7 grzechów, które pogrzebią twoje szanse na udaną strategię marketingową [webinar] →

Rewolucja w wizerunku Tytka Fit – odświeżenie brandu i strategii mediowej

/

/

Rewolucja w wizerunku Tytka Fit – odświeżenie brandu i strategii mediowej

O projekcie

W dynamicznie rozwijającej się branży cateringowej, wyróżnienie się na tle konkurencji stanowi coraz większe wyzwanie. Aby sprostać oczekiwaniom rynku, Tytka Fit podjęła decyzję o kompleksowym odświeżeniu swojego wizerunku. Naszym celem było stworzenie nowoczesnej i spójnej komunikacji, która nie tylko będzie pomagać w budowaniu lojalności klientów, ale także zwiększy rozpoznawalność marki, wspierając wzrosty w sprzedaży.

Wyzwanie

Przeprowadziliśmy złożony proces rebrandingu marki, dostosowując działania do dynamicznie zmieniającego się środowiska cyfrowego i rynkowego. Zwiększyliśmy obecność Tytka Fit w sieci, koncentrując się na wyróżnieniu na tle konkurencji, szerzeniu świadomości wśród potencjalnych klientów oraz wzroście sprzedaży diet pudełkowych. Kluczowym założeniem projektu było stworzenie solidnych fundamentów dla długofalowego rozwoju marki i wzmocnienia jej pozycji w branży.

Tytka Fit

Tytka Fit codziennie produkuje i dostarcza tysiącom klientów smaczną dietę pudełkową prosto pod drzwi. Od lat wspiera Polaków w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych oraz w pracy nad wymarzoną sylwetką. Oferta marki obejmuje różnorodne plany żywieniowe, dostosowane do indywidualnych potrzeb i preferencji klienta. Tytka Fit stawia na relacje z otoczeniem, transparentność oraz stały rozwój oferty, zapewniając najwyższą jakość dań oraz obsługi klienta. 

www.tytkafit.pl

Rozwiązanie

01

Warsztat strategiczny i analiza

Określiliśmy wyzwania i szanse stojące przed marką oraz wyznaczyliśmy jej cele strategiczne i marketingowe podczas warsztatu strategicznego.

02

Strategia komunikacji

Opracowaliśmy nową, kompleksową strategię komunikacji, której fundamentem były wyniki badań satysfakcji klientów (NPS) oraz Brand Perception

03

Wielokanałowe kampanie mediowe

Zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe oraz rozszerzyliśmy działania promocyjne o nowe kanały, zarówno w obszarze digital, jak i w outdoorze

04

Realizacja sesji zdjęciowej

zrealizowaliśmy sesję zdjęciową, w której zależało nam, ukazania dań Tytka Fit w przestrzeniach będących na co dzień bliskim klientom

Scrolluj w bok

01

Warsztat strategiczny i analiza

Określiliśmy wyzwania i szanse stojące przed marką oraz wyznaczyliśmy jej cele strategiczne i marketingowe podczas warsztatu strategicznego.

02

Strategia komunikacji

Opracowaliśmy nową, kompleksową strategię komunikacji, której fundamentem były wyniki badań satysfakcji klientów (NPS) oraz Brand Perception

03

Wielokanałowe kampanie mediowe

Zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe oraz rozszerzyliśmy działania promocyjne o nowe kanały, zarówno w obszarze digital, jak i w outdoorze

04

Realizacja sesji zdjęciowej


Zrealizowaliśmy sesję zdjęciową, w której zależało nam, ukazania dań Tytka Fit w przestrzeniach będących na co dzień bliskim klientom

Etapy pracy nad projektem

Etap 1: Warsztat strategiczny i analiza

Pracę rozpoczęliśmy od jednodniowego warsztatu strategicznego. Wraz z zespołem Tytka Fit jasno określiliśmy wyzwania i szanse stojące przed marką oraz wyznaczyliśmy jej cele strategiczne i marketingowe.  

Podczas warsztatu powstała Customer Journey Map, która pozwoliła nam zrozumieć drogę, jaką przechodzą klienci Tytka Fit od pierwszego kontaktu z marką aż po dokonanie zakupu. Na tapet wzięliśmy m.in stronę internetową, przez którą klienci składają zamówienia, dotychczasową komunikację marki w mediach oraz branding i związane z nim kreacje w różnych miejscach styku klienta z marką. Wypracowaliśmy również plan działań na usprawnienie procesu zakupowego i budowę lojalności klientów. 

Na koniec opracowaliśmy docelową ścieżkę zakupową klienta i założenia kreatywne niezbędne do odświeżenia wizualnego wizerunku marki.  

Naszym cel, poza poprawą zasięgów marki, był związany ze sprawnym podniesieniem sprzedaży w kilkudziesięciu miastach i miejscowościach na terenie całej Polski, do których Tytka Fit dostarcza dietę.  

Etap 2: Strategia komunikacji i odświeżenie identyfikacji wizualnej

Na podstawie zebranych materiałów z warsztatów opracowaliśmy nową, kompleksową strategię komunikacji, której fundamentem były wyniki badań satysfakcji klientów (NPS) oraz Brand Perception. Analiza badań pozwoliła nam zdefiniować kluczowe potrzeby i oczekiwania klientów, co stało się punktem wyjścia do stworzenia strategii komunikacji. 

Naszą myślą przewodnią w tworzeniu strategi zostało hasło: „Tworzymy nawyki, nie diety”, które oddaje misję marki i buduje długotrwałą więź z klientami. Postanowiliśmy, że warto w codziennej komunikacji marki z otoczeniem podkreślić korzyści, jakie daje Tytka Fit swoim klientom. To nie tylko pyszny i wygodny catering, ale przede wszystkim partnerstwo w budowaniu zdrowych nawyków i lepszego stylu życia! 

