Zapisuję się

czyli 6 obszarów, w które musisz zainwestować w 2025 roku

Liczba miejsc ograniczona.
Zarezerwuj jedno z 300 dostępnych miejsc!

4 GRUDNIA

KONFERENCJA ONLINE

Strategiczne
must-have

Image

4 GRUDNIA | KONFERENCJA ONLINE

Dni
Godzin
Minut
Sekund

Do rozpoczęcia konferencji zostało

Rozwijasz biznes, a przed Tobą kolejne wyzwania, których końca nie widać? Poświęć zaledwie trzy godziny swojego czasu, a zdobędziesz potrzebną wiedzę i wskazówki na temat efektywnego prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych online! Poznaj rozwiązania sprawdzone w pracy dla kilkuset firm. Dowiesz się, jak nie tylko pozyskać nowych klientów, ale sprawić, by obecni wracali do Twojej firmy. Pierwsza edycja naszej e-konferencji to wydarzenie, na którym nie może Cię zabraknąć!

o konferencji

01

02

03

Dla specjalistów zajmujących się marketingiem i sprzedażą

DLA KOGO JEST E-KONFERENCJA?

Biorę udział

Dla osób poszukujących konkretnej wiedzy eksperckiej, a nie teoretycznych ogólników

Dla managerów, dla których efektywne działania stanowią priorytet

Dla właścicieli firm poszukujących sprawdzonych rozwiązań

04

Dla dyrektorów marketingu i sprzedaży ceniących sobie strategicznie ułożony marketing

05

DLA KOGO JEST
E-KONFERENCJA?

Zdobądź praktyczną wiedzę i wskazówki, które pomogą Ci zwiększyć efektywność działań marketingowych i sprzedażowych oraz realizować założone cele.

AGENDA KONFERENCJI

9:00 - 9:15

Czym jest model RACE i dlaczego jest tak istotny w tworzeniu strategii marketingowej?

Zbigniew Śliwiński, Marketing Specialist

Otrzymasz wprowadzenie do modelu RACE (Reach, Act, Convert, Engage). Dowiesz się, jak w praktyce powinno wyglądać nowoczesne planowanie działań digital marketingowych.

Image
Image

Sesja 1: Efektywne metody zwiększenia konwersji

Dominika Rozprzak, Paid Media Team Leader

9:15 - 9:50

Sebastian Jastrzębski, Senior Paid Media Specialist

Image

Marcin Ptasznik, Growth Team Leader

Sesja 2: Identyfikacja blokerów wzrostu - co robić, gdy działania w sieci przestają być efektywne?

9:50 - 10:05

a. Dowiesz się jak skutecznie wykorzystać performance marketing – poznasz sprawdzone strategie PPC, które zwiększą Twoje wyniki oraz praktyczne porady dotyczące optymalizacji kampanii, aby uzyskać najlepszy zwrot z inwestycji.

b. Zyskasz wiedzę na temat skutecznych kampanii dzięki analizie case studies – zobaczysz, jakie działania przyniosły najlepsze wyniki i jak możesz je zastosować w swoich kampaniach.

c. Dowiesz się jak zbudować efektywny media mix – jak łączyć różne kanały, w tym influencer marketing, aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i zwiększyć zaangażowanie na każdym etapie ścieżki zakupowej.

W trakcie prezentacji:

a) Dowiesz się czym jest efektywny media mix.

b) Poznasz metody na dywersyfikację źródeł ruchu.

c) Dowiesz się, jak powinno wyglądać tworzenie komunikatów w różnych kanałach.

d) Poznasz w praktyce inne, niestandardowe kanały dotarcia do użytkowników.

e) Dowiesz się jak projektować ścieżkę użytkownika na podstawie modelu RACE

W trakcie prezentacji:

a) Poznasz kluczowe formaty treści do promocji marki w social media.

b) Promowanie treści – dowiesz się, jak zwiększać zasięgi i skutecznie docierać do odbiorców.

c) Treści budujące zaangażowanie – dowiesz się, jak je tworzyć, by zwiększać interakcje z Twoją marką.

W trakcie prezentacji:

Image

Kasia Nowicka, Social Media Specialist

Sesja 4: Social Media - Jakie treści i formaty promować w social mediach, by wspierać sprzedaż?

10:25 - 10:45

a) Dowiesz się jak zbierać oraz wizualizować dane, by sensownie wykorzystywać je w organizacji.

b) Poznasz metody oceny skuteczność poszczególnych działań.

c) Dowiesz się jak usprawnić sobie życie i zautomatyzować proces zbierania danych.

W trakcie prezentacji:

Image

Kacper Skorupski, CEO

Sesja 3: Data-driven w praktyce. Jak ogarnąć cyfrowy chaos i wyciągnąć więcej z marketingu i sprzedaży?

10:05 - 10:25

a) Dowiesz się czym jest efektywna strategia vs. optymalny budżet

b) Poznasz metody łączenia ze sobą działań, aby pokryć lejek sprzedażowy.

c) Poznasz podstawowe mierniki w pracy ze strategią i budżetem.

W trakcie prezentacji:

Image

Paweł Pałka, Co-Owner & Digital Strategy Advisor

Sesja 6: Jak łączyć ze sobą działania, aby nie przepalić budżetu i zrealizować cele w 2025 roku?

