Kolejna współpraca pozytywnie naładowana! Do grona naszych klientów dołączył electofun, sieć salonów sprzedaży hulajnóg elektrycznych oraz rowerów elektrycznych. Do naszych zadań należy obsługa digitalowa 360ᵒ. Projekt prowadzi Paweł Pałka, Head of Strategy w adCookie.
Za co będziemy odpowiedzialni? Będzie to:
- Strategia Digital Marketing 360ᵒ,
- Analityka (konfiguracja oraz badanie ruchu użytkowników),
- User Experiance (audyt, badania, projektowanie rozwiązań),
- WEB Development (modyfikacja oraz optymalizacja e-commerce’u),
- Performance Marketing,
- Customer Experiance,
- Content marketing & SEO,
- Social media (strategia oraz bieżące działania),
- Design (odświeżenie CI oraz opracowanie key visuali dla brandu).
Kim jest nasz klient? electofun to bardzo prężnie rozwijająca się sieć salonów z pojazdami elektrycznymi (przede wszystkim e-rowery i e-hulajnogi, ale także hulajnogi tradycyjne), która rozpoczęła swoją działalność we Wrocławiu w 2016 roku. Obecnie to uznany w branży ekspert, doceniany przez entuzjastów elektromobilności.
„Branża pojazdów elektrycznych rozwija się niezwykle dynamicznie. Podobnie jak nasza sieć salonów. To wymaga elastyczności, szybkości i precyzji w działaniu. Stąd wybraliśmy adCookie na partnera w rozwijaniu naszego biznesu” – skomentował Tomasz Łabno, właściciel i prezes electofun.
adCookie to agencja 360 digital, która 6 lat z rzędu jest jedną z najlepiej ocenianych agencji interaktywnych w Polsce w raportach Media&Marketing Polska. W tym roku zostaliśmy również wyróżnieni tytułem „Agencja Digital Roku 2021” w rankingu MMP “Agencje marketing services i digital 2021”. W naszym DNA można odnaleźć zamiłowanie do ciasteczek, ale głównie to suma doświadczeń każdego specjalisty z ponad 40. osobowego zespołu. Efekty? 891 zrealizowanych kampanii, 167 wdrożonych strategii oraz działania na 12 rynkach zagranicznych.