- Case studies
30% więcej leadów w 6 miesięcy w branży hostingowej
Kiedy marka dzieli się wiedzą, jej klienci zdecydowanie to doceniają. Szczególnie w branży IT, gdzie zarówno terminologia, jak i stopień trudności bywają wyzwaniem dla odbiorców. We wrześniu 2016 rozpoczęliśmy działania dla Hekko.pl, które nadal kontynuujemy. Przy mocnym merytorycznym wsparciu marki Hekko, tworzymy artykuły z oprawą graficzną na blog firmowy, skierowane do dwóch zdefiniowanych segmentów klientów: profi oraz semi-profi.
Sam artykuł, nawet najbardziej merytoryczny, sukcesu nie gwarantuje – stąd włączenie w proces szerokich działań dystrybucyjnych oraz optymalizacyjnych.
CEL GŁÓWNY
Wzrost liczby konwersji z bloga o minimum 30% w ciągu 6 miesięcy.
CELE POŚREDNIE
Zwiększenie zaangażowania w obrębie wpisów na blogu oraz produktów będących w ofercie Hekko.pl.
Zbudowanie wizerunku eksperta, również w przypadku nowych nisz, o które zasięg witryny docelowo jest poszerzany.

WYZWANIE
– merytoryczne i praktyczne ujęcie tematów, niosące wymierne korzyści dla każdego ze zdefiniowanych segmentów TG
– dotarcie do grupy docelowej/zwiększenie zasięgu
– dystrybucja contentu dopasowana do potrzeb i problemów użytkowników
ROZWIĄZANIE
– zgodny ze zdefiniowanym potrzebami odbiorców podział artykułów na poszczególne rodzaje
– zastosowanie adekwatnego języka i sposobu prezentacji treści w celu ułatwienia ich konsumpcji
– analiza potencjałów fraz i otoczenia semantycznego
– analiza i dobór miejsc komunikacji, wdrożenie komunikacji odpowiadającej na problemu użytkowników
We współpracy z Content Solutions cenię sobie przede wszystkim samodzielność w tworzeniu wysokiej jakości, specjalistycznych treści oraz ich terminowe dostarczanie.
Po wstępnym okresie, kiedy „docieraliśmy” naszą współpracę, udało nam się osiągnąć bardzo płynne działania, obejmujące fazę planowania, tworzenia oraz dystrybuowania treści. Zarządzając marketingiem Hekko, cenię sobie mierzalność wyników – w tym wypadku nie było problemu z implementacją uczciwych mierników, które potwierdzają wysoką skuteczność tworzonych treści w realizacji naszych celów sprzedażowych.
Ekipa Content Solutions pozwala mi zaoszczędzić czas i jednocześnie korzystać z unikatowych treści tak samo dobrych jakościowo, jakby były wytwarzane wewnętrznie. Szczerze polecam każdemu, komu zależy na dotrzymaniu terminów, mierzalności wyników i wysokiej jakości merytorycznej dostarczanego contentu.

Artur Pajkert, dyrektor marketingu, Hekko.pl
REZULTAT
Po 6 miesiącach:
Poprawa konwersji.
Wciągnęliśmy w interakcję czytelników, uzyskując polubienia i przesłania dalej w sieciach społecznościowych oraz komentarze wskazujące na zaangażowanie w odbierane treści

Autor: Katarzyna Sowicka
godzinną konsultację
Pozostałe case studies:
- case study, E-commerce, kampanie reklamowe, marketing B2B, Marketing B2C, Willisch
- kampanie reklamowe, Sport
Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?
Pozostałe case studies:
Scrolluj w bok

- case study, E-commerce, kampanie reklamowe, marketing B2B, Marketing B2C, Willisch
Partnerskie wsparcie w marketingu B2C i B2B – case study Willisch

- kampanie reklamowe, Sport
Jak zwiększyliśmy sprzedaż karnetów o 25%? – Case Study Well Fitness

- kampanie reklamowe, Wnętrza
Jak angażować, by inspirować użytkowników w branży wnętrzarskiej – case study marki Domar

- E-commerce, kampanie reklamowe
Projektowanie strategii marketingowej w praktyce – Case study Egurrola Dance Studio

- E-commerce, social media
Jak w 3 miesiące zwiększyć zaangażowanie użytkowników i uzyskać 2-milionowe zasięgi w Social Mediach?

- Beauty, E-commerce
Jak osiągnąć wzrost zamówień o 42% z płatnych kanałów sprzedaży? Case study GLOV

- E-commerce, Wnętrza