11:10-11:45

Zakończenie konferencji i Q&A

11:45-11:50

a) Dowiesz się, jakie kreacje reklamowe są najskuteczniejsze i jak je optymalizować.

b) Dowiesz się, dlaczego potrzebujesz dobrze zaprojektowanych kreacji, a nie po prostu grafik.

c) Sprawdzisz, co wpływa na skuteczność kreacji, a więc kampanii.

d) Poznasz najczęstsze błędy w projektach kreacji [konkretne przykłady].

W trakcie prezentacji:

Image

Monika Bagińska-Majewicz, Design Team Leader

Sesja 5: Kreacje reklamowe vs. ich efektywność

10:45 - 11:10

W trakcie prezentacji:

Poznaj kluczowe korzyści płynące ze strategicznego poukładania działań z obszaru performance marketingu

29/08/24

START: godz. 15:00

Klikając "Wyślij" wyrażam zgodę na zapis do newslettera adcookie, który może zawierać informacje marketingowe, w tym wysyłkę treści freemium. Jednocześnie wyrażam zgodę na Politykę prywatności oraz Regulamin Newslettera.


Administratorem danych osobowych jest adcookie Sp. z.o.o.

Image

Zapraszamy na webinar wszystkich digital marketerów, menedżerów e-commerce, przedsiębiorców chcących poznać tajniki budowania społeczności wokół marek.

Image
Click to play video

Od czterech lat związana z branżą marketingu. Posiada doświadczenie zawodowe w agencjach marketingowych oraz w roli marketing generalist dla start upów. Sukcesywnie projektuje mapy podróży klienta, komunikację, strategie performance, strategie go-to-market dla nowych produktów marki. Prowadzi kampanie efektywnościowe i wizerunkowe dla e-commerce dla marek z branży fitness, FMCG, beauty i fashion. Specjalizuje się w nowych mediach, kampaniach z wykorzystaniem niestandardowej komunikacji lub formatów. Prowadzi warsztaty, projektuje mapy podróży klientów, odpowiadając również za ich egzekucję. Posiada doświadczenie w obszarze realizacji działań media planningowych. Współpracowała z takim markami jak: GLOV, Pan Pomidor, fotowoltailka.pl, domyou, Greenkick, Monika Kamińska.

Prowadzącą

Szczegóły znajdziesz na moim Linkedin:

Ewa Jąkała

Icon

Growth Specialist @ adcookie

Poznaj

Image

Od czterech lat związana z branżą marketingu. Posiada doświadczenie zawodowe w agencjach marketingowych oraz w roli marketing generalist dla start upów. Sukcesywnie projektuje mapy podróży klienta, komunikację, strategie performance, strategie go-to-market dla nowych produktów marki. Prowadzi kampanie efektywnościowe i wizerunkowe dla e-commerce dla marek z branży fitness, FMCG, beauty i fashion. Specjalizuje się w nowych mediach, kampaniach z wykorzystaniem niestandardowej komunikacji lub formatów. Prowadzi warsztaty, projektuje mapy podróży klientów, odpowiadając również za ich egzekucję. Posiada doświadczenie w obszarze realizacji działań media planningowych. Współpracowała z takim markami jak: GLOV, Pan Pomidor, fotowoltailka.pl, domyou, Greenkick, Monika Kamińska.

Szczegóły znajdziesz na moim Linkedin:

Ewa Jąkałą

Icon

Growth Specialist @ adcookie

Image
Zapisuję się

Darmowa wiedza

od praktyków

01

Przegląd marketingowych i sprzedażowych narzędzi

02

Szkolenie bez wychodzenia

z domu

03

Darmowe materiały edukacyjne

04

Korzyści

Co zyskasz dzięki uczestnictwu w e-comm talks?

ImageImageImageImageImage

adcookie talks

Zobacz też webinary z serii

Image
Image

Black Friday

2w1

Czas trwania: 1h 9 min

Image

Autorka: Alina Lysychkina

Zobacz

Demand Gen - Jak wpływa na konwersje

w e-commerce?

Autorki: Alina Lysychkina

Dominika Rozprzak

Zobacz

Czas trwania: 1h 9 min

Autor: Wojciech Mróz

Zobacz

10 ukrytych pułapek psychologicznych na drodze do pozyskania inwestorów

Czas trwania: 1h 9 min

Zyskaj wiedzę, dzięki której zwiększysz efektywność prowadzonych działań w Twojej firmie

04/12/2024

START: godz. 9:00

Klikając "Wyślij" wyrażam zgodę na zapis do newslettera adcookie, który może zawierać informacje marketingowe, w tym wysyłkę treści freemium. Jednocześnie wyrażam zgodę na Politykę prywatności oraz Regulamin Newslettera.


Administratorem danych osobowych jest adcookie Sp. z.o.o.

Partner marketingowy 360 digital, wspierający budowanie wzrostu firm za pomocą zewnętrznych zespołów marketingowych lub w modelu rev share. 6 lat z rzędu w TOP3 najlepiej ocenianych agencji digital w Polsce [MMP], wyróżniony tytułem „Agencja Digital Roku 2021” oraz dwukrotnie Diamentem Forbesa [2021/2022]. Laureat Global Search Awards 2022 za kampanię zwiększającą przychód w e-commerce o 800%. Blisko 50. osobowy zespół ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów dla ponad 100 marek, na 12 rynkach.

Dowiedz się o nas więcej

Poznaj nas lepiej
Image

Jesteśmy dostępni:

pn.-pt. 9:00-17:00


t: +48 534 608 592

e: biuro@adcookie.pl

Image
O konferencji
Polityka prywatności
Polityka cookies
Regulamin
Agenda
Dla kogo?

Baked by adcookie

www.adcookie.pl