Już wkrótce: "Warsztaty ze skalowania celów biznesowych ".

BEAUTY
61 500 sesji organicznych w 8 miesięcy

/

/

BEAUTY
61 500 sesji organicznych w 8 miesięcy

O projekcie

Współpracę z internetową perfumerią Tagomago rozpoczęliśmy w kwietniu 2017 roku. Po analizie sytuacji e-commerce’a oraz celów marki sformułowaliśmy długofalową strategię zwiększania ruchu oraz pozyskiwania nowych użytkowników poprzez synergię działań content marketingowych oraz SEO.

Wyzwanie

Postawiliśmy sobie za zadanie zbudowanie nowej sekcji contentowej, sprowadzenie do niej ruchu i przekierowanie użytkowników za jej pośrednictwem do sekcji produktowej. Dodatkowo musieliśmy odnaleźć sposób na to, aby dotrzeć do klientów naszej konkurencji i sprawić, żeby te osoby chciały związać się z naszą marką na dłużej.

Tagomago - intro

W przypadku sklepów internetowych działających w branży beauty, najważniejsze zapytania użytkowników można podzielić na 3 rodzaje:

– zapytania czysto zakupowe (perfumeria online, drogeria internetowa itp.)
– kategorie asortymentu (np. perfumy niszowe, tusz do rzęs itp.)
– nazwy marek (Calvin Klein, Hugo Boss itp.)

Jako że branża ta posiada bardzo dużą konkurencję, postanowiliśmy (oprócz zwiększania widoczności dla zapytań zaprezentowanych powyżej) rozszerzyć nasze działania również w kierunku pozyskiwania użytkowników znajdujących się na początkowym etapie ścieżki zakupowej. Próbując przy tym, podebrać część stałych klientów naszym konkurentom.

www.tagomago.pl

Cele:

01

Pozyskanie dodatkowego ruchu wspierającego sprzedaż sklepu poprzez zagospodarowanie fraz z długiego ogona

02

Pozyskanie nowych użytkowników i klientów konkurencji znajdujących się na początkowym etapie ścieżki zakupowej

03

Zwiększenie zasięgu, renomy i zaufania wobec marki

04

Pomoc i edukacja potencjalnych klientów

Scrolluj w bok

01

Techniczna praca na koncie Google Ads

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco 

02

Działania sprzedażowe

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco 

03

Optymalizacja działań, czyli audyt strony

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco 

04

Testy A/B


Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco 

Rozwiązanie

Utworzyliśmy tematyczną sekcję contentową, w obrębie której edukujemy, inspirujemy i nienachalnie nakierowujemy użytkowników na produkty dostępne w naszym sklepie. Po analizie i zaplanowaniu contentu na najbliższe miesiące, w maju rozpoczęliśmy publikacje pisanych przez nas różnorodnych artykułów.

Większość artykułów ma na celu przyciągnięcie użytkowników rozpoczynających swoją przygodę z zakupami w internetowych perfumeriach, natomiast dla klientów konkurencji publikujemy treści rankingowe, recenzje, przeglądy i nowości.

Jakub Gierasimiuk, Prezes Zarządu

Sekcja contetowa, prowadzona według strategii Content Solutions, w zaskakująco krótkim czasie przyniosła wzrost ruchu organicznego, na którym nam zależało – a liczba nowych użytkowników stale rośnie. Zaangażowany i śledzący trendy w branży beauty zespół redakcyjny dba, by treści odpowiadały na potrzeby czytelników i edukowały ich na temat asortymentu, jednoczenie zwiększając świadomość marki Tagomago. A co najważniejsze – nasz blog bezpośrednio wpływa na sprzedaż, natywnie zachęcając do zakupów w sklepie internetowym.

Rezultaty

Sesje organic na blogu w 8. m-cu współpracy:

0

Całkowity ruch na blogu w 8. m-cu współpracy:

0

Liczba słów kluczowych w TOP3:

0

Liczba słów kluczowych w TOP10:

0

Liczba słów kluczowych w TOP50:

0

Umów się na darmową godzinną konsultację

Specjaliści zaangażowani w projekt

Katarzyna Sowicka

Head of Content

Specjaliści zaangażowani w projekt

Scrolluj w bok

Katarzyna Sowicka

Head of Content

Umów darmową
godzinną konsultację

Pozostałe case studies:

Scrolluj w bok

FMCG
2-krotny wzrost przychodu w e-commerce dzięki 360 digital

NIERUCHOMOŚCI
Dodatkowe 1,4 mln zł przychodu ze sprzedaży apartamentów

PARENTING/E-commerce
Wzrost przychodu o 264% po rebrandingu marki!

WNĘTRZA/E-commerce
Zwiększenie przychodu o 800% w 6 miesięcy przy ROAS 1874%

FASHION/E-commerce
Wzrost przychodu o 258% w ciągu roku i 13’krotny ROAS!

OZE
3-krotne obniżenie kosztu pozyskania zapytania w 5 miesięcy

HORECA
Wzrost widoczności w Google o 1400%

WNĘTRZA
Niskobudżetowe zbudowanie świadomości marki w social media (Pinterest)

Chcesz zobaczyć więcej
case'ów, które zmieniły biznes?

Umów się na
spotkanieee

Umów się na spotkanie

Wybierz termin i umów się z naszym specjalistą na darmową rozmowę, na temat strategii dla Twojej marki.