6 obszarów, w które musisz zainwestować w 2025 roku [e-konferencja] →

Intenson: 160% wzrostu przychodu mimo recesji!

/

/

Intenson: 160% wzrostu przychodu mimo recesji!

Kluczem do przetrwania kryzysu jest mądre gospodarowanie pieniędzmi. I choć każdy przedsiębiorca zna tę teorię, to niewielu umie zarządzić finansami w praktyce. Dlatego szczególną uwagę warto zwrócić na tych, którzy odnoszą sukcesy. Jednym z przykładów jest nasz klient, Intenson, który w okresie wakacyjnym uzyskał rekordowy wzrost przychodu z kampanii – 160%! Wliczając w to również Black Friday i inne mega okazje zakupowe.

Zadziało się to z naszym udziałem, dzięki rozważnemu planowaniu kampanii i innych działań sprzedażowych.

Jak zorganizować pracę w trudnych czasach?

Kanałami płatnymi nasz klient sprzedaje więcej głównie dzięki kompleksowemu podejściu do planowania działań. Stworzyliśmy zespół złożony z:

– eksperta performance marketingu,

– specjalisty performance marketingu,

– stratega digital marketingu,

– media planera,

– analityka digital marketingu.

To pozwoliło nam nie tylko na bieżąco pracować nad strategią i doradzać klientowi, ale także – a może przede wszystkim – precyzyjnie i z sukcesami egzekwować założenia. Skupiliśmy się na rozwoju potencjału tkwiącego w samej marce, jak i produktach z oferty. Branża superfoods rośnie na całym świecie – i choć jest to okoliczność sprzyjająca, to dynamika rozwoju rynku jest wciąż niższa, niż efekty wypracowane dzięki efektywnemu zarządzaniu kampaniami marketingowymi.

Zaciskać pas czy inwestować?

Naturalnym działaniem w obliczu recesji jest kumulacja kapitału i szukanie oszczędności. To oczywiście może pomóc przetrwać ciężki czas, tym niemniej jednym ze skuteczniejszych sposobów, by nie stracić, pozostaje strategia „ucieczki do przodu”. Doinwestowanie kluczowych działań marketingowych i/lub rewizja dotychczasowych pozwala je dopracować i zmaksymalizować skuteczność.

W przypadku Intensona wspólny krok w tym kierunku pozwolił na wzrost przychodu o 160% w ujęciu rok do roku. Nasz zakres odpowiedzialności przy współpracy obejmuje:

– wsparcie strategiczne przy rozwoju e-commerce,

– planowanie i zarządzanie budżetem mediowym,

– opiekę nad kanałami reklamowymi, m.in. obsługę Google Ads, Facebook Ads, Bing Ads,

– pomoc w przygotowaniu materiałów reklamowych,

– wsparcie analityczne.

We współpracy z zespołem adcookie najbardziej cenię proaktywność i bieżące doradztwo. Dzięki ponadstandardowym staraniom często odnoszę wrażenie, jakbym pracował z zespołem in-house’owym. Rzecz w tym, że model agencyjny jest tańszy.

Michał Lasocki, CEO Intenson

Lepsze rezultaty nie zawsze muszą wiązać się z większym budżetem

Często wystarczy mądrzej wydać pieniądze, które w budżecie już są. Bardzo ważna jest strategia, przyjęcie odpowiedniej perspektywy i elastyczność pozwalająca dopasować się do zmiennego rynku.

Napisz do nas – sprawdzimy, czy u Ciebie również można zmaksymalizować rezultaty!

Autor: Magdalena Tyrka

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? - Case Study Well Fitness

Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? – Case Study Well Fitness  

Domar

Jak angażować, by inspirować użytkowników w branży wnętrzarskiej – case study marki Domar

Projektowanie strategii marketingowej w praktyce – Case study Egurrola Dance Studio

Jak w 3 miesiące zwiększyć zaangażowanie użytkowników i uzyskać 2-milionowe zasięgi w Social Mediach?

Jak osiągnąć wzrost zamówień o 42% z płatnych kanałów sprzedaży? Case study GLOV

Jak podnieśliśmy przychód o 58%, zwiększając przy tym zwrot z inwestycji

Jak osiągnęliśmy rekordowo niski koszt konwersji? Case study firmy kurierskiej

Jak w 3 miesiące zwiększyliśmy liczbę formularzy o 81% w branży deweloperskiej, obniżając budżet kampanii o 16,5 tys. – case study

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.