4 GRUDNIA
KONFERENCJA ONLINE
Do rozpoczęcia konferencji zostało
Rozwijasz biznes, a przed Tobą kolejne wyzwania, których końca nie widać? Poświęć zaledwie trzy godziny swojego czasu, a zdobędziesz potrzebną wiedzę i wskazówki na temat efektywnego prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych online! Poznaj rozwiązania sprawdzone w pracy dla kilkuset firm. Dowiesz się, jak nie tylko pozyskać nowych klientów, ale sprawić, by obecni wracali do Twojej firmy. Pierwsza edycja naszej e-konferencji to wydarzenie, na którym nie może Cię zabraknąć!
01
02
03
Dla specjalistów zajmujących się marketingiem i sprzedażą
DLA KOGO JEST E-KONFERENCJA?
Dla osób poszukujących konkretnej wiedzy eksperckiej, a nie teoretycznych ogólników
Dla managerów, dla których efektywne działania stanowią priorytet
Dla właścicieli firm poszukujących sprawdzonych rozwiązań
04
Dla dyrektorów marketingu i sprzedaży ceniących sobie strategicznie ułożony marketing
05
9:00 - 9:15
Czym jest model RACE i dlaczego jest tak istotny w tworzeniu strategii marketingowej?
Zbigniew Śliwiński, Marketing Specialist
Otrzymasz wprowadzenie do modelu RACE (Reach, Act, Convert, Engage). Dowiesz się, jak w praktyce powinno wyglądać nowoczesne planowanie działań digital marketingowych.
Sesja 1: Efektywne metody zwiększenia konwersji
Dominika Rozprzak, Paid Media Team Leader
9:15 - 9:50
Sebastian Jastrzębski, Senior Paid Media Specialist
Marcin Ptasznik, Growth Team Leader
Sesja 2: Identyfikacja blokerów wzrostu - co robić, gdy działania w sieci przestają być efektywne?
9:50 - 10:05
a. Dowiesz się jak skutecznie wykorzystać performance marketing – poznasz sprawdzone strategie PPC, które zwiększą Twoje wyniki oraz praktyczne porady dotyczące optymalizacji kampanii, aby uzyskać najlepszy zwrot z inwestycji.
b. Zyskasz wiedzę na temat skutecznych kampanii dzięki analizie case studies – zobaczysz, jakie działania przyniosły najlepsze wyniki i jak możesz je zastosować w swoich kampaniach.
c. Dowiesz się jak zbudować efektywny media mix – jak łączyć różne kanały, w tym influencer marketing, aby dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców i zwiększyć zaangażowanie na każdym etapie ścieżki zakupowej.
W trakcie prezentacji:
a) Dowiesz się czym jest efektywny media mix.
b) Poznasz metody na dywersyfikację źródeł ruchu.
c) Dowiesz się, jak powinno wyglądać tworzenie komunikatów w różnych kanałach.
d) Poznasz w praktyce inne, niestandardowe kanały dotarcia do użytkowników.
e) Dowiesz się jak projektować ścieżkę użytkownika na podstawie modelu RACE
W trakcie prezentacji:
a) Poznasz kluczowe formaty treści do promocji marki w social media.
b) Promowanie treści – dowiesz się, jak zwiększać zasięgi i skutecznie docierać do odbiorców.
c) Treści budujące zaangażowanie – dowiesz się, jak je tworzyć, by zwiększać interakcje z Twoją marką.
W trakcie prezentacji:
Kasia Nowicka, Social Media Specialist
Sesja 4: Social Media - Jakie treści i formaty promować w social mediach, by wspierać sprzedaż?
10:25 - 10:45
a) Dowiesz się jak zbierać oraz wizualizować dane, by sensownie wykorzystywać je w organizacji.
b) Poznasz metody oceny skuteczność poszczególnych działań.
c) Dowiesz się jak usprawnić sobie życie i zautomatyzować proces zbierania danych.
W trakcie prezentacji:
Kacper Skorupski, CEO
Sesja 3: Data-driven w praktyce. Jak ogarnąć cyfrowy chaos i wyciągnąć więcej z marketingu i sprzedaży?
10:05 - 10:25
a) Dowiesz się czym jest efektywna strategia vs. optymalny budżet
b) Poznasz metody łączenia ze sobą działań, aby pokryć lejek sprzedażowy.
c) Poznasz podstawowe mierniki w pracy ze strategią i budżetem.
W trakcie prezentacji:
Paweł Pałka, Co-Owner & Digital Strategy Advisor
Sesja 6: Jak łączyć ze sobą działania, aby nie przepalić budżetu i zrealizować cele w 2025 roku?
11:10-11:45
Zakończenie konferencji i Q&A
11:45-11:50
a) Dowiesz się, jakie kreacje reklamowe są najskuteczniejsze i jak je optymalizować.
b) Dowiesz się, dlaczego potrzebujesz dobrze zaprojektowanych kreacji, a nie po prostu grafik.
c) Sprawdzisz, co wpływa na skuteczność kreacji, a więc kampanii.
d) Poznasz najczęstsze błędy w projektach kreacji [konkretne przykłady].
