Skuteczne wyznaczanie i
realizacja celów biznesowych
w e-commerce
czyli jak zwiększać sprzedaż
bieżącymi działaniami nawet o 230%
Czy jesteś wystarczająco
elastyczny, by przetrwać
na zmiennym rynku?
Od kilku lat jako branża jesteśmy świadkami
drastycznych zmian. Covid sprawdził
umiejętność adaptacji i przełożył się na olbrzymi
wzrost konkurencji w segmencie e-commerce.
Już rozpoczął się drugi sprawdzian – w trakcie
recesji kluczowa będzie identyfikacja oraz
rozwój najważniejszych obszarów. Pomoże w
tym umiejętność planowania procesów poprzez
ustalenie celów biznesowych.
Od kilku lat jako branża jesteśmy świadkami drastycznych zmian. Covid sprawdził umiejętność adaptacji i przełożył się na olbrzymi wzrost konkurencji w segmencie e-commerce. Już rozpoczął się drugi sprawdzian – w trakcie tym umiejętność planowania procesów poprzez
ustalenie celów biznesowych.
ustalenie celów biznesowych.
WARSZTAT
Dzięki codziennej pracy z dyrektorami i managerami e-commerce znamy potrzeby i wyzwania związane z rozwojem. Wiemy, jak im pomóc, bo wielokrotnie robiliśmy to sami. Mnóstwo firm utyka na pewnym etapie rozwoju przez nieumiejętność odpowiedniego określenia celów. My nauczymy Cię, jak to robić skutecznie. I - co najważniejsze - jak wyznaczone cele realizować!
5
godzin
merytorycznej pracy z
sesją networkingową
Grupy 6-8 osobowe,
łącznie max
30
uczestników
3
ekspertów
zaangażowanych
podczas warsztatu
Podczas warsztatu
dowiesz się:
Scrolluj w bok
Jak poprawnie ustalić cele biznesowe i uniknąć najczęstszych błędów.
Jak skalować cele biznesowe na marketingowe, a te – na konkretne działania.
Jak pracować na celach zgodnie z metodą, która angażuje zespół i pozwala wspólnie mierzyć wyniki.
Skorzystasz z doświadczenia agencji, która odpowiada za wyniki marketingowe wielu marek.
Tego i jeszcze więcej dowiesz się w trakcie angażujących ćwiczeń. Dzięki temu poznasz powyższą metodę w praktyce!
Jak poprawnie ustalić cele biznesowe i uniknąć najczęstszych błędów.
Jak skalować cele biznesowe na marketingowe, a te – na konkretne działania.
Jak pracować na celach zgodnie z metodą, która angażuje zespół i pozwala wspólnie mierzyć wyniki.
Skorzystasz z doświadczenia agencji, która odpowiada za wyniki marketingowe wielu marek.
Każdy uczestnik warsztatu otrzyma
CERTYFIKAT
w formie drukowanej lub elektronicznej.
Kto poprowadzi
warsztat?
Paweł Pałka
Paweł Pałka – Partner i Head of Strategy w adcookie, w marketingu internetowym od ponad 10 lat. Certyfikowany coach wewnętrzny i praktyk metody 4DX. Publikował m.in. w ICAN Review, prelegent na Internet Beta, E-commerce Challenge, Retail Challenge. Pracę z markami zaczyna od wyznaczenia celu, często wychodząc poza zakres standardowego briefu. Doświadczony warsztatowiec – w ramach współpracy z klientami organizował warsztaty strategiczne, połączone z technikami UX.
Paweł to specjalista pełen pasji o rozległej wiedzy z zakresu marketingu internetowego. Zapewnia kompleksowe wsparcie i wysoki poziom merytoryczny. Głowa pełna innowacyjnych pomysłów. Zdecydowanie mogę polecić współpracę.
Krzysztof Stramski, Head of Marketing w Unit4 Poland
Partner Biznesowy
Blue Media od 1999 roku świadczy usługi dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego oraz e-commerce. Jest to jednocześnie jedna z największych firm technologiczno-finansowych w Polsce, która każdego dnia obsługuje ponad 33 tysiące sklepów internetowych, a jej zespół składa się z ponad 250 specjalistów.
Spółka wspiera rozwój biznesów tworząc nowoczesny ekosystem płatności i dostarczając rozwiązania identyfikacyjne, które usprawniają obsługę klientów, pomagają zwiększyć sprzedaż i obniżyć bieżące koszty prowadzenia działalności.
ZAPISZ SIĘ
Sprawdź czy będziemy w Twoim mieście
TRÓJMIASTO
Sopot, Powstańców Warszawy 6
11 październik 2022
9:30 - 15:00
1 799 zł netto
1 799 zł netto
Od każdego czegoś się nauczyliśmy.
Teraz tę wiedzę możemy przekazać Tobie!
FAQ
Dla kogo jest warsztat?
Warsztat przygotowany jest dla kadry managerskiej i dyrektorskiej, zarządzającej kilkuosobowym zespołem. Jeśli w swojej firmie masz wpływ na to jakie cele będziesz realizował wraz ze swoim zespołem, to z pewnością warsztat jest dla Ciebie.
Jak liczne są grupy warsztatowe?
Na każdy warsztat przewidujemy maksymalnie 40 miejsc, by możliwa była efektywna praca w niewielkich podgrupach liczących maksymalnie 8 osób.
Czy mogę się zapisać, jeśli zabraknie miejsc?
Oczywiście. Wtedy trafisz na listę oczekujących. Poinformujemy Cię niezwłocznie, jeśli zwolni się miejsce.
Gdzie odbędzie się warsztat?
Pierwszy tour odbędzie się w następujących miejscowościach: Wrocław, Kraków, Warszawa, Trójmiasto. W przyszłości nie wykluczone, że zorganizujemy kolejne edycje.
Chcesz przeszkolić swój
team w osiąganiu celów?
Zostaw swój adres email,
i umów się na bezpłatną
konsultację.
Chcesz szybko się z nami
skontaktować?
Zadzwoń lub napisz!
Jesteśmy dostępni: pn.-pt.
9:00-17:00
t: +48 534 608 592
e: biuro@adcookie.pl
skontaktować?
Zadzwoń lub napisz!
Jesteśmy dostępni: pn.-pt.
9:00-17:00
t: +48 534 608 592
e: biuro@adcookie.pl