- Blog
Intenson: 160% wzrostu przychodu mimo recesji!
Kluczem do przetrwania kryzysu jest mądre gospodarowanie pieniędzmi. I choć każdy przedsiębiorca zna tę teorię, to niewielu umie zarządzić finansami w praktyce. Dlatego szczególną uwagę warto zwrócić na tych, którzy odnoszą sukcesy. Jednym z przykładów jest nasz klient, Intenson, który w okresie wakacyjnym uzyskał rekordowy wzrost przychodu z kampanii – 160%! Wliczając w to również Black Friday i inne mega okazje zakupowe.
Zadziało się to z naszym udziałem, dzięki rozważnemu planowaniu kampanii i innych działań sprzedażowych.
Jak zorganizować pracę w trudnych czasach?
Kanałami płatnymi nasz klient sprzedaje więcej głównie dzięki kompleksowemu podejściu do planowania działań. Stworzyliśmy zespół złożony z:
– eksperta performance marketingu,
– specjalisty performance marketingu,
– stratega digital marketingu,
– media planera,
– analityka digital marketingu.
To pozwoliło nam nie tylko na bieżąco pracować nad strategią i doradzać klientowi, ale także – a może przede wszystkim – precyzyjnie i z sukcesami egzekwować założenia. Skupiliśmy się na rozwoju potencjału tkwiącego w samej marce, jak i produktach z oferty. Branża superfoods rośnie na całym świecie – i choć jest to okoliczność sprzyjająca, to dynamika rozwoju rynku jest wciąż niższa, niż efekty wypracowane dzięki efektywnemu zarządzaniu kampaniami marketingowymi.
Zaciskać pas czy inwestować?
Naturalnym działaniem w obliczu recesji jest kumulacja kapitału i szukanie oszczędności. To oczywiście może pomóc przetrwać ciężki czas, tym niemniej jednym ze skuteczniejszych sposobów, by nie stracić, pozostaje strategia „ucieczki do przodu”. Doinwestowanie kluczowych działań marketingowych i/lub rewizja dotychczasowych pozwala je dopracować i zmaksymalizować skuteczność.
W przypadku Intensona wspólny krok w tym kierunku pozwolił na wzrost przychodu o 160% w ujęciu rok do roku. Nasz zakres odpowiedzialności przy współpracy obejmuje:
– wsparcie strategiczne przy rozwoju e-commerce,
– planowanie i zarządzanie budżetem mediowym,
– opiekę nad kanałami reklamowymi, m.in. obsługę Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads,
– pomoc w przygotowaniu materiałów reklamowych,
– wsparcie analityczne.
We współpracy z zespołem adcookie najbardziej cenię proaktywność i bieżące doradztwo. Dzięki ponadstandardowym staraniom często odnoszę wrażenie, jakbym pracował z zespołem in-house’owym. Rzecz w tym, że model agencyjny jest tańszy.
Michał Lasocki, CEO Intenson
Lepsze rezultaty nie zawsze muszą wiązać się z większym budżetem
Często wystarczy mądrzej wydać pieniądze, które w budżecie już są. Bardzo ważna jest strategia, przyjęcie odpowiedniej perspektywy i elastyczność pozwalająca dopasować się do zmiennego rynku.
Napisz do nas – sprawdzimy, czy u Ciebie również można zmaksymalizować rezultaty!
Autor: Magdalena Tyrka
godzinną konsultację
Pozostałe case studies:
- kampanie reklamowe, Sport
- kampanie reklamowe, Wnętrza
- E-commerce, kampanie reklamowe
Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?
Pozostałe case studies:
Scrolluj w bok
- kampanie reklamowe, Sport
Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? – Case Study Well Fitness
- kampanie reklamowe, Wnętrza
Jak angażować, by inspirować użytkowników w branży wnętrzarskiej – case study marki Domar
- E-commerce, kampanie reklamowe
Projektowanie strategii marketingowej w praktyce – Case study Egurrola Dance Studio
- E-commerce, social media
Jak w 3 miesiące zwiększyć zaangażowanie użytkowników i uzyskać 2-milionowe zasięgi w Social Mediach?
- Beauty, E-commerce
Jak osiągnąć wzrost zamówień o 42% z płatnych kanałów sprzedaży? Case study GLOV
- E-commerce, kampanie reklamowe
Jak osiągnęliśmy rekordowo niski koszt konwersji? Case study firmy kurierskiej
- E-commerce, Nieruchomości