Do rozpoczęcia konferencji zostało
Dołącz do e-konferencji, podczas której otrzymasz sprawdzone strategie zwiększające sprzedaż w e-commerce. W świecie, gdzie koszty pozyskania klienta wzrosły o 43% w ostatnim roku (PwC, 2024), poznasz metody optymalizacji budżetu reklamowego od ekspertów, którzy już to osiągnęli.
Według najnowszego raportu Ecommerce Europe, polscy sprzedawcy online tracą średnio 18% potencjalnych zysków przez błędy w strategiach marketingowych. Zamiast teorii otrzymasz gotowe do wdrożenia narzędzia i taktyki, które pomogą Ci wyprzedzić konkurencję jeszcze w tym roku. Sukces w e-commerce nie jest dziełem przypadku – to efekt sprawdzonych strategii, które działają.
01
02
03
Dla dyrektorów marketingu i sprzedaży ceniących sobie strategicznie ułożony marketing
DLA KOGO JEST E-KONFERENCJA?
Dla właścicieli firm poszukujących sprawdzonych rozwiązań
Dla managerów, dla których efektywne działania stanowią priorytet
Dla osób poszukujących konkretnej wiedzy eksperckiej, a nie teoretycznych ogólników
04
Dla specjalistów zajmujących się marketingiem i sprzedażą
05
100% praktycznej wiedzy
Zero teorii. 100% wdrożeń, które przyniosły milionowe przychody.
Konkretne case studies firm - poznaj dokładne strategię, które wpłynęły na sukces w e-commerce.
Historie sukcesu
Przetrwaj każdy martwy sezon - sprawdzone taktyki, które wyrównają Twoje przychody przez cały rok.
Strategie na sezonowość
Obniż koszty pozyskania klienta o 30% już w 30 dni po konferencji.
Niższe koszty pozyskania
Dowiedz się, co naprawdę zwiększa Twoje zyski zamiast gonić za nowinkami
Wzrost sprzedaży
I wiele więcej
Zobacz agendę i dowiedz
się co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy
9:30 - 9:45
Otwarcie: Przetrwaj zmiany rynkowe – 3 nieśmiertelne strategie e-commerce, które działają niezależnie od trendów
Obniż koszty pozyskania klienta o 30% - sprawdzone metody
Przemysław Tylka, Senior Paid Media Specialist
9:45-10:15
Sebastian Jastrzębski, Senior Paid Media Specialist
GLOV: Jak wyprzedaliśmy cały magazyn na Black Friday – strategia, która działa
10:15-10:45
W trakcie prezentacji:
W trakcie prezentacji:
W trakcie prezentacji:
Mała Szklarnia: Jak zbudowaliśmy sklep z przychodem 1 mln zł miesięcznie w 12 miesięcy
11:00-11:30
Sesja Q&A i krótka przerwa
10:45-11:00
W trakcie prezentacji:
Zbigniew Śliwiński, Senior Marketing Specialist
SUNEW: Jak zdobyliśmy lojalnych klientów w niszy premium
12:45-13:15
W trakcie prezentacji:
Dominika Rozprzak, Paid Media Team Leader
Maro Home: Jak przeżyć lato bez spadków – skuteczna praca z sezonowością w e-commerce
11:30-12:00
W trakcie prezentacji:
Alina Lysychkina, COO
Ewa Dudzic, Co-founder i VP w Glov
Miłosz Jarosiewicz, CEO @ Mała Szklarnia
Piotr Maroszek, Head of E-commerce w Maro Home
12:00-12:15
Sesja Q&A i krótka przerwa
Trudne czasy tworzą silne e-commerce
12:15-12:45
Filip Tkacz, Dyrektor Pionu E-commerce, SFD
W trakcie prezentacji:
Patryk Antczak, Brand Manager w Sunew
W trakcie prezentacji:
Marek Kich. Sztuka E-Commerce, CEO – Satisfly,
5 działań, które musisz wdrożyć jutro, aby przetrwać w e-commerce
13:15-13:30
13:30-13:45
Zakończenie konferencji
Nasi prelegenci to wyłącznie praktycy, którzy osiągnęli mierzalne sukcesy w e-commerce. To eksperci z firm, które wypracowały ponadprzeciętne wyniki. Są gotowi podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą.
