News

Wspólny wyścig, jeden cel – współpraca Survival Race & adCookie

Czas czytania: 3 min

adCookie rozpoczyna współpracę z Survival Race – wydarzeniem sportowym odbywającym się na terenie całej Polski. Survival Race to miejski bieg z przeszkodami organizowany dla różnych grup wiekowych oraz z różnymi poziomami trudności. 

W ramach współpracy adCookie zajmie się prowadzeniem działań performance, w kanałach takich jak Google, Facebook, LinkedIn i TikTok. Projekt prowadzony jest przez Magdalenę Bielawską – Digital Marketing Specialist, natomiast pełne prace w obszarze performance marketingu prowadzi Dominika Rozprzak – Senior Performance Marketing Expert. 

„Niezmiernie cieszymy się z możliwości współpracy z adCookie. Słysząc o nich pozytywne opinie i czytając case studies, nie miałem wątpliwości – wiedziałem, że będziemy współpracować. Nasz team już nie może doczekać się pierwszych efektów!” – mówi Daniel Lewandowski, jeden z organizatorów Survival Race 

Survival Race to wydarzenia sportowe odbywające się na terenie całej Polski. „Kiedy w nazwie wydarzenia pada słowo “SURVIVAL”, wiedz, że będzie się działo!” – jak mówią sami organizatorzy. Survival Race to pełne adrenaliny i emocji wydarzenie, gdzie uczestnicy pokonują przeszkody na specjalnie zaprojektowanym torze. Formuła Survival Race to nie tylko biegi z przeszkodami. To dwudniowy festiwal sportowy z masą atrakcji i zabawy dla dzieci i dorosłych.  

“Współpraca z Survival Race to dla nas kolejne ambitne wyzwanie strategiczne. Brand pod wieloma względami wpływa pozytywnie na swoich odbiorców poprzez promowanie aktywnego trybu życia, podejmowania wyzwań czy aspekty integracyjne. Jako adCookie bardzo skupiamy się na pozytywnym wywieraniu wpływu we współpracy z naszymi klientami. Przez marketing na marki. Przez marki na ludzi. Przez ludzi na świat.” – dodaje Paweł Pałka, Head of Client Service adCookie 

 

adCookie to agencja 360 digital, która 6 lat z rzędu jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce w raportach Media&Marketing Polska. W zeszłym roku wyróżniona tytułem „Agencja Digital Roku 2021” w rankingu MMP „Agencje marketing services i digital 2021”. Blisko 50. osobowy zespół ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów, 100 wspartych brandów na 12 rynkach dla takich marek jak: Zalando, Totalmoney.pl, Śnieżka, Euro RTV AGD, ING Bank Śląski, Leroy Merlin, Prymat, Castorama, BNP Paribas, Mobile Vikings, Medicover, Polaroid, Mosquito, Pora na Pola, Twoje Soczewki.     

Zapytaj Autora

Katarzyna Sowicka

Katarzyna Sowicka

Chcesz porozmawiać o szczegółach?
Napisz do naszego eksperta!

Podobne wpisy

Czas czytania: 2 min

adCookie wspiera digitalowo MARO HOME

Pracujemy nad kolejnym ciekawym projektem! Kto jest naszym partnerem? To MARO HOME, producent pościeli oraz dekoracyjnej bielizny stołowej.

Czas czytania: 2 min

Przepis na sukces, czyli adCookie współpracuje z ED RED

Działamy zgodnie z najlepszym przepisem! Kto jest naszym partnerem? ED RED, polska firma produkująca puchy z daniami restauracyjnymi! 

Czas czytania: 2 min

adCookie zdrowo współpracuje z marką Intenson

Nasze portfolio zdrowo się powiększyło! Dołączył do nas Intenson, polska marka superfood oraz suplementów diety. Czym się zajmiemy?

fala-gora

    Porozmawiajmy!

    Chcesz szybko się z nami skontaktować? Zadzwoń! Jesteśmy dostępni w godz. 9:00 – 17:00 w dni robocze

    + 48 534 608 592

    Wolisz do nas napisać? Skorzystaj z poniższego adresu:

    biuro@adcookie.pl

    Masz marketingowy problem lub wyzwanie? Formularz obok jest do Twojej dyspozycji

    fala-dol