Skuteczny Performance Marketing - poradnik strategiczny [e-book] →

#MakeChangeHappen – zmiany stały się faktem. Nowa odsłona adcookie

/

/

#MakeChangeHappen – zmiany stały się faktem. Nowa odsłona adcookie

Właśnie mija 7 lat od powstania i debiutu na agencyjnym rynku adcookie. Mówi się o niezwykłości cyfry siedem jako synonimie szczęścia i zmiany w dążeniu do osiągnięcia pełni. Jeśli tak jest, to jest to doskonały moment, aby podzielić się naszą misją i wizją na kolejne lata oraz związanymi z nimi strategią i rebrandingiem. Rozsiądź się wygodnie, zapraszam w 10-minutową podróż w czasie. Zapnij pasy, ruszamy!

Cofnijmy się do październikowego tygodnia 2020 roku, kiedy to 12-osobowym zespołem przedstawicieli każdego z działów, z dala od miejskiego zgiełku, pośród jezior, usiedliśmy do zdefiniowania na nowo agencyjnej strategii. Wyglądało to mniej więcej tak:

Z całą szczerością należy przyznać, że srodze dyskutowaliśmy i nie braliśmy jeńców. Nie przeszkodziło to jednak w opracowaniu nowej strategii, której konsekwencją jest rebranding, i którą wdrażamy od kilkunastu miesięcy. Mogliśmy krok po kroku definiować nasze WHY/HOW/WHAT. Mieliśmy przestrzeń, żeby ostatecznie wykrystalizować misję i wizję oraz odpowiedzieć sobie na pytanie, gdzie chcemy być za 5 i 20 lat. I dlaczego robimy to, co robimy?

WHY_dlaczego to robimy?

Mocno wierzymy, że to, jakie idee i marki promujemy DZIŚ, wpływa na to, jak będzie wyglądał nasz świat JUTRO.

Idea ta jest właściwa nie tylko nam. Rozumieją ją i akceptują ludzie z branży, jest obecna w globalnym dyskursie. To nie kolejny trend, to wartość. Ponadczasowy sens istnienia, jaki nawiguje, dlaczego i jak rozwijamy naszą firmę.  

Dlatego jako partner marketingowy wspieramy marki typu challenger brands,  które mają odwagę, ambicję i środki, by dynamicznie rosnąć. Dominować w swojej kategorii i wywoływać realną zmianę. Idąc za słowami Setha Godina – Marketing is the act of making change happen. Właśnie tę zmianę chcemy tworzyć, a nasz tagline to #MakeChangeHappen.  

Wykraczamy też znacznie poza rolę agencji wykonującej usługi marketingowe, w zasadzie zupełnie ją redefiniujemy, ale o tym za chwilę!

HOW_jak to robimy? I dlaczego unikalnie?

Wywieramy wpływ.  
Przez marketing na marki.  
Przez marki na ludzi.  
Przez ludzi na świat.

Jesteśmy ekspertami od ekspansji marek w internecie

Otaczamy marki kompleksową opieką we wszystkich obszarach digital marketingu. Projektujemy i wdrażamy strategie ich wzrostu na wielu rynkach. Dopiero umiejętne połączenie tych wszystkich elementów daje marce biznesowy wzrost. W adcookie to rozumiemy i chcemy w ten sposób pracować. 

Nie chodzi o wykonanie usługi. Chodzi o przełożenie marketingu na cele biznesowe, na wzrost wartości i sprzedaży danej marki. Przez lata wypracowaliśmy metody, które pozwalają nam te cele skutecznie realizować.

Jesteśmy partnerem, który zajmie się marketingiem. Przyjmie na siebie odpowiedzialność za zrozumienie biznesu i zrealizowanie konkretnych celów marketingowych. Rozumiemy biznes, ponieważ nie tylko promujemy, ale i inwestujemy w marki, w które wierzymy, pomagając je wyskalować!

WHAT_co robimy?

Digital marketing 360 dla wymagających, szybko rosnących marek.

adcookie schemat działań marketingowych

Przez ostatnich 7 lat konsekwentnie budowaliśmy i wzmacnialiśmy wszystkie obszary digital marketingu (UX/UI, Performance Marketing, Kampanie wizerunkowe, Content Marketing, SEM/SEO, Design, Social Media itd.). Dzięki wiedzy i doświadczeniu kilkudziesięciu ekspertów w zespole, otaczamy marki kompleksową opieką w każdym z obszarów digital marketingu. 

Elastycznie dostosowujemy poszczególne usługi do tego, czego marka potrzebuje na danym etapie. Rozumiemy, jak to zapotrzebowanie się zmienia, gdy marka rośnie w tempie kilkuset procent rocznie, a my możemy towarzyszyć jej na każdym etapie tego wzrostu. 

Dotąd pomogliśmy we wzroście ponad 100. markom na 12. rynkach, a wciąż szukamy kolejnych challenger brands, które możemy wspierać we wzroście i wywołaniu zmiany #makechangehappen.

Wizualna ewolucja marki adcookie

Po doświadczeniach ze strategicznego wyjazdu [czyt. srogim dyskursie], wiedzieliśmy, że bez pomocy z zewnątrz się nie obejdzie. Ktoś musiał okiełznać naszą kreatywność w taki sposób, żeby „rebranding nie był zmianą znaku, za to był znakiem zmiany” [Monika Bagińska Majewicz, Senior Graphic Designer w adcookie].  Wybraliśmy studio Kommunikat, bo dobrze rozumieli motywy naszej decyzji. Przez tych 7 lat przeszliśmy przyspieszony proces dojrzewania, od zawadiackich ‘ciastków’, do odpowiedzialnych ‘ciastek’. Dorośliśmy do nowej misji i wizji, które wprost wynikają z tego w co wierzymy i jak rozumiemy marketing, a co za tym idzie naszą w nim rolę.

Odzwierciedla to nowy logotyp – czysta, geometryczna i nowoczesna forma, łącząca aspekty użytkowe z estetycznymi. Od nowa zdefiniowaliśmy i rozszerzyliśmy paletę kolorów podstawowych, dodając kolory dodatkowe. Naszym motywem przewodnim stały się słowa-klucze z literą wymienianą na ikonę. Zastosowany w ten sposób element graficzny pełni funkcję wzmacniającą przekaz wartości, wprowadzając dodatkowy komunikat wizualny. Wykorzystaliśmy go także projektując nowe gadżety firmowe. Świadomie wybraliśmy do współpracy polskie marki i ekologiczne materiały, aby z dumą i radością móc z nich korzystać przez kolejnych 7 lat!  

Autor: Katarzyna Sowicka

Umów darmową
godzinną konsultację

Zobacz podobne wpisy na
blogu:

Scrolluj w bok

Employer branding — czyli dlaczego najlepszym wabikiem na nowego pracownika, jest ten, którego już zatrudniasz

Jak zaplanować proces onboardingu, żeby oszczędzić stresu pracownikowi i pracodawcy, i dlaczego zacząć jeszcze przed rozpoczęciem pracy

Zobacz podobne
wpisy na blogu:

Scrolluj w bok

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.

Umów darmową konsultację

Skorzystaj z wiedzy naszego zespołu i sprawdź jak możemy pomóc Twojej marce!

Wysyłając wiadomość akceptuję politykę prywatności oraz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych w celach kontaktowych, jak również w celach wynikających z treści zapytania.