Poznaj kluczowe korzyści płynące ze strategicznego poukładania działań z obszaru performance marketingu
29/08/24
START: godz. 15:00
Klikając "Wyślij" wyrażam zgodę na zapis do newslettera adcookie, który może zawierać informacje marketingowe, w tym wysyłkę treści freemium. Jednocześnie wyrażam zgodę na Politykę prywatności oraz Regulamin Newslettera.
Administratorem danych osobowych jest adcookie Sp. z.o.o.
Od czterech lat związana z branżą marketingu. Posiada doświadczenie zawodowe w agencjach marketingowych oraz w roli marketing generalist dla start upów. Sukcesywnie projektuje mapy podróży klienta, komunikację, strategie performance, strategie go-to-market dla nowych produktów marki. Prowadzi kampanie efektywnościowe i wizerunkowe dla e-commerce dla marek z branży fitness, FMCG, beauty i fashion. Specjalizuje się w nowych mediach, kampaniach z wykorzystaniem niestandardowej komunikacji lub formatów. Prowadzi warsztaty, projektuje mapy podróży klientów, odpowiadając również za ich egzekucję. Posiada doświadczenie w obszarze realizacji działań media planningowych. Współpracowała z takim markami jak: GLOV, Pan Pomidor, fotowoltailka.pl, domyou, Greenkick, Monika Kamińska.
Szczegóły znajdziesz na moim Linkedin:
Ewa Jąkała
Growth Specialist @ adcookie
Poznaj
Od czterech lat związana z branżą marketingu. Posiada doświadczenie zawodowe w agencjach marketingowych oraz w roli marketing generalist dla start upów. Sukcesywnie projektuje mapy podróży klienta, komunikację, strategie performance, strategie go-to-market dla nowych produktów marki. Prowadzi kampanie efektywnościowe i wizerunkowe dla e-commerce dla marek z branży fitness, FMCG, beauty i fashion. Specjalizuje się w nowych mediach, kampaniach z wykorzystaniem niestandardowej komunikacji lub formatów. Prowadzi warsztaty, projektuje mapy podróży klientów, odpowiadając również za ich egzekucję. Posiada doświadczenie w obszarze realizacji działań media planningowych. Współpracowała z takim markami jak: GLOV, Pan Pomidor, fotowoltailka.pl, domyou, Greenkick, Monika Kamińska.
Szczegóły znajdziesz na moim Linkedin:
Ewa Jąkałą
Growth Specialist @ adcookie
Darmowa wiedza
od praktyków
01
Przegląd marketingowych i sprzedażowych narzędzi
02
Szkolenie bez wychodzenia
z domu
03
Darmowe materiały edukacyjne
04
Korzyści
Co zyskasz dzięki uczestnictwu w e-comm talks?
Zobacz też webinary z serii
Black Friday
2w1
Czas trwania: 1h 9 min
Autorka: Alina Lysychkina
Demand Gen - Jak wpływa na konwersje
w e-commerce?
Autorki: Alina Lysychkina
Dominika Rozprzak
Czas trwania: 1h 9 min
Autor: Wojciech Mróz
10 ukrytych pułapek psychologicznych na drodze do pozyskania inwestorów
Czas trwania: 1h 9 min
Dołącz do konferencji, która zmieni Cię w tego, który nie tylko przetrwa, ale i wykorzysta zmiany rynkowe!
03/06/2025
START: godz. 9:30
Klikając "Wyślij" wyrażam zgodę na zapis do newslettera adcookie, który może zawierać informacje marketingowe, w tym wysyłkę treści freemium. Jednocześnie wyrażam zgodę na Politykę prywatności oraz Regulamin Newslettera.
Administratorem danych osobowych jest adcookie Sp. z.o.o.
Partner marketingowy 360 digital, wspierający budowanie wzrostu firm za pomocą zewnętrznych zespołów marketingowych lub w modelu rev share. 6 lat z rzędu w TOP3 najlepiej ocenianych agencji digital w Polsce [MMP], wyróżniony tytułem „Agencja Digital Roku 2021” oraz dwukrotnie Diamentem Forbesa [2021/2022]. Laureat Global Search Awards 2022 za kampanię zwiększającą przychód w e-commerce o 800%. Blisko 50. osobowy zespół ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów dla ponad 100 marek, na 12 rynkach.
Dowiedz się o nas więcej
Jesteśmy dostępni:
pn.-pt. 9:00-17:00
t: +48 534 608 592
e: biuro@adcookie.pl
Baked by adcookie