- Case studies
Rewolucja w wizerunku Tytka Fit – odświeżenie brandu i strategii mediowej
- Case studies
Rewolucja w wizerunku Tytka Fit – odświeżenie brandu i strategii mediowej
O projekcie
W dynamicznie rozwijającej się branży cateringowej, wyróżnienie się na tle konkurencji stanowi coraz większe wyzwanie. Aby sprostać oczekiwaniom rynku, Tytka Fit podjęła decyzję o kompleksowym odświeżeniu swojego wizerunku. Naszym celem było stworzenie nowoczesnej i spójnej komunikacji, która nie tylko będzie pomagać w budowaniu lojalności klientów, ale także zwiększy rozpoznawalność marki, wspierając wzrosty w sprzedaży.
Wyzwanie
Przeprowadziliśmy złożony proces rebrandingu marki, dostosowując działania do dynamicznie zmieniającego się środowiska cyfrowego i rynkowego. Zwiększyliśmy obecność Tytka Fit w sieci, koncentrując się na wyróżnieniu na tle konkurencji, szerzeniu świadomości wśród potencjalnych klientów oraz wzroście sprzedaży diet pudełkowych. Kluczowym założeniem projektu było stworzenie solidnych fundamentów dla długofalowego rozwoju marki i wzmocnienia jej pozycji w branży.
Tytka Fit
Tytka Fit codziennie produkuje i dostarcza tysiącom klientów smaczną dietę pudełkową prosto pod drzwi. Od lat wspiera Polaków w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych oraz w pracy nad wymarzoną sylwetką. Oferta marki obejmuje różnorodne plany żywieniowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb i preferencji klienta. Tytka Fit stawia na relacje z otoczeniem, transparentność oraz stały rozwój oferty, zapewniając najwyższą jakość dań oraz obsługi klienta.
www.tytkafit.pl
Rozwiązanie
01
Warsztat strategiczny i analiza
Określiliśmy wyzwania i szanse stojące przed marką oraz wyznaczyliśmy jej cele strategiczne i marketingowe podczas warsztatu strategicznego.
02
Strategia komunikacji
Opracowaliśmy nową, kompleksową strategię komunikacji, której fundamentem były wyniki badań satysfakcji klientów (NPS) oraz Brand Perception
03
Wielokanałowe kampanie mediowe
Zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe oraz rozszerzyliśmy działania promocyjne o nowe kanały, zarówno w obszarze digital, jak i w outdoorze
04
Realizacja sesji zdjęciowej
zrealizowaliśmy sesję zdjęciową, w której zależało nam, ukazania dań Tytka Fit w przestrzeniach będących na co dzień bliskim klientom
Scrolluj w bok
01
Warsztat strategiczny i analiza
Określiliśmy wyzwania i szanse stojące przed marką oraz wyznaczyliśmy jej cele strategiczne i marketingowe podczas warsztatu strategicznego.
02
Strategia komunikacji
Opracowaliśmy nową, kompleksową strategię komunikacji, której fundamentem były wyniki badań satysfakcji klientów (NPS) oraz Brand Perception
03
Wielokanałowe kampanie mediowe
Zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe oraz rozszerzyliśmy działania promocyjne o nowe kanały, zarówno w obszarze digital, jak i w outdoorze
04
Realizacja sesji zdjęciowej
Zrealizowaliśmy sesję zdjęciową, w której zależało nam, ukazania dań Tytka Fit w przestrzeniach będących na co dzień bliskim klientom
Etapy pracy nad projektem
Etap 1: Warsztat strategiczny i analiza
Pracę rozpoczęliśmy od jednodniowego warsztatu strategicznego. Wraz z zespołem Tytka Fit jasno określiliśmy wyzwania i szanse stojące przed marką oraz wyznaczyliśmy jej cele strategiczne i marketingowe.
Podczas warsztatu powstała Customer Journey Map, która pozwoliła nam zrozumieć drogę, jaką przechodzą klienci Tytka Fit od pierwszego kontaktu z marką aż po dokonanie zakupu. Na tapet wzięliśmy m.in stronę internetową, przez którą klienci składają zamówienia, dotychczasową komunikację marki w mediach oraz branding i związane z nim kreacje w różnych miejscach styku klienta z marką. Wypracowaliśmy również plan działań na usprawnienie procesu zakupowego i budowę lojalności klientów.
Na koniec opracowaliśmy docelową ścieżkę zakupową klienta i założenia kreatywne niezbędne do odświeżenia wizualnego wizerunku marki.
Naszym cel, poza poprawą zasięgów marki, był związany ze sprawnym podniesieniem sprzedaży w kilkudziesięciu miastach i miejscowościach na terenie całej Polski, do których Tytka Fit dostarcza dietę.
Etap 2: Strategia komunikacji i odświeżenie identyfikacji wizualnej
Na podstawie zebranych materiałów z warsztatów opracowaliśmy nową, kompleksową strategię komunikacji, której fundamentem były wyniki badań satysfakcji klientów (NPS) oraz Brand Perception. Analiza badań pozwoliła nam zdefiniować kluczowe potrzeby i oczekiwania klientów, co stało się punktem wyjścia do stworzenia strategii komunikacji.
Naszą myślą przewodnią w tworzeniu strategi zostało hasło: „Tworzymy nawyki, nie diety”, które oddaje misję marki i buduje długotrwałą więź z klientami. Postanowiliśmy, że warto w codziennej komunikacji marki z otoczeniem podkreślić korzyści, jakie daje Tytka Fit swoim klientom. To nie tylko pyszny i wygodny catering, ale przede wszystkim partnerstwo w budowaniu zdrowych nawyków i lepszego stylu życia!
