanie reklamowe, Wnętrza
Jak angażować, by inspirować użytkowników w branży wnętrzarskiej – case study marki Domar
- E-commerce, kampanie reklamowe
Projektowanie strategii marketingowej w praktyce – Case study Egurrola Dance Studio
- E-commerce, social media
Jak w 3 miesiące zwiększyć zaangażowanie użytkowników i uzyskać 2-milionowe zasięgi w Social Mediach?
- Beauty, E-commerce
Jak osiągnąć wzrost zamówień o 42% z płatnych kanałów sprzedaży? Case study GLOV
- E-commerce, kampanie reklamowe
Jak osiągnęliśmy rekordowo niski koszt konwersji? Case study firmy kurierskiej
- E-commerce, Nieruchomości