Etap 3: Wielokanałowe kampanie mediowe

W międzyczasie zoptymalizowaliśmy kampanie reklamowe oraz rozszerzyliśmy działania promocyjne o nowe kanały, zarówno w obszarze digital, jak i w outdoorze. Dzięki rewitalizacji działań na wszystkich etapach lejka sprzedażowego już w pierwszych miesiącach osiągnęliśmy imponujące wyniki – ROAS na poziomie kilkuset procent!

Nasze kampanie skupiły się na dwóch kluczowych celach: budowaniu wizerunku marki oraz generowaniu sprzedaży wśród potencjalnych klientów. Szczególny nacisk położyliśmy na działania w dużych miastach, które generują największy udział w wynikach sprzedażowych. 

Nowa komunikacja zyskała szeroki zasięg dzięki wykorzystaniu różnorodnych kanałów mediowych. Kampanie pojawiły się między innymi w Radiu Eska, Spotify, Playerze i na TikToku i Instagramie, gdzie Tytka Fit z powodzeniem jest polecana przez licznych i lojalnych influenecerów. 

Etap 4: Realizacja sesji zdjęciowej

Kiedy projekt rebrandingu Tytka Fit wszedł w finalną fazę, wiedzieliśmy, że kluczowym elementem nowego wizerunku musi być autentyczność – ta prawdziwa, którą czuje się od pierwszego kontaktu z reklamami. Pokazaliśmy, że Tytka Fit to coś więcej niż catering dietetyczny. To marka, która żyje, działa i oddycha w codziennym rytmie swoich klientów, wspierając ich w drodze do zdrowia i prowadzenia lepszego stylu życia.  

Postanowiliśmy, że opowiemy to wszystko obrazem i zrealizowaliśmy sesję zdjęciową, w której zależało nam, ukazania dań Tytka Fit w przestrzeniach będących na co dzień bliskim klientom. Wybór padł m.in. na malownicze miejsca Wrocławia, po których odpoczywają główni bohaterowie, mieszkanie, gdzie wychowują małe dziecko oraz biuro, będące miejscem pracy. 

Więcej niż zdjęcia 

To, co udało nam się stworzyć, przerosło nasze oczekiwania. Materiały z sesji posłużyły również do stworzenia pięciu spotów reklamowych, które stały się wizytówką nowej komunikacji. Jeden z nich jeszcze niedawno widniał na alejach Jerozolimskich w Warszawie. 

Ale przecież są bazy zdjęć!  

W świecie pełnym gotowych stockowych zdjęć i generowanych przez AI grafik, zależało nam, aby pokazać prawdziwe oblicze dań pudełkowych w codziennym życiu. Naturalność traktujemy jako klucz w komunikacji z odbiorcami i w budowaniu zaufania. 

Co dalej?

To dopiero początek transformacji marki Tytka Fit. W planach mamy dalszy rozwój wizerunku marki oraz maksymalne rozbudowanie działań w mediach w całej Polsce. 

Kolejne etapy i decyzje dotyczące rozwoju projektu będziemy poprzedzać cyklicznymi badaniami badań NPS, które nie tylko pomogą Tytce Fit doskonalić swoją ofertę, ale również dostosowywać ją do zmieniających się potrzeb klientów. 

Będziemy pracować z nowymi formatami kampanii, takimi jak reklamy wideo i interaktywne treści, które z czasem będą angażowały coraz większą liczbę odbiorców. 

Specjaliści zaangażowani w projekt

Agnieszka Muraszko

Agnieszka Muraszko

Digital Marketing Specialist

Michał Kasprzak

Michał Kasprzak

UX/UI Designer

Michał Skomorek

Michał Skomorok

Graphic Designer

Dominika Rozprzak

Dominika Rozprzak

Team Leader Paid Media

Sebastian Jastrzębski

Sebastian Jastrzębski

Senior Paid Media Specialist

Ania Marasek

Anna Marasek

Paid Media Specialist

Monika Bagińska-Majewicz

Design Team Leader

Paweł Pałka

Digital Strategy Advisor

Specjaliści zaangażowani w projekt

Scrolluj w bok

Agnieszka Muraszko

Digital Marketing Specialist

Dominika Rozprzak

Team Leader Paid Media

Monika Bagińska-Majewicz

Design Team Leader

Michał Skomorok

Graphic Designer

Michał Kasprzak

UX/UI Designer

Sebastian Jastrzębski

Senior Paid Media Specialist

Anna Marasek

Senior Paid Media Specialist

Paweł Pałka

Digital Strategy Advisor

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

Rewolucja w wizerunku Tytka Fit – odświeżenie brandu i strategii mediowej

Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? - Case Study Well Fitness

Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? – Case Study Well Fitness  

Domar

Jak angażować, by inspirować użytkowników w branży wnętrzarskiej – case study marki Domar

Projektowanie strategii marketingowej w praktyce – Case study Egurrola Dance Studio

Jak w 3 miesiące zwiększyć zaangażowanie użytkowników i uzyskać 2-milionowe zasięgi w Social Mediach?

Jak osiągnąć wzrost zamówień o 42% z płatnych kanałów sprzedaży? Case study GLOV

Jak podnieśliśmy przychód o 58% podczas Black Week, zwiększając przy tym zwrot z inwestycji

Jak osiągnęliśmy rekordowo niski koszt konwersji? Case study firmy kurierskiej

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów darmową
godzinną konsultację

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.