W trakcie prezentacji:
Monika Bagińska-Majewicz, Design Team Leader
Sesja 5: Kreacje reklamowe vs. ich efektywność
10:45 - 11:10
W trakcie prezentacji:
Poznaj kluczowe korzyści płynące ze strategicznego poukładania działań z obszaru performance marketingu
29/08/24
START: godz. 15:00
Klikając "Wyślij" wyrażam zgodę na zapis do newslettera adcookie, który może zawierać informacje marketingowe, w tym wysyłkę treści freemium. Jednocześnie wyrażam zgodę na Politykę prywatności oraz Regulamin Newslettera.
Administratorem danych osobowych jest adcookie Sp. z.o.o.
Od czterech lat związana z branżą marketingu. Posiada doświadczenie zawodowe w agencjach marketingowych oraz w roli marketing generalist dla start upów. Sukcesywnie projektuje mapy podróży klienta, komunikację, strategie performance, strategie go-to-market dla nowych produktów marki. Prowadzi kampanie efektywnościowe i wizerunkowe dla e-commerce dla marek z branży fitness, FMCG, beauty i fashion. Specjalizuje się w nowych mediach, kampaniach z wykorzystaniem niestandardowej komunikacji lub formatów. Prowadzi warsztaty, projektuje mapy podróży klientów, odpowiadając również za ich egzekucję. Posiada doświadczenie w obszarze realizacji działań media planningowych. Współpracowała z takim markami jak: GLOV, Pan Pomidor, fotowoltailka.pl, domyou, Greenkick, Monika Kamińska.
Szczegóły znajdziesz na moim Linkedin:
Ewa Jąkała
Growth Specialist @ adcookie
Poznaj
Od czterech lat związana z branżą marketingu. Posiada doświadczenie zawodowe w agencjach marketingowych oraz w roli marketing generalist dla start upów. Sukcesywnie projektuje mapy podróży klienta, komunikację, strategie performance, strategie go-to-market dla nowych produktów marki. Prowadzi kampanie efektywnościowe i wizerunkowe dla e-commerce dla marek z branży fitness, FMCG, beauty i fashion. Specjalizuje się w nowych mediach, kampaniach z wykorzystaniem niestandardowej komunikacji lub formatów. Prowadzi warsztaty, projektuje mapy podróży klientów, odpowiadając również za ich egzekucję. Posiada doświadczenie w obszarze realizacji działań media planningowych. Współpracowała z takim markami jak: GLOV, Pan Pomidor, fotowoltailka.pl, domyou, Greenkick, Monika Kamińska.
Szczegóły znajdziesz na moim Linkedin:
Ewa Jąkałą
Growth Specialist @ adcookie
Darmowa wiedza
od praktyków
01
Przegląd marketingowych i sprzedażowych narzędzi
02
Szkolenie bez wychodzenia
z domu
03
Darmowe materiały edukacyjne
04
Korzyści
Co zyskasz dzięki uczestnictwu w e-comm talks?
Zobacz też webinary z serii
Black Friday
2w1
Czas trwania: 1h 9 min
Autorka: Alina Lysychkina
Demand Gen - Jak wpływa na konwersje
w e-commerce?
Autorki: Alina Lysychkina
Dominika Rozprzak
Czas trwania: 1h 9 min
Autor: Wojciech Mróz
10 ukrytych pułapek psychologicznych na drodze do pozyskania inwestorów
Czas trwania: 1h 9 min
Zyskaj wiedzę, dzięki której zwiększysz efektywność prowadzonych działań w Twojej firmie
04/12/2024
START: godz. 9:00
Klikając "Wyślij" wyrażam zgodę na zapis do newslettera adcookie, który może zawierać informacje marketingowe, w tym wysyłkę treści freemium. Jednocześnie wyrażam zgodę na Politykę prywatności oraz Regulamin Newslettera.
Administratorem danych osobowych jest adcookie Sp. z.o.o.
Partner marketingowy 360 digital, wspierający budowanie wzrostu firm za pomocą zewnętrznych zespołów marketingowych lub w modelu rev share. 6 lat z rzędu w TOP3 najlepiej ocenianych agencji digital w Polsce [MMP], wyróżniony tytułem „Agencja Digital Roku 2021” oraz dwukrotnie Diamentem Forbesa [2021/2022]. Laureat Global Search Awards 2022 za kampanię zwiększającą przychód w e-commerce o 800%. Blisko 50. osobowy zespół ma na swoim koncie ponad 1000 zrealizowanych projektów dla ponad 100 marek, na 12 rynkach.
Dowiedz się o nas więcej
Jesteśmy dostępni:
pn.-pt. 9:00-17:00
t: +48 534 608 592
e: biuro@adcookie.pl
Baked by adcookie