Etap 3: Wielokanałowe kampanie mediowe
W międzyczasie zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe oraz rozszerzyliśmy działania promocyjne o nowe kanały, zarówno w obszarze digital, jak i w outdoorze. Dzięki rewitalizacji działań na wszystkich etapach lejka sprzedażowego już w pierwszych miesiącach osiągnęliśmy imponujące wyniki – ROAS na poziomie kilkuset procent!
Nasze kampanie skupiły się na dwóch kluczowych celach: budowaniu wizerunku marki oraz generowaniu sprzedaży wśród potencjalnych klientów. Szczególny nacisk położyliśmy na działania w dużych miastach, które generują największy udział w wynikach sprzedażowych.
Nowa komunikacja zyskała szeroki zasięg dzięki wykorzystaniu różnorodnych kanałów mediowych. Kampanie pojawiły się między innymi w Radiu Eska, Spotify, Playerze i na TikToku i Instagramie, gdzie Tytka Fit z powodzeniem jest polecana przez licznych i lojalnych influenecerów.
Etap 4: Realizacja sesji zdjęciowej
Kiedy projekt rebrandingu Tytka Fit wszedł w finalną fazę, wiedzieliśmy, że kluczowym elementem nowego wizerunku musi być autentyczność – ta prawdziwa, którą czuje się od pierwszego kontaktu z reklamami. Pokazaliśmy, że Tytka Fit to coś więcej niż catering dietetyczny. To marka, która żyje, działa i oddycha w codziennym rytmie swoich klientów, wspierając ich w drodze do zdrowia i prowadzenia lepszego stylu życia.
Postanowiliśmy, że opowiemy to wszystko obrazem i zrealizowaliśmy sesję zdjęciową, w której zależało nam, ukazania dań Tytka Fit w przestrzeniach będących na co dzień bliskim klientom. Wybór padł m.in. na malownicze miejsca Wrocławia, po których odpoczywają główni bohaterowie, mieszkanie, gdzie wychowują małe dziecko oraz biuro, będące miejscem pracy.
Więcej niż zdjęcia
To, co udało nam się stworzyć, przerosło nasze oczekiwania. Materiały z sesji posłużyły również do stworzenia pięciu spotów reklamowych, które stały się wizytówką nowej komunikacji. Jeden z nich jeszcze niedawno widniał na alejach Jerozolimskich w Warszawie.
Ale przecież są bazy zdjęć!
W świecie pełnym gotowych stockowych zdjęć i generowanych przez AI grafik, zależało nam, aby pokazać prawdziwe oblicze dań pudełkowych w codziennym życiu. Naturalność traktujemy jako klucz w komunikacji z odbiorcami i w budowaniu zaufania.
Co dalej?
To dopiero początek transformacji marki Tytka Fit. W planach mamy dalszy rozwój wizerunku marki oraz maksymalne rozbudowanie działań w mediach w całej Polsce.
Kolejne etapy i decyzje dotyczące rozwoju projektu będziemy poprzedzać cyklicznymi badaniami badań NPS, które nie tylko pomogą Tytce Fit doskonalić swoją ofertę, ale również dostosowywać ją do zmieniających się potrzeb klientów.
Będziemy pracować z nowymi formatami kampanii, takimi jak reklamy wideo i interaktywne treści, które z czasem będą angażowały coraz większą liczbę odbiorców.
Specjaliści zaangażowani w projekt
Agnieszka Muraszko
Digital Marketing Specialist
Michał Kasprzak
UX/UI Designer
Michał Skomorok
Graphic Designer
Dominika Rozprzak
Team Leader Paid Media
Sebastian Jastrzębski
Senior Paid Media Specialist
Anna Marasek
Paid Media Specialist
Monika Bagińska-Majewicz
Design Team Leader
Paweł Pałka
Digital Strategy Advisor
Specjaliści zaangażowani w projekt
Scrolluj w bok
Agnieszka Muraszko
Digital Marketing Specialist
Dominika Rozprzak
Team Leader Paid Media
Monika Bagińska-Majewicz
Design Team Leader
Michał Skomorok
Graphic Designer
Michał Kasprzak
UX/UI Designer
Sebastian Jastrzębski
Senior Paid Media Specialist
Anna Marasek
Senior Paid Media Specialist
Paweł Pałka
Digital Strategy Advisor
godzinną konsultację
Pozostałe case studies:
- kampanie reklamowe, Sport
- kampanie reklamowe, Wnętrza
Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?
Pozostałe case studies:
Scrolluj w bok
- kampanie reklamowe, Sport
Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? – Case Study Well Fitness
- kampanie reklamowe, Wnętrza
Jak angażować, by inspirować użytkowników w branży wnętrzarskiej – case study marki Domar
- E-commerce, kampanie reklamowe
Projektowanie strategii marketingowej w praktyce – Case study Egurrola Dance Studio
- E-commerce, social media
Jak w 3 miesiące zwiększyć zaangażowanie użytkowników i uzyskać 2-milionowe zasięgi w Social Mediach?
- Beauty, E-commerce
Jak osiągnąć wzrost zamówień o 42% z płatnych kanałów sprzedaży? Case study GLOV
- E-commerce, Wnętrza
Jak podnieśliśmy przychód o 58% podczas Black Week, zwiększając przy tym zwrot z inwestycji
- E-commerce, kampanie reklamowe
Jak osiągnęliśmy rekordowo niski koszt konwersji? Case study firmy kurierskiej
godzinną konsultację